![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
|
Idag har jeg kjøpt cocosa=) Har ingen idé om hva jeg skal bruke det til da, men nå er det hvertfall i hus :p Tenkte i allefall å ha med meg ut på jobb neste tur sånn at jeg kan hive det i kaffen så blir det litt enklere for meg å få i meg litt fett.. Kjøpte den som ikke var extra virgin da, fordi jeg rett og slett ikke er overbegeistret for kokossmak.. Hva annet bruker dere det til, enn å putte det i kaffe og te?
Jeg har shoppa klær og sko:hearts: til imorgen også=) ELSKER skoshopping, hvertfall når jeg finner noen jeg blir så betatt av som idag :) Og parfyme har jeg funnet.. Eller, egentlig fant jeg den på vei hjem fra Tyrkia på taxfree'n på gardermoen... Men når jeg tok den på synes jeg ikke den var noe god i det hele tatt, så etter 20 min eller så blir den jo herlig... Prøvde den da istad på parfymeriet og da synes jeg ikke den var no god igjen, så lot være å kjøpe den for å kjenne litt på hvordan den blei... Imorgen må jeg dra å kjøpe den jah! :D Akkurat samme igjen, ikke god med en gang - nydelig etter en stund :p Det visste jeg jo egentlig, men blei så usikker når jeg kjente lukten igjen med en gang jeg tok den på :rolleyes: Nå regner det igjen her.. Jeg får jo aldri klippet plenen, den rekker jo ikke å tørke :confused: Hååååper den får tørka snart i alle fall, for den er gusomt lang! |
Sitat:
|
:ja::snill::love::klem::hearts::suss:
|
Det er freddan
Hører dere folkens, det er FREDDAN! Jeg skal nyte helga! Er ferdig med årets ferie og skal lade opp til resten av juli som en av 2 på jobb. Sender mann og barn bort noen dager og skal nyte tilværelsen som "singel" :D Jeg har nå lest gjennom tråden og ser at det er flere som sliter med motivasjonen, jeg håper den dukker opp igjen snart! Jeg er lykkelig, snikveiing i dagtidlig viste at jeg er tilbake på førferievekt og siden årets ferie og utskeiing er ferdig, så er det stø kurs resten av året :p Jeg ønsker alle en fortreffelig helg, håper sommervarmen brer seg over hele landet! |
Så bra, Labaline! Kjempebra at du har kontroll, og framtidsutsiktene dannes av motivasjonen ;)
Det er fredag, ja! Tenkte ta modern og tanten ut på byen, men er så full av maling både i hår og på lår, at det vil jo bety flere timer i dusjen. Neste strøk går kl 21, så fram til da er det sløving. Velfortjent, spør du meg. Kanskje ta fram Isfolket igjen :D Må sykle en tur på butikken, mangler både det ene og det andre. Rart med det, kan ikke huske sist vi var på butikken engang :p Er vel slik det blir når man er fortapt i arbeid :) |
Du er flink da, Prutt. Det er god trening i å male også, man må ta med seg det man kan :D
|
Sitat:
Har masse vann i kroppen. Tør ikke veie, for er sikkert GODT over 98 kg. Crap! |
:klem:
Det er kjedelig når vekta kryper feil vei, men vann forsvinner heldigvis fort igjen! |
Sitat:
Kanskje du skulle ta deg en liten pause og ikke tenke på hva du skal spise og ikke spise. :p |
Sitat:
Så sier vel dette mere om hun som drev salongen, enn om konseptet. Men det er greit å ha i bakhodet. Jeg har brukt Bailine i to perioder med noen år i mellom, og merket stor forskjelle begge rundene. Har du tid og penger til overs så er det en velfungerende greie...som må vedlikeholdes kontinuerlig. Har du testet? Alle salongene har vel gratis prøvetime, så da kan du prøve det ut. Det er jo "passe" vondt, men det blir bedre etter hvert. Du regulerer selv styrken, og du tåler mer og mer etterhvert. Og god og støl blir man også. :) Lykke til! |
Ville bare komme med en liten anbefaling her jeg=) Hvis det er flere enn meg som har slitt med å legge fransk manikyr kan jeg virkelig anbefale sånn fransk manikyr penn fra Depend altså, blei knallbra med 2 lag Isadora wonder nail, creamy nude over :D Nå er neglene mine partyklare til imorgen :ja:
