Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23218)

Lizzi 27-01-09 17:24

Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?

Her var det mange flotte resultat:D Så flinke vi alle er.

nelly79 27-01-09 20:53

Ella; Det heter gullbacon og posen er gull farget, tror det er maarud som har den :-)

Ella-A 28-01-09 02:06

ooh nice, takk nelly, tror jeg må dra et annet sted å handle og se om jeg finner den, tanken på potetgull bare er helt :hearts::hearts::hearts:

Damita 28-01-09 12:22

Bacongull er ikke potetgull da..
Bacongull (maarud) er baconsvor med krydder.. Og akkurat bacongull har mer karber enn bacon crisp (kims) som er det samme..

:D:D:D

Lizzi 29-01-09 18:09

Hvordan går det med oss folkens?

Selv har jeg det jeg vil ansee for en dårlig dag. Hadde skikkelig mageknip og dårlig mage i går, noe som resulterte i hjemme dag i dag (skidag på skolen, jeg skulle ikke ut i skogen uten do i nærheten ). Har nesten ikke spist noe,- spiste litt salat og magen reagerte spontant med knip og "jeg-må-veldig -på -do "følelsen. :(
Vet ikke helt hva det kommer av, magevirus eller de deBons godisene jeg testet i går (sikkert de,- hadde vært så typisk)

Så det blir litt depp depp her,- er ikke så lysten på middag heller, kanskje jeg rett og slett står over,- er ikke sulten heller. (men hvor lurt er det da!?)

Marihøne 29-01-09 20:20

Hei!
nå leste jeg ikke alle innleggene i denne tråden - men jeg startet også opp med ketolysekuren 12. januar. Har gått ned 7.3 kg til nå, noe som er langt over forventningene. Regner med det var masse vann først, men nå merker jeg at klærne mine passer bedre. La på meg 14 kg under graviditeten, det er de jeg sliter av nå. (babyen er 9 mnd, så jammen på tide. Gikk opp mer etter fødselen og, for mye inne + trøstespising av smågodt, med kolikkbarn som aldri ville sove)

Cathrine83 29-01-09 21:14

Føler med deg Marihøne. Har selv et barn på 9 måneder, gikk opp 16 kg, og gikk opp mer når jeg kom hjem. Men nå har jeg kommet til et punkt der jeg er klar til å få dette vekk nå. Masse lykke til videre.

Marihøne 29-01-09 21:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cathrine83 (Innlegg 632978)
Føler med deg Marihøne. Har selv et barn på 9 måneder, gikk opp 16 kg, og gikk opp mer når jeg kom hjem. Men nå har jeg kommet til et punkt der jeg er klar til å få dette vekk nå. Masse lykke til videre.

Tusen takk - lykke til du også!
(når er barnet ditt født? jenta mi kom 1. mai :))

Ella-A 30-01-09 01:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Damita (Innlegg 631373)
Bacongull er ikke potetgull da..
Bacongull (maarud) er baconsvor med krydder.. Og akkurat bacongull har mer karber enn bacon crisp (kims) som er det samme..

oi, javel? vi har noe billig greier på butikken som står at det er 0,7 pr 100g, er det ca samme som bacon crisp? (mulig det er det euroshopper-bacon tingen også heter...):p

Lizzi 31-01-09 19:23

Her i huset setter vi også stor pris på baconcrisp :) Likte den fra Maarud bedre enn den fra Kims. Opplevde den fra Kims mye hardere å tygge på.

Ella-A 31-01-09 23:56

spiste den fra euroshopper nå, men har aldri egentlig likt noe bacon-lignende (bortsett fra sånn på sirkus, tivoli og kino da.. de der varme bacontingene greiene vett..).. og synes egentlig ikke at disse var så gode heller, men bedre enn ingenting. Får bli kims eller maarud neste helg da :) sambo liker vertfall denne euroshoppergreia..:p

Damita 01-02-09 00:11

Jeg digger den euroshopper varianten.. og den er billig :D

angel71 02-02-09 08:32

I dag har jeg gått opp de 600 grammene jeg mister i forrige uke. Men er stadig i ketose og har ikke mistet piffen. Jeg har istedet delt opp vektnedgangen i delmål, da dette går litt saktere for meg enn for mange av dere andre. Men så lenge det peker nedover på sikt.. så er det topp det :) Merker også at når jeg nærmer meg menstruasjon, så holder kroppen mer på vannet, dermed går jeg opp litt eller står stille.. uken etter den startet er jeg på nedovervei på vekten igjen :) SÅ er ved godt mot :D

angel71 02-02-09 08:33

Har jo tross alt mistet 5,7 kg siden 23. nov. Og det med julen imellom :D

dålsi 02-02-09 08:39

Det går saaaaaakte men det går rett vei.....Minus 200g.:D:D

Tulla 81 02-02-09 09:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81 (Innlegg 630163)
Gikk glipp av veiedagen i går, men hoppet på vekten i dag tidlig...

