Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Januarskravletråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50102)

Anarko 23-01-12 12:43

Sv: Januarskravletråden 30+

Jeg fikk et magevirus, eller ble matforgiftet på lørdag. Smertene fra lørdag har heldigvis gitt seg, men går fremdeles mye på do, og det som kommer er jo like tynt som vann. Har blodtrykksfall når jeg reiser meg, og har gått ned 5 kg siden lørdag. Noe som er sykt! Og IKKE slik jeg vil gå ned. Jeg antar at når jeg blir frisk så kommer de fleste av de 5 kg tilbake da. Nå har jeg sagt ja til en senvakt i kveld. Noe som kanskje er dumt, men trenger pengene. Har dere tips om noe veldig lettfordøyelig jeg kan spise som kanskje binder magen litt også?

Carisma 23-01-12 15:23

Da jeg var matforgiftet fikk jeg beskjed av legen om å bare spise innmaten i hvitt brød til magen bedret seg. Ikke helt lavkarbo, men det hjalp. Det var forøvrig det eneste jeg fikk i meg også... :o

Bønna200 23-01-12 18:42

Stakkars Anarko... Jeg misunner deg ikke!

Jeg har også hørt at hvitt brød er det beste til magen roer seg. Og gjerne ristet, visst nok.

God bedring og lykke til! :klem:

Anarko 23-01-12 22:58

Takk for omtanker og tips :) Godinger!
Jeg har spist noe frukt. For det er så lettfordøyelig og gir en viss næring. Så på jobb spiste jeg to fiskekaker uten noe tilbehør, og nå spiser jeg litt tomatsuppe. Blodtrykksfallene har roet seg kraftig, jeg er i bedre humør og føler meg bedre og :) Så tror jeg ser lyset i enden av tunellen nå :)

Røsslyng 26-01-12 00:01

Da går første dagen på Ketolyse over til natt.. Har strevet litt med utregning av div matvarer, og spist kun 2 måltider. Ikke sulten.
Brukte 1,5 timer i kveld på å lage ferdig 2 bokser salat jeg skal ha til lunsj i morgen og fredag. Veid, skrevet opp og styra. Håper bare det blir rett:) Skal kjøpe ketostix i morgen tenker jeg, men hvor mange dager etter start bør de gi utslag..?

Anarko 26-01-12 12:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng (Innlegg 1290208)
Da går første dagen på Ketolyse over til natt.. Har strevet litt med utregning av div matvarer, og spist kun 2 måltider. Ikke sulten.
Brukte 1,5 timer i kveld på å lage ferdig 2 bokser salat jeg skal ha til lunsj i morgen og fredag. Veid, skrevet opp og styra. Håper bare det blir rett:) Skal kjøpe ketostix i morgen tenker jeg, men hvor mange dager etter start bør de gi utslag..?

Det varierer veldig. Noen får utslag nesten med en gang, noen bruker rundt om en ukes tid. Lykke til!

Anarko 01-02-12 20:59

Leter etter ny tråd?

Bønna200 01-02-12 21:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1294575)
Leter etter ny tråd?

Du får starte en ny:D

Anarko 01-02-12 21:08

Prøver uten suksess å finne ut hvordan :P

Bønna200 01-02-12 21:33

Nå er ny tråd åpnet:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.