![]() |
Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Ja, når han plutselig kom brakende gjennom veggen og sånt, jeg tisset nesten på meg i skrekk. Han ble jo litt irriterende og til slutt da, ble jo aldri kvitt ham. Jeg løp fra rom til rom i ren panikk. :lol: Jeg elsket nr. 1 og 2, nr. 3 husker jeg ikke helt, var ikke det i selve byen? Husker en kirkegård, tror jeg, full av zombier. Nr. 4 har jeg faktisk ikke spilt, og nr. 5 er som sagt ganske boring og for "krigete". :skuffa:
|
Hmm..
nr 1 er huset nr 2 er byen, med valget av å være Leon og ett kvinnfolk.. nr 3 er vel også byen, med Nemesis? Resten husker jeg faktisk ikke, det ble liksom for mye... |
Sitat:
|
Paranormal Activity ser lovende ut: http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074
|
Sitat:
Jeg har forresten dritlyst på den Umbrella-paraplyen. Åh, nå må jeg snart se den første filmen igjen. Musikken er jo knallbra (Marilyn Manson som har laget den, fantastisk) og jeg får helt frysninger når teamet ankommer Umbrella og de forteller om THE HIVE. Jeg er nok fan av konseptet ja. :p Paranormal Activity ser kjempebra ut, men ingen av kinoene her har skrevet noe om den enda. Håper de plutselig setter den opp. :o |
Jeg har nesten klart å lure med meg ei vennine til å se Paranormal Activity når den kommer på kino :spent: Spurte mannen min også, men han tør ikke :p Den har forresten premiere i Oslo 4. desember
|
Sitat:
|
Haha, skulle the Village være en skrekkfilm? :confused:. Ikke skummel noe sted, fin og interessant var den, men skrekkfilm? Nei.
|
Nå skal jeg prøve Isets anbefalning: The abandoned før jeg legger meg :)
|
Sitat:
Og den sangen er spesiell men nydelig! The village tenker jeg ikke på som skrekkfilm.. Men jeg syntes den var litt skummel da de røde ankommer husene. Og etter avsløringen, men allikevel kommer det en rød dude i skogen :o Da ble jeg litt sånn.. "hæ? HÆ?!? aaaah ekkelt..!! :eek:" ..og så ble det litt trist :p |
Sitat:
Hva syntes du om The Abandoned da? Traileren er bedre enn filmen hehe, men den er ganske scary synes jeg. Men nå er jeg på jakt etter den ULTIMATE grøsser, finner den ikke. :( Vil bli så skremt at jeg nesten må sitte med bleie på meg. |
Sitat:
|
Sitat:
Men, det som manglet var de uventa plutselighetene, de som får deg til å skvette en halvmeter opp fra sofaen. Det hadde jo Drag me to Hell plenty av, men der skorta det litt på plot. Har du sett 1408, Iset? Den likte jeg veldig godt, og den satte bra med støkk i meg. Veldig undervurdert film. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det jeg likte med filmen var at den hadde stemningen fra Silent Hill! Dette med dører og vinduer som plutselig forsvinner, dysterhet, hva i huleste har skjedd osv. Skikkelig Silent Hill. :D |
Sitat:
Jamen, Silent Hill har jeg jammen ikke sett! ''Laste ned''! |
Sitat:
Spillene er så fantastiske, og JÆVLIG skremmende, at man dør litt. Filmen er veldig bra, men ikke på langt nær så skremmende. Men de har klart å få med dysterheten og wtf?-greiene fra spillene. Verdt å se, hvertfall. Men liker du den ikke så husk at den nok er for spesielt interesserte, altså spillentusiaster som meg. Jeg har vært totalt hekta på SH siden 1997. :D |
|
Jeg kan ikke huske at jeg skvatt en eneste gang i 1408 jeg? Men jeg hadde lest flere anmeldelser først som var ganske lunken, så jeg tror jeg satt og så etter de kjipe tingene. Gjorde hvertfall ikke noe uutslettelig inntrykk.
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg liker ikke så godt spill av typen WoW, jeg liker bedre sånne typiske sxob/ps3-spill, feks. Silent Hill eller Fatal Frame. Ekte grøsserspill med god grafikk som man, selv om man spiller mot spøkelser og monstre, får en følelse av at det allikevel er realistisk. :D
|
Sitat:
Nå ser jeg en nederlandsk skrekkfilm fra 1988, The Vanishing, eller Spoorloos som er originaltittelen. Vet ikke så mye om den annet enn at den var på lista over imdb.com sin 50 best horror movies-liste. |
Vet ikke om SH finnes til pc ... Men helt sikkert. SH1 fås hvertfall bare til PS1 (og kanskje pc), mens oppfølgerne kom til PS2 og de nyere konsollene.
Jeg prøvde å finne Spoorloos men fant den ingen steder. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10. |