05.01.2009: 66,3 kilo
14.01.2009: 65,9 kilo
19.01.2009: 64,8 kilo
27.01.2009: 64,0 kilo

Det gir et vekttap på 2,3 kilo på 3 uker... Det er 766 gram i uka!
Fornøyd og det går nedover!!!

Lykke til alle sammen!

05.01.2009: 66,3 kilo
14.01.2009: 65,9 kilo
19.01.2009: 64,8 kilo
27.01.2009: 64,0 kilo
02.02.2009: 63,7 kilo

Ned 300 gram på 6 dager!!! Ikke akkurat så veldig bra kilomessig, men har gått ned 3 cm fra magen!!! Jippi!

Jeg trener 4 ganger i uken, og dette kan sikkert stoppe opp vektnedgangen for meg. Jeg håper nesten det, for jeg trener styrke og håper på å bygge litt muskler i beina!

2,6 kilo på 4 uker gir et snitt på 0,65 pr. uke!

Lykke til alle sammen!

Stellamor 02-02-09 09:56

Veiedag: ned 800 gram :)
Føler meg bra om dagen og jeg er veldig motivert!!

Masse lykke til alle sammen!!

Everio 02-02-09 09:58

:heia: kjempebra!!

Hos meg ble det -1,4 kg i dag. Er strålende fornøyd med det, men tror ikke det er helt reelt. Spiste så tidlig middag i går og ingenting etterpå, så det var mange timer uten mat før veiing.

Oppstart ketolyse 12.01.2009
Veiing 19.01 - 3,6 kg

Veiing 26.01 - 1,1 kg
Veiing 02.02 - 1,4 kg

Joranna 02-02-09 10:49

Hei. Ned 200g denne uka. Ikkke det store denne uken heller, men det skal vel siest att jeg ikke har vært så flink denne uken. Så att det er nedgang tar jeg som ett plus.. ;)
Flinke dere alle er.. :D Stå på.. :blomster:

Minni1 02-02-09 12:08

Jeg ar vært veldig flink denne uka, men har gått opp 100 gr. Er i grunnen fornøyd likevel, visste at dette var en opp uke p.g.a mensen . Håper bare jeg går ned neste uke.

Kasandra 02-02-09 16:32

Hei alle flinke!
Ned 1,5 kg her...veldig godt fornøyd med det må jeg si!

Ada 02-02-09 17:42

Heisann alle sammen:D

Så var det ny måledag (har enda ikke fått fingen ut og skaffet meg vekt):o

Denne uken har det gått litt trekt sammenlignet med de forrige to ukene, så resultatet var så som så:

Hals - 1 cm (tilsammen - 2 cm)
Overarm - 0,5 cm (tilsammen - 3 cm)
Bryst - 1 cm (tilsammen - 7 cm)
Mage oppe - 1 cm (tilsammen - 6 cm)
Mage nede - 1 cm (tilsammen - 5 cm)
Rumpe - 1 cm (tilsammen - 5 cm)

Dette blir tilsammen - 6 cm denne uken, og totalt - 37 cm

Håper på en bedre uke denne uken:):):).

Lykke til alle sammen:D

Lizzi 02-02-09 18:35

Hei, fikk ikke veid meg i dag jeg da,- men har ikke vært så flink denne uka med trening og mat så håper på nedgang eller stabil vekt.
Har vært så innmari godtesjuk at jeg spiste lavkarbo sjokolade (cavalier tror jeg den heter), kost meg med et glass vin og i det hele tatt slappet av og kost meg.
Nå er det ny uke og nye muligheter:)

clovek 02-02-09 19:25

hei , denne veka har jeg ikke gått ned noe. men hadde en liten sprekk her en dag + det ble en del tuborg lite på lørdag.. så det va 0,5 kilo opp i dag, men humøret er på plass for det om, rett på kuren igjen.. ikke noe kjære mor her nei.. :D må bare fortsette. men har gått ned 4,5 kilo fornøyd me det:D

Lizzi 07-02-09 16:11

Hei alle sammen.
Da nærmer det seg veiedag igjen.... har måttet sniktitte på vekta i dag jeg da,- og den viser nedgang:D Takk og lov for forrige uke stod det rimelig stille, desverre....
Føler jeg har vært flink denne uken,- både trent (svømming og snemåking) og spist riktigere. (ikke mye kunstig søtt....)Eneste jeg ikke gir slipp på er pepsi max'en min, men det har blitt mindre av den også ... litt stolt *rødme*

Håper alle har hatt en fin uke, og knakenes kjekk helg :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.