![]() |
Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no
Sitat:
Dessuten har jeg hatt ganske mye fysikk på høgskolen, så jeg har vært gjennom pensum om tyngdekraften blant annet :) |
Sitat:
|
Sitat:
Snakker ikke sånn til vanlig jeg, men det gjør kanskje du? ;) Du er ganske bråkjekk som påpeker såkalt "feil bruk av ord" hos andre, mens du selv kan boltre deg fritt i tolkning av ord og betydninger... åja, glemte det litt - DU gjør deg jo for å provosere til ny tankegang ;) |
Sitat:
Men siden du er så fan av fremtidige greier, så vet du vel at verden skal gå under i 2012?? Ser du bort fra det da eller kommer chippen før den tid?? |
Sitat:
|
Sitat:
Vi er egentlig ikke så langt fra totalovervåkning allerede, men de har litt igjen her på berget før chippen sitter fysisk i oss alle sammen........heldigvis:p |
Jeg har ombestemt meg og er nå på bestemora sitt lag. Jeg synes alle skal bruke akkurat de ordene de selv føler for inni hjertet sitt og ikke brys seg om hva ordene betyr, for egentlig så er jo alle ord bare en konstruksjon og menigen er de jo vi som gir dem, og da blir det dessuten så mye lettere å diskutere alt mulig sånt en ikke helt forstår ford man kan bruke sine egne ord. Lizzom. For ikke å snakke om den chippen. Det får en jo unektelig til å tenke.
:Mange utropstegn, prikker og smilefjes: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43. |