Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Du vet du er på lavkarbo når ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48118)

Supera 07-10-11 08:44

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... kollegaene dine kommenterer at du ikke får lov til å spise biff til lunsj. De vil også ha!

Nerthus 07-10-11 09:11

Haha, DET har jeg opplevd også når jeg varmer opp lunsjen i mikroen og lukten sprer seg i lokalene... de kommer sniffende inn og lurer på hva ER det du har med deg til lunsj? Urettferdig og friste oss slik! Så pakker de opp de tørre brødskivene med en liten skive brunost på og gumler i seg... ;)

Peppa Gris 07-10-11 11:35

Når du ikke vil dele lavkarbomuffinsen med barna, du vil ha alle selv :D

Nordmørsloppa 07-10-11 11:42

..du er god og mett hele dagen :D

Nordmørsloppa 07-10-11 11:49

...når du smaker på veninnens coca cola og lurer på hvorfor den inneholder sukkerlake...

Nordmørsloppa 07-10-11 11:52

...når du pent takker nei til ett ferskt eple fra fruktkurven

Nordmørsloppa 07-10-11 11:55

...når du spiser middagsrester til frokost , lunch og kvelds ! ;)

Nordmørsloppa 07-10-11 11:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MieMari (Innlegg 1223746)
Når du bare må ta en liiiten titt på Big Brother fordi gruppen spiser lavkarbo... og blir skuffet når de ikke vet hva de driver med :p

Jaa! helt enig :D

KarMa40 07-10-11 13:12

Når lavkarbo-kjærsten din sier "nå ser du sliten ut, vent litt" og så kommer med en skje bar kokosolje...

ketto 07-10-11 13:37

Når du synes synd på kollegaen din som tar seg en automatkakao, marsipankake og vannbakkels til lunsj. I tillegg til 3 brødskiver..

Men, jeg bet det i meg ;)

Imse 07-10-11 13:51

Når du i stedenfor å øke kosehønebestanden til 3 høner, ender opp med 15 verpehøns:lol: Og enda går tom for egg i blandt, for resten av familien begynner også å spise egg i alle varianter.

Photobscura 07-10-11 15:28

Når du spise fårikål til frokost! :D

(Og lunsj og middag og ...)

huldra99 07-10-11 20:26

....folk lurer på hvorfor i allverden du bruker smør når du steiker i ei teflonpanne:)

Marina 07-10-11 21:04

Når du heller litt zalo i kjøkkenvasken for å være sikker på at ikke fettet setter seg...

Sprettball 07-10-11 21:33

Når du kommenterer til den seksårige jentungen din som steker pølse (nødløsning av og til...) at stekepannen snart svømmer over av smør og får til svar at

"jeg tenkte at siden vi har usunn middag i dag så ville jeg gjøre den litt sunnere så da tok jeg maaaaasse smør"

Supah 07-10-11 21:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MieMari (Innlegg 1223746)
Når du bare må ta en liiiten titt på Big Brother fordi gruppen spiser lavkarbo... og blir skuffet når de ikke vet hva de driver med :p

Ja, helt enig. Men også når...

...du er skikkelig fornøyd fordi lavkarbo-gruppen gikk ned mye i vekt! :smile:

langaard 07-10-11 21:38

Når 2 fat med kaker går i kjøkkenkverna etter bursdagsselkapet mitt i dag:D

Carisma 07-10-11 21:38

du blir hissig og tenker at helga er ødelagt når butikken er tom for kremfløte :D

Nerthus 07-10-11 21:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1225031)
du blir hissig og tenker at helga er ødelagt når butikken er tom for kremfløte :D

Hahaha, spesielt når de ikke har de STORE boksene! ;)

Bæret 07-10-11 22:02

Hihi, jeg får lettere panikkanfall om jeg går tom for fløte. Om bukikken er tom i tillegg, jah da blir jeg vill i blikket...

Carisma 07-10-11 22:04

... du får besøk av en haug med ikke-lavkarbere og ikke for ditt bare liv husker hva de spiser :D

Nerthus 07-10-11 22:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1225051)
... du får besøk av en haug med ikke-lavkarbere og ikke for ditt bare liv husker hva de spiser :D

Haha, enda en god en! Får overnattingsbesøk helga og må huske på å kjøpe brød? Juice? Andre ting? De får lammelår i morgen da, med litt poteter og veldig mye gode grønnsaker og lavkarbo fløtelammekjøttsaus hmmmmm.....

Photobscura 07-10-11 22:14

Når du har hatt den samme kjekspakka i skapet siden 2008, da de eneste du kjenner som krever kaffemat er foreldrene dine som stort sett bare kommer på årlige visitter, og kjeksene smaker like bra i år også.

langaard 07-10-11 22:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1225064)
Når du har hatt den samme kjekspakka i skapet siden 2008, da de eneste du kjenner som krever kaffemat er foreldrene dine som stort sett bare kommer på årlige visitter, og kjeksene smaker like bra i år også.

Skremmende hvor lenge høykarbomaten holder seg ja:eek:

Marina 08-10-11 13:46

når du blir glad for at butikkene er tomme for fettrike produkter (selv om du gjerne skulle hatt det selv). Og at de ansate sier "vi går tom selv om vi bestiller mer enn før. Skjønner ikke hvorfor..." Haha. Det skjønner jeg!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.