![]() |
Sv: Oktoberskravletråden til 30+
I morgen er det veiedag igjen. veeeldig spent på resultatet.... Tenk om jeg får se 5 tallet.... Tviler på det meeen... Litt dumt i kveld. Besøk hos svigermor, og spiste to kornmokjeks med brunost på, og to biter pære... jaja, spiste i det minste ikke halve pakken da... Jeg kommer meg på begrensingene. Det er en innvendig kamp. Men håper jeg en gang vinner..
|
Flink du var Mokki! De indre kampene er harde, og at du kun spiste det lille der er jo kjempe bra!
Jeg har vært hjemme med ungene i dag, planleggings dag. Så vi ruslet bort til en annen mamma som var hjemme, 40minutter en vei:) Så det har blitt litt mosjon på meg:) |
Sitat:
|
jaaaaa. 1,4kg ned denne uken.. Det var deilig det.. 10kg merket nærmer seg veldig..
|
Sitat:
|
God bedring til Furine og gratulerer med vekttap til de som har gått ned:blomster:
Håper dere alle får en flott dag! Jeg har allerede vært ute i 3 kvarter og gått tur på nysnø og strålende sol:D |
God morgon!
Takk for det, Imse! Så friskt og godt det må vere med tur i nysnø! Her nede er det også byrja å bli kaldare om natta, men på ingen måte nær snøtemperatur. Kanskje like greit, for Belgia stoppar opp når/om det kjem snø! ;) No kosar eg med på sofaen under teppe med laptop og ein god kopp te. Gratulerer Mokki med fin vektnedgang! :) |
grattis Lurer:D
jeg er så lite kravlesyk i dag... sliten tror jeg er grunnen. vært oppe siden 5, på stram opp time, og har ei svært sutrete datter i fanget i hele dag:rolleyes: god helg! |
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg er enig med deg Imse, det blir så mye lysere når snøen legger seg på bakken. Åh, jeg syns høsten er en koslig tid. Har tent i ovene og på bordet lyser det i levende lys. (må ha det i en stor glass bolle sik at snuppa ikke får tak i det) |
Snøen pleier jo å forsvinne noen ganger før den blir borte, men nå har den ligget i en uke.. Spent på om vi får sørpevær neste uke.Det blir nedtur..
|
Uff, da er det bedre med snø. Håper på ca 1/2meter med snø og 5minus grader i hele vinter...da slipper jeg sørpa:)
|
Hva skjer her i kveld da? :) Jeg småpjusker litt her hjemme, fyrer i ovnen og har tent lys :D Lurer på å ta med meg lysa inn på badet og tappe vann i badekaret og en dæsj med badesalt :D
|
Åh, jeg kjenner jeg savner badekar!
Sitter og koser meg foran tvn, med litt kred med kaffe:sikle: |
Jeg skal ha det til lørdagskos jeg :D akkurat nå er jeg fremdeles så mett at jeg hadde ikke hatt sjans om jeg hadde fått den slengt etter meg engang.. eller.. jeg hadde nok fått ned litt :p
|
flere som har fått meg seg den nye VG reklamen forresten?
let me tell you 'bout the birds and the bees, the flowers and the trees.. hehehehe.. Den er GENIAL!! :lol: Må trekke på smilebåndet hver gang jeg ser den jeg. :lol: |
Sitter og tenker på alt jeg skulle ha gjordt, det er deilig å være hjemme aleine, men jeg kjenner at jeg snart finner senga i stede. Så får jeg heller stå opp med ungene kl 6 og jobbe litt i huset da.
Jeg husker den gangen det å stå opp før kl 9 i helgene var utenklig, nå er jeg glag bare jeg får sove til 8! |
Opp klokka 6 på en lørdagsmorgen kan jeg ikke si at jeg misunner deg :p
Gleder meg til å sove til jeg våkner av meg selv i morra :D:D |
Jeg har vært oppe kl 6 omtrent 6dager i uka (mannen pleier å ta en dag i helgen) i 1 1/2år nå. Snuppa har ikke sovet noe særlig lengere om morran. Og når jeg var i permosjon så stod jeg opp kl 6 sammen med mannen, for å kunne ta en kopp kaffe før unga våknet. Det er utrolig hva man venner seg til. Men jeg er ikke den om er opp halve natta heller da:) Livet har snudd litt.
Og du kan jo banne på at dersom ikke unga vpkner kl 6 bså vpkner jeg kl 0630 av at det er stille i huset, og begynner å tenke ekletanker og må opp å se om ungene puster *gal*. |
Hehehe.. ;) Godt at du får en dag å sove utpå da :D
Pleier å være flink å legge meg i 10-11 tida, men er likevel i skikkelig sovemodus når klokka ringer på morran. Så får nyte å sove lenge i helga så lenge vi har mulighet til det :D En gang så kan det hende det blir slutt på å ligge å dra seg. :) |
Jeg har forresten fått kokos og mandel melet mitt :D Så må finne en oppskrift å prøve de ut på i løpet av helga :D
|
Mandel mel...det har jeg kke fått med meg. Hva morsomt kan vi lage med det?
Ja, bare nyt å kunne sove lenge. Dete r fordeler og noen ulemper med barn;) Er det bare oss her inn på kvelden Celest? Har de andre et liv ved siden av forum skravling *tihi* |
Jeg har ferie nå - har hele 9 dager med fri før jeg skal tilbake på jobb! Hva i alle dager skal jeg finne på??? Jeg kommer til gå på veggen......*ler*
Må ha noe å gjøre hele tiden liksom - blir fryktelig rastløs! Også er jeg litt redd for at hvis jeg kun blir sittende å "daffe" så kommer jeg til å sprekke big time når det komme til søtningstoffer (som jeg nå på 9 dagen holder meg 100% unna) Har jo masse bøker jeg kan kose meg med da....og så burde jeg vasket ned kjøkkenet....men vi får se hva det blir til..... |
Sitat:
|
Jeg har KUN drikki grønn te og vann i dag :D:D 2 store imsdalflasker etter jeg satte meg ned med middagen :D Og jeg pleier å drikke mest vann på jobb egentlig. Ganske sløv med vannet hjemme...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21. |