![]() |
Sv: Mars-startere!
Vekta har gått i vranglås. Har snart prøvd alt. Med melkeprodukter/uten. Mere fett, mindre fett. Nu står tomatene for tur. Grrrrrrr.
|
Hmm, vekta mi har vært uten batterier noen uker nå, siden før påske faktisk, så jeg har ikke fått veid meg på leeenge.
Men jeg har gått ned 6 cm rundt magen den siste måneden så at det hjelper på er det ingen tvil om. Jeg spiser også 1/4 av mengden jeg spiste før, blir veldig fort mett av dette kostholdet og det er jo veldig fint :D Stå på alle sammen så kommer vi i mål tilslutt:heia: |
Vooondt i knær og lår.
Årets første 4X4 er gjennomført. Au og fy så vondt jeg har det. :visemuskl |
Vekta går stadig rett veg. 4 uker stopp har endelig gitt seg.
|
Jeg er også mars-starter - begynte 11. mars. Og glad for at vi kan tipse hverandre og stille spørsmål! I disse ukene har jeg totalt blitt kvitt sukkersuget jeg har slitt med i årevis!! Så jeg er glad for et nytt kosthold.
Bare en ting som plager meg - nemlig at jeg fremdeles er plaget av en del kvalme. Trodde dette skulle bli borte etter et par uker, men det har det ikke, selv etter 8 uker..... |
Sitat:
Kan du fortelle hva du spiser? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Aha.
Jeg får magevondt av avocado. Har ikke peiling på hvorfor. Forsøk å kutte den? |
Ny mandag og Hege på vekta igjen;)
Gått ned 1,3 kg sist uke, juhu:heia: Veier nå nøyaktig 100 kg, ned 11,3 siden jeg starta 1 mars. Kjempefornøyd:D http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
Grattis
|
Sitat:
Jeg er veldig glad i avocado, men jeg prøver å kutte den ut og se hva som skjer! |
Er tråden død?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48. |