![]() |
Sv: Piskeklubb?
Fjonken nekter å piske flinke jenter.. Men hu steller si eiga rumpe ut til hogg.. Ittno trening i går heller... Inntok heller horisontalen med varmeflaske og ekstra pledd.. Snytens forkjøla..
Så den uka som har gått har vært begrebelig.. Jeg bør ha en real omgang juling! Ny treningsplan kommer i morgen og den skal jeg følge.. Så det så.. ! |
Ok Fjonken, jeg står klar til å pryle deg....;)
Men jeg antar at det blir nye takter i treningsplanen som du legger frem i morgen......? |
Aner ikke.. Jeg kan ikke spå framtida.. Men jeg kan jo prøve å følge planen jeg setter opp. Gi meg pryl.. for jeg trenger sårt å bli sparka i gang.. !
|
Får jeg også lov til å bli pisket??? DET er noe jeg virkelig trenger.........
Her er min plan for uken: Fredag: Morgentur 60 min. 100 situps, 100 rompeløft og 20 pushups. Lørdag: Formiddagstur 60 min. 100 + 100 + 20 Søndag: Time på Elixa... Spinning kanskje? Mandag: Total Intervall på Elixia Tirsdag: 30 min morgentur 100+100+20. Elixia Power Onsdag: FRI Torsdag: 60 min morgentur 100+100+20 |
Herlig.. enda en stakkarslig prylekanidat.. Jippi! Så slipper Fjonken å være den eneste med sår bak her i klubben.. Ja, for det nye medlemmet har vel tenkt å sprekke ikke sant? Ja, for altså.. jeg vil ikke være eneste her med sår bakdel.. Vær så snill å sprekke du og a! Snart! Nååå.. Så kan du gi meg selskap på baderingsbenken.. Alle de andre her er så forbaska flinke til å følge planene sine.. Så er du en potensiell unnaslundrer så er du hjertelig velkommen her i piskeklubben.. :D
|
*ler*
Nå turte ikke jeg å melde meg inn i piskeklubben da jeg hadde en 6 ukers treningsstopp og virkelig hadde trengt å bli pisket. Snakk om feiging :o .. Sånn sett er Fjonken en "selv pryler", mens andre unnaslutrere skyr denne tråden, så er hun er og gnir den dårlige sannvittigheten inn :D |
Kjempekjekt med en slik klubb syns jeg. Jeg venter med å melde meg inn til jeg trenger å bli pisket. Foreløpig går treningen som en lek og det er bare kjekt ! Men jeg vet jo ikke hvor lenge det varer til jeg begynner å kjede meg igjen da - og da må jeg nok piskes igang igjen :o
|
vskr uke 21
Mandag: 1 time håndball- ble ikke noe av pga lite folk- Men fikk spent meg selv i rompen og kom meg på Spenst og trente stram opp i en time i stedet for :D :D :D :D :D Tirsdag: hviledag!!! Onsdag: stram opp 1 time - ble utført :D :D Torsdag: Fridag, hvile !!!! Fredag: stram opp 1 time Ellers valgfritt i helgen |
Så flott av du blir med Pusungen :) Vi skal følge med. Ingen unnasluntring altså, bare veldig gode unnskyldninger godtas her :D
|
Glemte å si fra at jeg trente i går :)
|
Bare pisk i vei... Har ikke utført NOE på lista, men i går gikk jeg en times tur og det skal jeg idag også.... Herregud så sløv jeg er. Men på torsdag begynner sambo sin pappaperm som skal vare i 4 mnd og DA skal jeg komme meg opp på Elixia og trene, Så det så!!!!
|
Sitat:
Skulle egentlig bare innom å melde at jeg trente i går kveld... |
En til som ikke har gjort jobben sin.. Min allerede hudløse rumpe står klar til nye hugg..
|
Jeg tror jeg dropper den planen min og heller sier at jeg SKAL trene kardio 1 time hver dag.
Dagens økt er som følger: 30 min sykkel 23 min gå på tredemølle 7 min løping på tredemølle Trente intervall..... |
Sitat:
|
Næmen fydda. Det var da svært til unnasluntring her i dag da.
*piske-piske-piske* Sånn. Nå var jeg skikkelig streng;) |
Nå kan dere piske meg i vei.. er nemlig sliten og kommer ikke til å dra på morgen spinning i morgen (må sove litt lenger), ikke syklet jeg til og fra jobb i dag heller...:o
Sitat:
|
Okey da, *piske-piske*. Det var for tirsdagen og for idag. Men sånn ellers synes jeg du er flink, så det så. Du er i farta hele tiden jo.
Gratulerer med delmål :D :D |
Sitat:
Skal legge ut plan for innværende uke etterhvert. Takk for all motivasjon dere gir alle dere medlemmer av piskeklubben. Har aldri vært så vettaskremt i mitt liv hi-hi. |
Sitat:
|
Jeg har gått en times tur med tvillingvogna idag :heia:
Lyst til å trene etterpå også, men har enormt gnagsår på foten. Så vi får se. Har i hvertfall gjort jobben mimn idag.... |
Sitat:
|
Hallooooo??
Her var det stille gitt... Melder at jeg har trent i dag :) |
Wow - dere er såå flink... :rolleyes: Jeg er ganske nye til alt dette kosthold og trening osv, men jeg hadde aldri tenkte at der er folk der ute som trener så hardt nesten hver dag... I am impressed.
Min siste uke har vært sånn:- Ons, surfe 3 timer! Tørs, - ødelagt!:eek: Fre, sykkletur - 2 timer Lør, gym -1 time søn, football - 1 time Man. jogging på stranden (1 step forwards 2 steps back!) - 30min Tirs. gym 30min / svømming - 30min Ikke sikkert hvor mange k/cals dette schedule brenner opp men det er gøy og trenger mindre disiplin (pisking) en kun gym;) |
Stille ja. Fjonken har med viten og vilje unngått denne tråden. Det svartner for øya mine av dårlig samvittighet. Og fordi rumpa mi ikke tåler flere omganger med pisken har jeg bare unngått å gå inn her.
Jeg har innsett at jeg er veldig langt nede i klisteret treningsmessig. Har overhodet ikke motivasjon for å bli svett for tida. Det byr meg imot å trene. Før eller siden må jeg gjøre noe for å komme meg ut av klisteret. Sitter derfor her og funderer på hva som kan gjøre trening gøy igjen. Det er nemlig cluet for meg. Jeg må ha det gøy når jeg trener, ellers blir det bare pliktløp og demotivasjon. Men hva er gøy da dere? Fjonken vurderer 3 lags bombedress med kne-, albue, håndledds- og rumpebeskytter. Med ditto styrthjelm, vernebriller og inlines.. Det må da bli gøy.. ? Om ikke annet for de som står å ser på. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54. |