![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Hei alle Ed-spisere!
Har endel Ed- poser å selge til de som er interessert:) Creme Brulee 4 poser Sjokoladepudding 4 poserOst/urteomelett 4 poser Skinkeomelett 4 poser Paella 5 poser Erte/bacon-pure 5 poser Potet/purreløksuppe 8 poser Grønnsaksuppe 4 poser Spinat/ brokkolisuppe 8 poser Aspargessuppe 5 poser Selges helst samlet, for pris 1000,- . Eller evt. bytte i andre Ed produkter, som: Pannekaker Hot Sjokolade drikk Sjokolade Cereals Kyllingsuppe Har ikke prøvd å selge før, så vet ikke helt hvordan man gjør det??Kan noen evt.forklare hvordan det blir gjort? Siren |
Har sendt PM til Siren
;) |
Sitat:
|
jeg har også en del som jeg ønsker å selge... Det er alt fra omeletter og desserter til barer... om noen er intresert, så send pm
|
Hei, hei!
Jeg har følgende å selge: Pasta (Torsalettes) 6 poser Frokostblanding 11 poser Kyllingsuppe 10 poser Paela 5 poser Omelett m/skinke 5 poser Ertepurrè 5 poser Varm sjokolade 4 poser Selges helst samlet ;) |
Bytte????
Jeg har 10 - 15 poser kakao og 4 poser cappuchino. Vil gjerne bytte til desserter, pannekaker, brownie, kjeks, nøtter eller barer.:D |
Hei!
Ønsker å kjøpe: Pannekaker Brownies Choco Cereals Barer Kjeks Desserter/Puddinger Selger: Omelett med skinke Omelett med sopp Paella Grønsakssuppe |
Hvis noen har sjokoladefrokost blandingen og sjokolade puddingen er jeg interessert i å kjøpe disse. + også sjokoladebarene
|
Jeg har en hel del varer som jeg gjerne vil kvitte meg med da jeg desverre hadde reaksjoner på de og ikke klarte og holde på det. Kunne trenge noen slike sjokolade barer så hvis noen vil bytte med det settes det stor pris på. Selger det andre... ikke mye men litt av hvert.
kan ta kontakt her eller på mail tom_postkasse@hotmail.com. Holder til i oslo. |
*solgt*
|
Sitat:
kjøper de gjerne til halv pris |
Sitat:
Endret prisen til 900 inkl. porto. Det blir under 100 lappen pr. pakke og er uansett et godt tilbud. |
Hallo der!! :D
Jeg vil gjerne bytte bort endel mat jeg har her,som jeg rett å slett ikke klarer å få ned:( Det er 32 poser med omelett (Skinke osv) 5 poser med Chocolate Brownie og 8 poser kylling suppe. Vil gjerne bytte dette imot Chocolate Cereal :D Noen som er interessert? Send meg en PM :D Smiley=) |
Har forresten også endel sjokolade kjeks å bytte vekk mot sjokolade frokostblandingen=)
|
ALT ER NÅ SOLGT:)
Har hatt en opprydning hjemme i skapet. Er gravid og trenger derfor ikke produktene akkurat nå. Selger de for 15 kr per stk. Send meg en PM hvis du er interessert:) Kyllingsuppe: 2 poser Potetsuppe: 1 pose Brownies: 5 poser Paella: 5 poser Sjokoladepudding: 10 poser Vaniljepudding: 3 poser Skinkeomelett: 3 poser Osteomelett: 2 poser Asprgessuppe: 14 poser Soyanøtter: 2 poser Sjokoladebarer: 4 stk |
Har en del ED produkter å selge,hvis noen er intr. si i fra......
Skinkeomeletter Pannekaker Grønnsaksuppe Brownie Løkpotetsuppe Kyllingsuppe Sjokoladebarer Soyanøtter Sjokoladepudding Karamelldessert Halvpris |
Heisann!
vil gjerne kjøpe - alt av barer (unntatt musli) - chocolate cereals - sjokoladekjeks - pannekaker selger: - brokkoli/spinatsuppe - kyllingsuppe send en pm! :) |
Alt mitt er solgt og sendt:)
|
Ja jeg prøver på nytt ;)
Jeg vil gjerne bytte bort endel mat jeg har her,som jeg rett å slett ikke klarer å få ned:( Det er 32 poser med omelett (Skinke osv) 5 poser med Chocolate Brownie og 8 poser kylling suppe. Vil gjerne bytte dette imot Chocolate Cereal :D Noen som er interessert? Let me know=) |
selger:
12 poser pannekake 12 poser sjokofrokost 15 kr. pr pose |
Sitat:
|
Sitat:
jeg la inn en melding til deg ,også min mailadresse |
Hei,
er det noen som vil bytte eller kjøpe noe av dette? Jeg har: 7 poser pasta 6 poser suppe (3 grønnsak og 3 kylling) 3 poser paella 3 poser couscous 7 poser omelett (skinke, champignon, ost) 5 poser risotto Ønsker aller helst å bytte til sjokoladepudding, vaniljepudding, fersken/aprikosdessert, soyanøtter eller sjokoladekjeks |
Sender deg en PM Mara! :)
|
Da er det noen supper og omeletter igen,
resten er byttet bort. Her går det unna i svingene....... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37. |