Regnet kommer virkelig ned i bøtter og spann her nå.. Skulle tro jeg bodde på vestlandet, ikke østlandet.. Sol, skyer, vind, regn på en dag, det er jo ikke sånn det skal være her :p Har alle dere andre en fin kveld da? :snill: |
Jeg liker at Pruttin vårres får gode råd; hun som er så god på å tipse oss! Sånn skal det være! Her i gården har vi hatt tapaskveld; masse gode skinker, pølser, eggesmør, majones, salat, fetaost, reker, kamskjell, mm:sikle:. Yummi! Vinen jeg lenket til tidligere var god! Frisk, ikke sur, ikke søt. God til maten, og god etterpå:D
Har sørge for noens timelønn på plantasjen i dag og; masse planter som er satt ut - og forhåpentligvis kommer de igjen neste år :confused: kjøper bare flerårige og stauder. Nå ligger gubben godt utover sofaen, jeg sitter i godstolen min. Vi har hver vår pc i fanget og TV'n er av og vi hører på musikk istedet. Slike kvelder er sjeldne her i gården. Deilig. Det er artig at så mange er tilbake på tråden igjen; og så synes jeg å spore en litt mer opplagt Prutti - det er bra!!! For øvrig har jeg noe malearbeid utestående, så.... :D |
Sitat:
Sitat:
Pruttilutt: hva med å glemme alt til mandag og så begynne snuprosessen? Eller er det for tidlig for deg? |
Sitat:
Jeg har faktisk sett lite til kontrollfriken i meg på lavkarbo - synes jeg kunne skimte "henne" bittelitt på diett.no. Så har som sagt en pause derfra. Ellers føler jeg meg frisk (sånn på alle måter) ;-) Være forsiktig med vinen da -og da er det ikke sukker og karber jeg tenker på. Jeg ble som sagt FULL av to glass helt i starten av opplegget her. Men er ikke såå lettpåvirkelignå heldigvis. Pass på å spe på med vann ved siden av vinen, eller du kan tynne den ut med litt sprudlevann. Hvis du spiser det mett på noe fornuftig først, så tåler du jo litt mere - samtidig som du kanskje unngår å spise noe mindre lurt frodi du blir både småfull og fysen? Og nei da: du er da ikke sær!! Du er da akkurat i samme båten som alle oss andre her inne. Helt unik - og straks i en knallfin smekker form. Ikke sant? Husk det! Og kos deg på veien dit. OKi? Klem - og lykke til i helgen. Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Bruker plasthansker når jeg holder på med jord, men det kommer alltid litt under neglene. Merkelig nok... |
Sitat:
Fram¨nsk manikyr er liksom når man lakkerer neglene sine i naturlige farger. Så legger man en hvit kant ytterst (der hvor neglen forlater fingertuppen, og laggerer øvrig del av neglen med blankt / lys rosa / kremfarge) Dette ble en merkelig forklaring... *leter etter et bilde* http://www.google.co.uk/search?q=fra...iw=996&bih=546 Ca sånn ser det ut. Veldig fint - også på jordrester! Knis! |
Sitat:
|
Må flire!!
Skulle liksom starte med å pakke litt til ferien - og begynte med maten. Her skal det forberedes liksom. Har bakt 64 knekkebrød (spiser ca 3 om dagen) og ett brett med ostesnacks. Får pakke klær og ting og tang - og alt det andre i morgen. Men mat skal det i alle fall bli.:D Har tenkt og grublet masse - og føler meg iall'fall litt forberedt (mentalt) på hva jeg skal spise og ikke. Håper det går greit!! (Om ikke annet så går det bedre enn om jeg ikke hadde tenkt. Hehe - hodet skal jo også ha litt ferie.) |
Noen som har peiling på holdbarheten på ostesnacks?
(Pr nå så ser de ikke ut til at de blir særlig gamle her i huset....men tanken var å ta med på ferie...hvis det blir noen igjen) |
Sitat:
|
Sitat:
Gamle som i uspiselig - eller gamle som i grei nok? Kanskje det er bedre å ty til en pose baconcrisp som snacks på tur i stedet..? Nå er i alle fall knekkebrødene i boks, bokstavelig talt. :p |
Sitat:
Appelsinpiken: det hjelper ikke at du er i Tyrkia på jobb....jeg misunner deg lell....Hilsen en regntung trønderdame.... |
Hva er tekaker da? :confused: Og når jeg først undres: hva er coscos (tror det er det det heter)?
Nei, ingen fryser. Bilferie - med liten kjølebag.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07. |