Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Trondheim (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40606)

Julie 22-05-11 21:40

Sv: Trondheim

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kreative (Innlegg 1113699)
Jeg hadde derimot satt utrolig stor pris på å møttes en gjeng. Enten på cafe/ resturant, eller på et pledd i en park og skravlet litt, kanskje hatt noen "temamøter" enten om lavkarbo eller rundt det med motivasjon og hvordan møte sosiale settinger. Mange av oss er studenter og vi kunne utvekslet tips om hvordan en kan få timeplanen til å gå opp etc.

Er ikke universitetsstudent jeg da (heller ungdomsskole- og soon-to-be vgsstudent :p) men det kan hende at jeg blir med om noe blir planlagt utover i juni. ;) :D

Monagh 22-05-11 21:46

Hva med søndag 12. juni?[/quote]

Det er 1. pinsedag og jeg er bortreist. Men dere andre kan vel treffes hvis det passer sånn. Det er uansett ingen dag det passer for alle sammen uansett.

Begynte å tenke på en ting her.... går det ant å lage en lukket medlemsgruppe her inne for folk som bor i Trondheim og omegn? Ei slags felles "motivasjonsgruppe".... likte ideen over her om temakvelder og sånn, og jeg stiller gjerne opp med tankeøvelser og meditasjoner for dem som ønsker det :)

littleme 22-05-11 21:48

Hvordan er søndag 19. for folk?

Monagh 22-05-11 21:51

Passer for meg :)

Oppretta like godt ei Trondheimsgruppe jeg da.. håper det går greit, selv om jeg er fersk her inne. :)

http://forum.lavkarbo.no/group.php?groupid=27&gmid=1240

Tidl. medlem 22-05-11 22:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1113738)
Er ikke universitetsstudent jeg da (heller ungdomsskole- og soon-to-be vgsstudent :p) men det kan hende at jeg blir med om noe blir planlagt utover i juni. ;) :D

Student, elev, arbeidene, permisjon eller trygdet skal være velkommen, jeg ønsker ikke ekskludere noen! ;)

Tidl. medlem 22-05-11 22:05

Jeg sliter med å planlegge så lengt frem i tid da jeg er masse på reisefot. Blir dog med om jeg er i byen =) Det blir sikkert en suksess så vi kan nok planlegge flere dater.

Meldte meg inn i Trondheimsgruppa, dette blir bra!

littleme 22-05-11 22:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kreative (Innlegg 1113789)
Jeg sliter med å planlegge så lengt frem i tid da jeg er masse på reisefot. Blir dog med om jeg er i byen =) Det blir sikkert en suksess så vi kan nok planlegge flere dater.

Meldte meg inn i Trondheimsgruppa, dette blir bra!

Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall ;) Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså..

Personlig har jeg lyst å lære meg poledancing... hehehe :p

Julie 22-05-11 22:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av littleme (Innlegg 1113804)
Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall ;) Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså..

Akkurat der tror jeg grensen går for meg! :lol:

littleme 22-05-11 22:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1113817)
Akkurat der tror jeg grensen går for meg! :lol:

Hehehhe.. Var et seminar her for litt siden, men jeg fikk jo ingen med meg.. Skjønner ikke det der??

Finnes ikke i Trondheim annet sted som jeg vet om, så da må jeg bare greie meg uten da :p Men du synes vel det ser litt kult ut? Hadde vært gøy å kunne? hæ? hæ? hæ? Ja? :D:D

Tidl. medlem 22-05-11 22:35

Hadde vært kult å kunne pole dancing ja, får prøve meg på slutten og ikke på starten av slankekuren :D :P

Julie 22-05-11 22:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av littleme (Innlegg 1113827)
Hehehhe.. Var et seminar her for litt siden, men jeg fikk jo ingen med meg.. Skjønner ikke det der??

Finnes ikke i Trondheim annet sted som jeg vet om, så da må jeg bare greie meg uten da :p Men du synes vel det ser litt kult ut? Hadde vært gøy å kunne? hæ? hæ? hæ? Ja? :D:D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kreative (Innlegg 1113839)
Hadde vært kult å kunne pole dancing ja, får prøve meg på slutten og ikke på starten av slankekuren :D :P

Kanskje - hadde det bare ikke vært for dissemagen... :rolleyes:

Sesti 23-05-11 10:31

Så morsomt med egen gruppe!
Jeg er ikke her inne så mye lenger, men jeg prøver å holde hverdagen passe lavkarbo hvertfall, så jeg kommer nok sterkere tilbake siden :)

Akkurat nå er det jo bare eksamenslesing, med 1. eksamen allerede i morgen (!), og så drar jeg hjem dagen etter siste eksamen, så jeg er ikke den mest sosiale for tiden.. Men jeg vil og være med trondheimslavkarberne! :)

Så kommer jeg sterkere tilbake til høsten om ikke annet :P

Tunrida 23-05-11 13:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av littleme (Innlegg 1113804)

