![]() |
Sv: Treningstråd for januar 2013
Sitat:
I dag ble det 1t 15min / 10 km på isen, i -14... Brrr... Men var god og varm på kropp, hode og hender da, det eneste som blir kald er nesa og dessverre føttene. :( |
Sitat:
|
Tur rundt Mosvannet, 40 minutter gange.
|
Gåtur, 4,2km og 55min. Yoga med JM og 3x10 armhevinger.
Så langt: styrke 7/8 http://tickers.TickerFactory.com/ezt...Z/exercise.png |
Trening på Elexia i går kveld. Løpe/gå på tredemølle 20 min. Roing 6 minutt. Styrketrening 40 minutt.
|
42 min gåtur i moderat tempo. 50 min styrke. Av ulike grunner (skøyteturer + skruing av skap og bord) har styrkeøktene lørdag og mandag gått ut og jeg kjente jeg var tung i kroppen i dag. Men hoppet i det og la til litt ekstra og perset meg selv både på biceps og planke! Hah! :jegvant::visemuskl
|
Sitat:
|
Kroppen krangler etter løpetur i snø, så da ble det gåtur. 7km på halvannen time.
Så langt: styrke 7/8 http://tickers.TickerFactory.com/ezt...Z/exercise.png |
Ligger litt etter i loggføringen her ,trente fredag ,mandag og i dag .
Løper på tredemølle ,enten en tur,eller intervaller.Trener styrke som ser ut som følger: Strak Markløft 40 kgx12x5,50kg x10x2 Deltoid fly 3,5 kg x12x3 Biseps curl 7,5kgx12x3 Smal push upp x12x3 Sidebøy 15kgx12x3 benkpress med frivekter 7,5kgx12x3 stående roing 25kgx12x3 Knebøy 12x3 planke 30 sek x3 Synes dette går rimelig bra ,med unntak av knebøy der jeg ikke kommer godt nok ned ,ligger litt fram i tid å legge på noe vekt her. Synes i grunn dette er morsomt:D |
Jeg vet at man ikke skal gjøre narr av andre på treningssenteret... Men jeg må likevel le når store gorillaer bråker og stønner og er veldig nøye på å vise alle hvor tungt de løfter... Også gjør de det feil!
|
-Opvarming romaskin
-Chins 5, 4sett - Stående enarmsroing 24kg (økt 2kg fra forrige gang:)) - Enarms bicepscurl 9kg - Omvendt roing, kv 8, 3sett -Bulgarsk utfall 24kg 8, 2sett |
Jeg aner ikke hva dere snakker om (joda, noen av øvelsene så, men ikke alle!), men dere er knallflinke! :heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Satser fortsatt ikke på løping, så ble 3km gåtur i butikken, ikke nærmeste og ikke bil... Deretter yoga og kickboksing med JM, 55min.
Tirsdag var det sjauing av høy, halm, for og flis, bør kanskje telle som styrketrening det og? Så langt: styrke 8/8 http://tickers.TickerFactory.com/ezt...Z/exercise.png |
60 min / 2,5 mil på trimsykkelen. :) Ikke noe intervaller eller annet mikkmakk i dag, bare jevn motstand og hastighet og en økt jeg er greit fornøyd med. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19. |