Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   10 kg eller mindre? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22099)

Vekt 76 12-02-09 22:00

Sv: 10 kg eller mindre?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sandy (Innlegg 650369)
Drikk masse vann i stedet! Det er også bra for forbrenningen. Kostholdet ser vel ok ut, men selv spiste jeg bare "rene" produkter i starten: Altså div. kjøtt med salat til lunsj og div kjøtt og grønnsaker til middag, egg & bacon eller proteinshake til frokost, omeletter etc. Pass på å få i deg nok riktig fett. Det er en vikitg kompensasjon for mindre karbs. Lapper, nøttebrød og liknende holdt jeg meg helt unna. Men nå, som jeg lever lavkarbo og kun skal holde vekta, unner jeg meg mer slikt. Jeg tror det kan være lurt å følge en filosofi. For meg var det i alle fall det som måtte til. Men det er andre her inne som er mye flinkere enn meg på dette området. Jeg kan kun snakke ut fra meg selv. Når det gjelder uren hud, opplevde jeg det motsatte. Har hatt kjempefin hud hele veien. Har også lest her inne at det skal være en av fordelene på lavkarbo.

Ja vann drikker jeg mye av. Glemte bare å føre det opp. På jobb drikker jeg bare vann. Er på kveldene jeg drikker noe annet. I går hadde jeg min første pepsi max frie dag på leeenge. Håper det hjelper etterhvert. Disse lappene inneholder jo bare egg, cottage cheese og litt ost. Og d er vel ja mat? Jeg har bestilt ketolyseboka. Skal sette meg mer inn i det når jeg får den :)

Sandy 13-02-09 06:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mellon (Innlegg 650568)
Bare 40 gram den siste uken, men nå er jeg hvertfall over halveis- woho :D

Mamma87: jeg er 166 og har som mål 65 kg, ser mange på min høyde som skal ned mye mer. Vi er alle forskjellige, jeg vet at min kropp trives best på ca 65, jeg er litt tung i skrotten, men vekta er ikke så viktig, mer hvordan en føler seg og ikke minst, hvordan klærne passer

Nå kommer du snart under 70... Det er stooooooort :-D Hurra!

fjanni 13-02-09 11:14

jeg vil også under 70! buuhuuu. vekta rikker seg ikke og i tillegg har jeg mens! :grine: :lol: nejda, dette går så fint så. Kanskje jeg bygger muskler med all treningen min, men det minker jo ikke akkurat på cm heller da. Iallefall ikke der jeg vil det skal minke! les: lårene. mye vil ha mer!

Mellon 13-02-09 13:39

Ja gleder meg til å komme under 70 igjen, harikke hvert der på 3 år. Det som undrer meg hver gang jeg går ned i vekt er hvor smale hofter jeg faktisk har, er der det legger seg, og først forsvinner.

Sandy 13-02-09 13:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mellon (Innlegg 650986)
Ja gleder meg til å komme under 70 igjen, harikke hvert der på 3 år. Det som undrer meg hver gang jeg går ned i vekt er hvor smale hofter jeg faktisk har, er der det legger seg, og først forsvinner.

Jeg husker kjempegodt da nåla første gang viste 69 komma ett eller annet. Det var lissom første målet mitt, og det var heeerlig! Ikke snakk om å gå over 70 igjen nå.....

Sandy 13-02-09 13:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fjanni (Innlegg 650919)
jeg vil også under 70! buuhuuu. vekta rikker seg ikke og i tillegg har jeg mens! :grine: :lol: nejda, dette går så fint så. Kanskje jeg bygger muskler med all treningen min, men det minker jo ikke akkurat på cm heller da. Iallefall ikke der jeg vil det skal minke! les: lårene. mye vil ha mer!

Hvor langt er du unna da?

fjanni 13-02-09 15:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sandy (Innlegg 650996)
Hvor langt er du unna da?

ca 3,5 kg vel... :mad: mer enn jeg var før jul desverre. da var jeg bare 2 og noe... grrrr.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.