![]() |
Sv: Treningstråden for mai 2012
En times fartslek. Vekslet mellom rask gange, luntejogg og "litt ubehagelig" jogg.
|
Sitat:
|
06:00 Dobbelt pyramide militærpress.
Fy f. armene er helt knust. |
1 Vedlegg
Uke 3 - dag 2 av BLAB
Vedlegg 10435 Slo tiden på 1.7 km med 46 sekunder fra sist uke!:D Løp på 13.40 den første uka 13.06 forrige uke og 12.20 i dag. WOHOOOOO! |
Da har jeg unnet meg litt "luksus" i dag. Vel, fornuftig sådan. Tur tl løplabbet og kjøpte sko. Testet og sjekket. Heldig og ikke har noen spesielle utfordringer med bena, men dyre var de like vel. Halv pris grunnet gode avtaler med jobben til mannen hjelper, ellers ville det ikke vært mulig. Asics gel nimbus 13, knall lilla og gule!
Så, da måtte det jo bli en testtur! 16/5: 35min løping (187kcal, snittpuls 125, maks 141) - 10min tøying 10min bekkenbunn Skritt: -14/5: 14154 15/5: 13154 http://tickers.TickerFactory.com/ezt...m/exercise.png http://tickers.TickerFactory.com/ezt...1/exercise.png |
Jobba i hagen i 12 timer i dag, tok noen chins innimellom:D
|
Re: Treningstråden for mai 2012
hagearbeid på meg også...*livet*---<3---
vaska bil utvendig og innvendig...i aller høyeste grad en treningsøkt om man spørr kroppen nå her den ligg å slækken på soffan :) |
VSB: Gratulerer med nye sko:D Jeg skal dit på fredag, skal bli godt å få noen ordentlige sko.
I dag hadde jeg ikke tenkt å trene (sitter i 17.mai-komiteen her og regnet i grunnen med at hele dagen og kvelden ville gå til det), men jeg rakk en times styrkeøkt i kveld. Ha en fin nasjonaldag alle sammen:) |
Trente idag men det hadde vært kuult å se om jeg hadde blitt alene på senteret i morgen 17 mai.
|
Sitat:
|
Har så lyst til å trene i dag, men har noe som minner om omgangssyke så får vente et par dager, siden jeg har blodttrykksfall neste hver gang jeg reiser meg. VIL TRENE!
|
Sitat:
|
STYRKEØKT
(push press og knebøy erstattet thrusters og overhead knebøy i denne økta) Knebøy 45kg, 10x3 Markløft 55kg, 10x3 Skråbenk manualer 9kg, 10x3 Nedtrekk forran, 32,5kg, 10x3 Push Press 18kg, 10x3 Hang Clean 25kg, 10x3 Kettle bell swing 12kg, 30reps Kettlebell roing 16kgx10, 8kg 10x2 Beinhev 15x3 Planken 60x60x60min jeg HATER clean...den er så fysisk utmattende, og teknisk vanskelig. Men regner med det bedrer seg, da det er en helt ny øvelse. Ellers har PT satt opp 25kg på roing med kettlebells...noe jeg tror må være en feil(?) fordi jeg klarer ikke utføre øvelsen tekntisk riktig mer en 6ganger. Så brukte mye lettere vekter. Ellers filma jeg markløft, knebøy, nedtrekk, push press og skråbenk manualer---for å sjekke form og teknikk:) Nå redigere filmen...:D |
Jeg har helt glemt å notere i denne tråden denne måneden. Kan rapportere om, for meg, normal trening igjennom dagen så langt. Tok helt fri i går, men utover det har det blitt fast rutine de andre dagene.
I morges våknet jeg til strålende solskinn og det fristet med en uteøkt. Tok på meg løpeklær og sko og lagde meg en deilig opplevelse med til sammen 60 minutter løping. Jeg løp ca 20 minutter til et fantastisk sted med utsikt over vannet. Der ble jeg en liten stund for å nyte bare det å være til, før jeg løp videre. Bena var så lette og ga meg en opplevelse av å sveve innimellom. Utrolig deilig! I morgen blir det tur til treningssenteret igjen for en time puls stram opp og en times danseøkt. Beach party visstnok. Det må jo bli moro! :D |
Dobbel pyramide enhånds roing+droppsett.
|
Tungt hagearbeid i dag, måking og bæring av masse sand og jord:)
|
sykkel tur med bikkja, 1mil
|
Sv: Re: Treningstråden for mai 2012
Sitat:
|
Re: Sv: Re: Treningstråden for mai 2012
Sitat:
Nei, litjguten på 5kg DRAR jo sykkelen alt han orker hele veien, og viser ingen tegn til å bli sliten:cool: han har også en meget god form fortiden:) |
Dagens økt:
Økt vektene litt igjen nå...og økt farta litt på kardioen...det føles godt! :) |
Sv: Re: Treningstråden for mai 2012
Sitat:
|
KETTLEBELLS- ØKT , hjemmetrening
pull squat 12kg x20 swing 12kgx30 halo 12kgx10 squat press 12kg x10/10 high pull 12kgx10/10 squeeze press 12kg x5/5' x3 Øvelsene ble utført kontuniuerlig. men med 1 min pause mellom de 3 settene __________________________________________________ _______________ fjelltur 5km __________________________________________________ ________________ sykkeltur med bikkja...1 mil __________________ |
Hadde ei overkroppsøkt i går..
Den så ut sånn ca slik: Oppvarming: 5 minutter roing og litt lett nedtrekk Styrke:
|
ohhhh! nå har jeg forresten fått chinup/pullup stang!!:D
og jeg klarte neeeeesten èn pullup... stolt:cool: her blir det hardtrening fremover med å få inn teknikk og styrke i øvelsen!:) Målet er 3 pullups innen fellesferien er over :) |
65 minutter crosstrainer. ufattelig deilig å trene igjen.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55. |