![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Styrketrening og tur unnagjort innen klokken 12 - deilig å ha ryggen fri resten av dagen:) Blir nok for varmt senere til de største aktivitetene uansett, så skal man få beveget seg litt er det best å bruke morgentimene tror jeg.
|
Ti minutter løping som oppvarming, deretter styrketrening på Elixia. En fin økt i dag!
|
Shake med cocosa og honning??? Ka e blandingsforholdene her??:)
|
1ss av hver bruker jeg...
|
Sitat:
|
Belte? På skuldra? I BH'n? (min favoritt, eller mellom! ;))
|
Jeg stemmer for: mellom :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ah, ok, jeg trodde man MÅTTE ha den på hofta... :o
|
Den skal vel bare duve :D:D:D
|
Yes, da har jeg vært ute og løpt. Gubben skulle lese Harry Potter for barna, så da stakk jeg ut i skogen. Brukte kanskje 1t 20min. På mitt beste var jeg nede i 55 min, tror jeg, så jeg har fortsatt en del igjen til optimal form.
|
Sitat:
Det skal jeg prøve. |
Styrke og step unnagjort før klokken 07. 25+25 minutter - ikke verdens lengste økt, men alle monner drar får jeg håpe).
|
Jeg var oppe 05 og løp ca 45 min i skogen. Ikke en optimal økt, men mye bedre enn ingenting i denne varmen.
|
Wow SusieBlues - det er en økt det står respekt av på en slik døgntid! Men det er deilig å trene grytidlig - så starter man dagen med god samvittighet!:)
|
15 min yoga og 15 min ergometersykkel i går! Utrolig hva man får til når den verste varmen forsvinner :heia:!
|
Dagens økt:
Testløp terrengsykkel. En kraftig forbedring siden forrige test i oktober :) |
Truet meg ned på jazzdans. Kom med vilje et kvarter for sent, slik at jeg skulle slippe den verste oppvarmingen:rodme::_plystre: men de andre hadde ventet på meg. hehe. Så den slapp jeg ikke unna.. Det ble en time med hardkjør, bra musikk, masse latter, svette og kul dans. Meeeget fornøyd etterpå. -Og absolutt litt mer motivert:visemuskl
|
...æ grue mæ litt til søndag...
www.frafjordtilfjell.com må stelle pent med bein og sykkel denne uka:) |
Syklet på spinningsykkelen min en halvtimes tid mens jeg så på Dawsons Creek. Ble god og svett. Veldig fornøyd!
|
Ble med mannen min på Elixia. Deilig å trene litt styrke. Varmet opp med 10 min løping mens jeg så en tv-serie. Deilig å føle at jeg kan løpe uanstrengt. Økte på nesten alle vekt-øvelsene. God følelse!
|
I går ettermiddag løp jeg snikrunden min, tok meg 35 min. Så syklet jeg ca 20 min hjemme. En fin økt!
|
Ny pers på den beryktede Bergans-intervallen i dag, solid med 6 sekunder!! Formen kommer :-) :-)
|
Overlevde søndagen:) Har ikkje vært stiv&støl etterpå!!!! Fylte ikkje på med karbo i forkant og følte ikkje at det va nåkka problem:) ....men det ble ei svele på fergeturen heim:rodme: og det e magen sur for enda!!!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46. |