![]() |
Ny sang:
But now if ya, if you're lookin' for trouble babe, you better not mess with me. |
okey, litt til da:
Hey, 'cause you know I'll getcha one by one. Ain't no fun. |
Skal ta den fra begynnelsen da, det er litt lettere:
Gypsy woman told my mama 'while 'fore I was born. Got a boy child comin' mama, He'll be a bad one, now. |
Eric Clapton?
|
Gir dere opp ??
Jaaaaaaaa, smosje !! Det er flere artister som har gjort denne oppigjennom årene........ Original: Muddy Waters, så har Clapton hatt den, Bruce Springsteen, Buddy Guy HOOTCHIE COOTCHIE MAN |
Jeg gir opp!!:eek:
|
Din tur Smosje, det var rett artist !!
|
Kuli!!! tar poenget jeg da!!! hehehehe.
Orker dere en til?? "æ huske første gang du bad mæ hjæm æ var sjenert, men amorøs" |
Hoochie coochie Man - Steppenwolf
Ny sang: "...she remind me of the West Side Story, growing up in Spanish Harlem.." |
Sitat:
|
Kjetil Stokkan - Romeo ??
|
ja, vi tar din nå, marianne! (men det var ikke halvdan sivertsen - og ikke ti tusen tommeltotter heller ;) ) :D :D :D
|
Jaaa! det var Romeo!!:p
|
Å det er han Ricki Martin! husker ikke hva sangen heter :confused: :eek: :eek:
|
Marianne -
Santana - Maria Maria |
Santana, ja - Maria Maria. Den er også fin da!
Siste sang for min del. Skal være litt sosial i heimen nå. Nille - siste dansen :p Nei, jeg mener sangen... |
Får ta en norsk en da -
"Natten har krumme fingre" |
Sitat:
|
Jeg prøver med "en natt forbi" av jan eggum, jeg :rolleyes:
|
Huff denne var slem, sikkert ingen som husker den......
|
DeLillos? Finn Kalvik?
|
Natten har krumme fingre
Rovdyrklør holder mitt drønnende hjerte Hjertet blør Sover du, elskede Der er ikke noen av de dere har gjettet nei |
Jahn Teigen? Ole Paus?
|
nora brockstedt? :lol:
|
OK jeg visste den var vanskelig - tippingen slo til
Frøken Julie synger - av Ole Paus Natten har krumme fingre Rovdyrklør holder mitt drønnende hjerte Hjertet blør Sover du, elskede Ord bærer fugleøyne Fugler fra Hel raver med brukne vinger over min sjel Sover du, elskede ? Sammenkrøkede skygger går over jord Kain luter sine skuldre over din bror Sover du, elskede... Skal vi ta en til eller gir vi oss ??? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35. |