![]() |
Sv: November-skravletråden til 30+
Har kommet til 9,2 kilo på 8,2 uker. Men nå fikk jeg sånn månedlig greie igjen, selv om det bare er to uker siden sist. Jeg har ALDRI hatt uregelmessigheter, og etter ekstreme magesmerter som jeg hadde i helgen er jeg litt bekymret.
Men, poenget er - i dag kjente jeg at jeg var skikkelig oppblåst igjen, så nå tør jeg ikke veie meg før det går over. Tåpelig? Javisst. |
Sitat:
Og siden jeg er str 42 på nederste del, og må i stor-avdelingen for å finne topper sier det seg selv at de kan være minst like greie siden de er laget for folk med stor overkropp og smale holfter :rolleyes: |
Danser for 157cm også!! Så flinke dere er, jenter!! :heia::heia::heia:
|
:heia:
Så fikk jeg IKEA unnagjort også... varme pledd og stooor ildfast form og andre fine ting å ha mat i :D Tok ikke med vannflaske, så nå må jeg bare sitte her og re-hydrere intenst før jeg stikker og fyller på med mat på butikken og kaffe på caféen også. :cool: |
Hei folkens! Henger meg på sånn helt på tampen av mnd. En kjap oppdattering fra meg; 2. okotber var startdatoen for meg. For 2 uker sea var en liten nedtur for meg mentalt sett. Hadde liksom ikke ork til å ordne mat eller planlegge måltider i det hele tatt. Men er litt stolt av meg selv at jeg faktiskt klarte å gjennomføre det likevel. En klapp på skulderen til meg selv :)
Ellers går nå dagene sin vante gang. Holder på å melde meg inn på nytt treningsenter og håper at jeg er tingen for at jeg skal komme i gang med mer regelmessig trening. Ha en fin lørdagkveld alle sammen! Jeg gleder meg til i mårrå da jeg skal pynte til advent og spille litt julemusikk. |
Etter å ha bodd ei og ei halv uke på hotell var jeg veldig spent på hva vekten viste når jeg kom hjem....Jeg har prøvd å være forsiktig,men det er vanskelig å ha helt kontroll på hva man får i seg, da man ikke møter mye forståelse at det er enkelte matsorter man ikke spiser. Så det har blitt litt "ulovlig" mat denne uken på meg.
Men da jeg gikk på vekten kunne den faktisk vise at jeg var godt NED 200 gr ...og jeg som var redd for at jeg var gått opp.. |
Hurra:) må skyte over meg selv her inne også, selv om jeg åpnet ny tråd til nettopp akkurat det samme:D Jeg smug veide meg i dag (veie dag på mandag) og jeg er ned 15kg!!!!! Fra 24.august!!!
Har bakt pepperkaker med unga og mannen i dag, og med tallene fra vekta var det kjempe lett å ikke smake!!! Tenk dere pynte peppekakehus uten å smake så mye som en nonstopp:eek: Det hadde ALDRI skjed før! |
Sitat:
|
Man føler seg som en superhelt når man "overlever" sånne utfordringer.. Og den følelsen er god! :D
|
Sitat:
Gratulerer med fantastisk vekttap...:D Tenkt det er hele 30 margarinklepper. Du har all grunn til å være stolt av deg seg:heia: |
Hei
Ser nå at jeg begynner og flate ut på nedgangen etter veldig mange uker med fine tall. Har frem til nå bare fokusert på kosthold, og ikke noe særlig med trening. Vil nå sette i gang med trening. Hva slags trening er mest effektiv? Tidligere har jeg drevet endel med spinning, er dette noe som vil kunne virke? Noen som har noen ide om hva slags puls jeg bør ligger på for og få optimal forebrenning? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kult! Det er moro når pepperkakehusene er litt annet enn det som selges på Kiwi:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15. |