Kjenner flere som driver med poledancing, og for en styrke de får!! Det er råtøft! :D

Tidl. medlem 23-05-11 13:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1113848)
Kanskje - hadde det bare ikke vært for dissemagen... :rolleyes:

Dissemagen forsvinner nok etterhvert ;)

Julie 23-05-11 18:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kreative (Innlegg 1114283)
Dissemagen forsvinner nok etterhvert ;)

Har alltid vært der, den - og har nok tenkt å bli med mindre jeg begynner med noe styrketrening snart! :rolleyes: :p

Nerthus 23-05-11 19:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1114495)
Har alltid vært der, den - og har nok tenkt å bli med mindre jeg begynner med noe styrketrening snart! :rolleyes: :p

Man får begynne og elske dissemagen sin istedet da kanskje ;) :cool: Du er ganske så ung, den vil nok muligens bli mindre om du fortsetter med det gode kostholdet og trener litt mage for å stramme opp. Min erfaring er jo at svært raske gåturer på 30 minutt hver dag ga enorm effekt på omkretsen rundt magen etter bare et par uker :)

Julie 23-05-11 19:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1114589)
Man får begynne og elske dissemagen sin istedet da kanskje ;) :cool: Du er ganske så ung, den vil nok muligens bli mindre om du fortsetter med det gode kostholdet og trener litt mage for å stramme opp. Min erfaring er jo at svært raske gåturer på 30 minutt hver dag ga enorm effekt på omkretsen rundt magen etter bare et par uker :)

Har planer om å begynne med litt trening igjen til høsten, tenker jeg, men for tiden har det ikke vært så mye tid i forhold til eksamener.

Men blir kanskje litt turgåing, sykling og slikt til sommeren da - skal nok til Oppdal en del! :love:

Nerthus 23-05-11 21:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1114599)
Har planer om å begynne med litt trening igjen til høsten, tenker jeg, men for tiden har det ikke vært så mye tid i forhold til eksamener.

Men blir kanskje litt turgåing, sykling og slikt til sommeren da - skal nok til Oppdal en del! :love:

Nice, er det stedet eller en spesiell person som frambringer :love:? ;) Oppdal er en fantastisk fin plass, både på sommer og vinter :)

kentiver 26-05-11 18:02

Har laget en Trondheims-lavkarbo gruppe på Facebook for de som vil joine den:)

http://www.facebook.com/home.php?sk=...187133179&ap=1

Nerthus 26-05-11 18:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kentiver (Innlegg 1118148)
Har laget en Trondheims-lavkarbo gruppe på Facebook for de som vil joine den:)

http://www.facebook.com/home.php?sk=...187133179&ap=1

Tillot meg å sende en forespørsel om å få være med i gruppen jeg selv om jeg ikke bor i Trondheim for tiden :) Er jo byen over alle byer da...:love:

Julie 26-05-11 19:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1114766)
Nice, er det stedet eller en spesiell person som frambringer :love:? ;) Oppdal er en fantastisk fin plass, både på sommer og vinter :)

Stedet! :p

Men det er også fordi hytta er slik et rolig sted; man kan liksom koble seg fra alt styret i hverdagen, og bare nyte det helt enkle livet... og så er besteforeldrene mine der, pluss at det er så koselig på kvelden med bål, brettspill, Maxi-Yatzy og god mat. I'm lovin' it! :love:

-Cilia- 26-05-11 20:39

Ser at gruppen er lukket, betyr det at andre ikke kan se at jeg er medlem? Gidder IKKE å få kommentarer på fb, får nok andre plasser.... Er dessuten ikke interessert i at alle mine fb-venner skal få vite hvordan jeg spiser, det er min privatsak. Noen som vet? :)

littleme 26-05-11 20:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av -Cilia- (Innlegg 1118334)
Ser at gruppen er lukket, betyr det at andre ikke kan se at jeg er medlem? Gidder IKKE å få kommentarer på fb, får nok andre plasser.... Er dessuten ikke interessert i at alle mine fb-venner skal få vite hvordan jeg spiser, det er min privatsak. Noen som vet? :)

Lurer på dette sjæl. Jeg så alle medlemmene før jeg meldte meg inn, men går sikkert ann å gjøre det mer privat? Gjør det til en heeelt lukket og kanskje hemmelig gruppe?

littleme 26-05-11 20:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av littleme (Innlegg 1118343)
Lurer på dette sjæl. Jeg så alle medlemmene før jeg meldte meg inn, men går sikkert ann å gjøre det mer privat? Gjør det til en heeelt lukket og kanskje hemmelig gruppe?

Sjekka det opp nå, og gruppen må gjøres hemmelig, ellers kan alle se hvem som er medlemmer :)

littleme 26-05-11 21:36

Da har gruppen blitt hemmelig, meld dere inn :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.