![]() |
Sv: Vi som rocker!
hvor kjøpte du din?
|
Sitat:
|
Jeg kjøpte min på en lokal butikk her i hjembyen min, som har litt forskjellig innen helsestæsj.
Men kostet vel rundt samme som den Krøllerellerei sin. |
Ser der er en på finn til 350, finner sikkert billigere også :) ah nei jeg slår til jeg, ved neste lønning :D starter lett, skader vel ikke å prøve (bortsett fra blåflekkene^^), så får mannen bare le seg ihjel da.. han synes det hele virker dumt ser du og han blir nok sittende å se på, siden det er kun i stua vi har plass til sånn aktivitet haha. Wohoo! Jeg skal bli rocker!
|
Hm, jeg får det ikke til. Eller det kommer seg, men jeg får en 15-20 rockinger, og så vips siger den framover og bang i golvet. Jeg blir ganske svett, men mest av å bøye meg, hehe. Det å få den til å gå andre veien kan jeg bare glemme, jeg er visst helt umulig koordinert.
Når det er sagt, holdt jeg på nesten et kvarter, svetten driver av meg, så noe bra må jo skje! |
Da har jeg fått til 10 minutter så langt^^
Skal prøve meg på 10 til senere i dag, om jeg ikke blir for støl, hehe. |
Bedre seint enn aldri :rolleyes:
endelig er jeg i gang. 30minutter i dag, 15 hver vei:D |
30 min i dag og:D
|
Jeg rocker, men har ikke vært her inne på kjempelenge!
Vil gjenta at det går gjerne tregt i begynnelsen, blåmerker kommer også, men de forsvinner og man står lengre og lengre med ringen. |
Jippi, nå er jeg i siget:)
3. dagen på rad med 30 minutter:D:D |
Sitat:
Noen som vet om det er bra å stå så lenge? Eller, kan man rocke for mye liksom? Jeg skal starte opp igjen etter påsken :p |
Jeg kom over en rockering på clas ohlson, noen som vet om den gjør samme nytte om innersvingen osv sine?
Her er en link til clas sin |
Sitat:
|
toppers, den hadde ikke en så gæli pris heller, så da blir den med meg hjem ved neste lønning :D
|
Sitat:
|
Jeg har glemt bort rockeringen min litt. Er nesten ikke hjemme lenger, tror jeg må ta den med ned til kjæresten min!
|
Sitat:
Jeg har eksamenspause nå. Både fra forumet og rocking, men jeg kommer sterkt tilbake når eksamen er over ;) |
Sitat:
|
får man six-pack av å rocke? :P
|
30 minutter i dag og:D
Sixpack vet jeg ikke helt, men det trener garantert magemusklene godt. I tillegg en del andre muskler, som rygg og hofter. Litt for godt polstret her til å få sixpack:o |
Jeg har rockering og vil gjerne være med. Men har bekkenleddssyndrom og må starte veldig forsiktig. Denne uka skal jeg rocke 1 minutt hver dag og se hvordan det går. :o
|
Sitat:
Stå på jenter ;) |
Er det noe galt med teknikken min da jeg får hverken blåmerker eller får vondt. Har rocket bare to ganger. 1. gangen torde jeg bare 10 min, da jeg var redd for å få veldig vondt. Ble bare litt øm. 2. gangen rocket jeg 40 min og fremdeles ikke noe vondt. Dette er nå mange dager siden. Skal rocke i dag igjen, vil bare vite om det er noe spesielt jeg må passe på for å få skikkelig resultat. Målet er å rocke 4-5 dager/uka og gå ned i midjen fra 83cm til 78.Får vanligvis ikke vondt etter ganske harde treningsøkter på hellsestudio heller selv om jeg "tar ordentlig i". Kansje noen ikke får "treningssmerter"? Har BMI som er lav, likevel har jeg tjukke "fleskelag" på ryggen og ingen midje (tynne ben og armer, selv om musklene er der noenlunde). Håper rockingen vil hjelpe på...
Sitat:
|
Sitat:
Uansett lurt å starte i det små, iallefall hvis du har en tung ring med "kuler" på innsiden. Klarte bare et par minutter om gangen i starten, det gjorde så inni hampen vondt, og jeg ble helt blåsvart rundt midjen. Men etter en stund gav det seg, og nå kan jeg rocke så lenge jeg vil uten smerter eller blåmerker. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19. |