![]() |
Sv: Trondheim
Sitat:
|
Hva med søndag 12. juni?[/quote]
Det er 1. pinsedag og jeg er bortreist. Men dere andre kan vel treffes hvis det passer sånn. Det er uansett ingen dag det passer for alle sammen uansett. Begynte å tenke på en ting her.... går det ant å lage en lukket medlemsgruppe her inne for folk som bor i Trondheim og omegn? Ei slags felles "motivasjonsgruppe".... likte ideen over her om temakvelder og sånn, og jeg stiller gjerne opp med tankeøvelser og meditasjoner for dem som ønsker det :) |
Hvordan er søndag 19. for folk?
|
Passer for meg :)
Oppretta like godt ei Trondheimsgruppe jeg da.. håper det går greit, selv om jeg er fersk her inne. :) http://forum.lavkarbo.no/group.php?groupid=27&gmid=1240 |
Sitat:
|
Jeg sliter med å planlegge så lengt frem i tid da jeg er masse på reisefot. Blir dog med om jeg er i byen =) Det blir sikkert en suksess så vi kan nok planlegge flere dater.
Meldte meg inn i Trondheimsgruppa, dette blir bra! |
Sitat:
Herlig Kreative! Jeg gjorde det samme.. Dette kan bli knall ;) Hva med en fast dag i uka/annenhver/måneden der vi avtaler å finne på noe sprell, så sjekker vi hvor mange som har mulighet hver gang og avtaler aktivitet etter ønsker? Alt fra resturantbesøk til fjelltur her altså.. Personlig har jeg lyst å lære meg poledancing... hehehe :p |
Sitat:
|
Sitat:
Hehehhe.. Var et seminar her for litt siden, men jeg fikk jo ingen med meg.. Skjønner ikke det der?? Finnes ikke i Trondheim annet sted som jeg vet om, så da må jeg bare greie meg uten da :p Men du synes vel det ser litt kult ut? Hadde vært gøy å kunne? hæ? hæ? hæ? Ja? :D:D |
Hadde vært kult å kunne pole dancing ja, får prøve meg på slutten og ikke på starten av slankekuren :D :P
|
Sitat:
Sitat:
|
Så morsomt med egen gruppe!
Jeg er ikke her inne så mye lenger, men jeg prøver å holde hverdagen passe lavkarbo hvertfall, så jeg kommer nok sterkere tilbake siden :) Akkurat nå er det jo bare eksamenslesing, med 1. eksamen allerede i morgen (!), og så drar jeg hjem dagen etter siste eksamen, så jeg er ikke den mest sosiale for tiden.. Men jeg vil og være med trondheimslavkarberne! :) Så kommer jeg sterkere tilbake til høsten om ikke annet :P |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men blir kanskje litt turgåing, sykling og slikt til sommeren da - skal nok til Oppdal en del! :love: |
Sitat:
|
Har laget en Trondheims-lavkarbo gruppe på Facebook for de som vil joine den:)
http://www.facebook.com/home.php?sk=...187133179&ap=1 |
Sitat:
|
Sitat:
Men det er også fordi hytta er slik et rolig sted; man kan liksom koble seg fra alt styret i hverdagen, og bare nyte det helt enkle livet... og så er besteforeldrene mine der, pluss at det er så koselig på kvelden med bål, brettspill, Maxi-Yatzy og god mat. I'm lovin' it! :love: |
Ser at gruppen er lukket, betyr det at andre ikke kan se at jeg er medlem? Gidder IKKE å få kommentarer på fb, får nok andre plasser.... Er dessuten ikke interessert i at alle mine fb-venner skal få vite hvordan jeg spiser, det er min privatsak. Noen som vet? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Sjekka det opp nå, og gruppen må gjøres hemmelig, ellers kan alle se hvem som er medlemmer :) |
Da har gruppen blitt hemmelig, meld dere inn :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22. |