![]() |
Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!
*sukk*
Det går berre nedover. |
Kan noen sette den dama på lavkarbo, så hun slutter å gire seg opp sånn. :rolleyes: Jeg tror hun har fått hveteindusert galskap.
|
Sitat:
Kjenner jeg blir mest lei meg nå som jeg har fått hisset meg litt opp hehe... tenk om de kunne respektere hverandres meninger, og i større grad sammen finne en løsning - fordi det er vel ingen som er uenig i at flere og flere blir større og større... istedet driver Kari med grunnkurs i hersketeknikker og usakligheter på LIVE TV! Makan... :rolleyes: |
edit: jeg må begynne å reloade før jeg kommenterer ;)
|
Jeg har også kommentert på den i dag... Med at hun kanskje burde vente med slike uttalelser til hun hadde kommet et par kapitler lenger ut i ernæringsboka. Siden hun da sikkert ville lære om den spennende faktoren kalt insulin... :D
|
Jeg har også kommentert - kunne ikke la være. :p Det er lenge siden nå, så det spør om den kommer med.
|
Hun refererer til Fedons opplegg som et "såkalt medisinsk opplegg", ikke lite frekt heller da! Og så kommer hun med tall, 1-2% som lykkes med Fedon. Dette kan hun jo ikke vite med mindre det er laget statistikk på det! Og man kan ikke bare se på folk som har vært pasienter hos Fedon heller, bøkene hans er jo hyppig utlånt på norske biblioteker.
Dette synes jeg var et skikkelig personangrep, og den som kom dårligst ut av det var dama selv. |
Fra å være et helt glemt tryne, har Jackassson reetablert seg som b-kjendis. Skal hun lansere en bok eller noe...?
- |
Og hva er det med at det ikke er lagt inn noen kommentarer etter 12:50? Ble det for mange kommentarer fra lavkarbotilhengere tro? Sikkert en del som reagerte på formen hennes også. Må si at hun har sunket i min aktelse ja. Hadde egentlig ganske positivt inntrykk av henne tidligere, men det har gått over gitt. :rolleyes:
|
Sitat:
|
Jeg kunne ikke dy meg, og skrev et innlegg nå. Det venter fortsatt på moderering ...
|
Hehe, kunne ikke dy meg jeg heller. Venter på moderering, men forventer vel ikke at hun tar seg bryet med å lese. :rulleøyne
|
KAN ikke skrive noe innlegg, dama gjør meg så eitrende forbanna fortiden at det ville blitt slettet fort.....:mad:
|
Sitat:
|
Hei,
I og med at kommentaren ikke er oppdatert siden 12.50 den 19. så har de kanskje oppgradert/degradert Drevon til moderator på VG bloggen… :D Eller er det reultat av en lavkarbo overload… :eek: |
Jeg venter også på å få min kommentar moderert.
Var raskt innom http://www.facebook.com/vgdebatt men måtte like fort ut igjen. Kjente det begynte å boble i meg. Orker rett og slett ikke folk som generaliserer og sier at "jeg er feit fordi jeg er lat, derfor er alle andre feite late". Litt sånn som Tommy Steine i TV-debatten. Dette er ikke bra for blodpumpa mi! :nei: |
Sitat:
Fedme er kanskje ikke en sykdom i seg selv, men for mange er det de bakenforliggende årsakene som må tas tak i. Hadde jeg hatt bulimi/anorexi så hadde jeg fått hjelp, men når man overspiser da må man klare seg selv for man er jo bare lat. Det var jo lenge diskutert hvorvidt alkoholisme var en sykdom eller ei, men nå innser man jo at man drikker for å døyve smerter/psyk problemer osv. Sånn er det jo for mange overvektige også, vi misbruker mat som substitutt for følelser. Men sånne ting forstår tydeligvis ikke Kari J., hun barer durer i vei med mantraet om å spise mindre og trene mer. At Tommy Steine er så teit og bautende tror jeg er for at han er en fryktelig usikker person som skjuler seg bak komikeren, så jo en helt annen TS i 71 grader Nord. Jeg har selv tatt den tøffe tonen for å skjule min egen usikkerhet og sårbarhet for det at jeg var overvektig, for noen ganger er angrep det beste forsvar. Før repsekterte jeg KJ og syntes at hun hadde mange bra treningsvideoer og treningstips, men nå er hun blitt ei skikkelig kjerring eller b**ch på godt norsk :D Er lett å snakke nedlatende om overvektige når man aldri har vært i samme situasjonen selv. Dessuten er det vel en ny bok eller dvd på gang, har jo vært litt stille rundt dama i det siste. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ser debatten på nett-tv nå... Har ikke sett den før.
Det som slår meg er at 'alle' sitter og sier at det ikke finnes forskning på temaet, men ingen hører på Hexeberg og Poleszynski når de referer til forskning som faktisk ligger tilgjengelig på nett. Det betyr at disse såkalte fagfolka ikke holder seg oppdatert på relevant forskning!! Og de skal liksom være rådgivere for den norske folkehelsa?! Arrrrgh :mad: |
Nå har de endelig moderert kommentarene. Men hvordan blir det en debatt når de slipper inn tjue kommentarer to ganger i døgnet? Min pendler visst fortsatt ...
Men uansett, det er godt å se at overvekten av kommentarene er fra folk som er prinsipielt uenig i Kar J. Saken her er jo i alle hovedsak hvordan hun henger ut Fedon, hvilket jo er shit hits the fan for henne ... |
Sitat:
gjeeeesp jo DET er vi ja-send meg potetgullet Aeryth, orker ikke bøye meg fram...:p |
Nå har Fedon skrevet et motinnlegg.
Blir litt stolt av Fedon'en vår, jeg! Så lite som skal til for å være balansert og ydmyk, likevel er Kari J. mer eller mindre ute av stand til å vise det. |
Dagens Adressa har også et ok innlegg, hvor det påpekes at mobbing/fordømmelse jo også er helsefarlig
|
Ble helt begeistret her, så bra svar! Supert Fedon!:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47. |