![]() |
JA! men den er litt skumpel :p gøy når man har sett den noen ganger.. er litt redd av meg
|
Sitat:
|
tja. det er litt lyder. og ting man ikke vet skjer som plutselig skjer.. men lyse kan vel slåes av. er ikke akkurat noe the ring eller noe sånt.. synest det er en veldig bra film..
|
Nå har jeg sett Mr. and Mrs. Smith - forrykende film!
|
Sleepy Hollow er jo helt kongle!:D
|
Sleepy Hollow er bra nok, ikke så mye som skrekkfilm, men som en kuriositet...
The EYE er skikkelig skummel... En av favorittskumlisfilmene mine er Rose Red, den er kjempebra! |
Jeg synes sleepy hollow var heleelt elendig, jeg..
|
Bruce Willis er tilbake
nøt den nye Bruce Willis filmen i går, Hostage (http://www.imdb.com/title/tt0340163/). anbefales til alle fans. og ikke nok med det, Die Hard fire kommer også om ikke så lenge (2006)!!!
greit nok, ikke så mye hjerneviksomhet som trengs for å se denne filmen, men er man fan av actiongenren er dette en vinner. |
Sitat:
|
Styr unna "stepford wives" - det var nesten 2 timer jeg aldri får igjen :(
|
Sleepy Hollow synes jeg også er bra http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...lies/jupp2.gif
|
sitter å ser jerry maguire. utrolig koselig film. og Renée Zellweger er jo bare til å spise opp:);) nam.
|
Og jeg sitter og ser på Minority Report - også veldig bra :ja:
|
Kjærlighetens valg går på tv3 kl. 21.30.. den MÅ dere se - en av de beste filmene jeg har sett!
|
At jeg ikke har lest denne tråden før!! Var filmgal for mange år siden og medlem av filmklubb - har vel flest favoritter fra den gangen...:
Withnail & I - hysterisk morsom britisk komedie, "svart" sådan (mest for de litt "frika" kanskje....... :p ) A Clockwork Orange - arty, stilig, knallgod hovedrolleinnehaver (min favorittskuespiller - Malcolm McDowell) og med et budskap..! A Nightmare Before Christmas - Tim Burton, animasjonsfilm - stiiilig... ...Sleepy Hollow liker jeg godt! :ja: The Man Who Fell To Earth (David Bowie med katteøyne - creepy!:eek: ) The Good, The Bad & The Ugly (Spaghettiwestern m Clinter'n!) Apocalypse Now - fantastisk! Pink Panter-filmene (med Peter Sellers) Pulp Fiction (synes den er morsom jeg... :p ) Åh, det er jo så mange bra...!! Kunne ramset opp i det uendelige... En ganske ny film som er bra er "Motorcycle Diaries" - om den unge Che Guevara, før han ble revolusjonær. Anbefales! Er det noen som har sett "The Others"? God, gammeldags spøkelsesfilm! Nicole Kidman er råbra! |
De beste filmene mine :D
Stanley Kubrick:
The shining Full metal jacket Clockwork orange Eyes wide shut :D Lars von trier: Dogville og den fantastiske Dancer in the dark med Bjørk (helt nydelig) Den sinnsykt kjedelige Epidemic og Idioterne Breaking the waves Quentin Tarantino :cool: Resevoir dogs pulp fiction four rooms kill bill 1&2 jackie brown from dusk till dawn ... og oliver stone´s Natural born Killers og man må bare ikke undervurdere The Texas chainsaw Massacre (for et fotografi i den orgianale versjonen!!!) Reqiuem for a dream. Fight Club Lock stock and two smoking barrels + Snatch. TEGNEFILMER: (sånn bare for å ikke gi inntrykk av å være heeelt mørk) Finding nemo Et kongerike for en lama Monsters Inc. The old mill (gammel disney-klassiker) Snehvit og de syv dvergene DET FINNES SÅ MANGE BRA FILMER!!!! :D :D :D :D ;) |
Festen
Sitat:
De følte at "filmen" var i ferd med å skli ut og gikk tilbake til basic. eks vis at det lyset som var der, var det lyset de fikk bruke (som man ser et godt eksempel på under "festen"), det skulle være minst mulig juks og nærmest mulig realiteten. "Dogme helped the film stay as close to reality as possible. Because of this style, there were no props or fake blood, so when it came to physical fights, everyone had to take one for the team." Ja. her ble det mye snakk, men det er så veldig spennende :D |
Sitat:
|
|
Den der "she's the one" på tv3 da? er den noe å se?
|
Sitat:
Den har fått 6 av 10 i karakter; http://www.imdb.com/title/tt0117628/ |
Takk :)
En "halvveis" film altså :rolleyes: |
Den siden visste jeg ikke om, ypperlig for å finne nye filmer (som jeg kan laste ned) :D Supert mofe :)
|
har folkens sett patch adams? elsker den filmen.. akkurat sånn jeg vil gjøre med livet mitt, sann historie.. :)
http://www.imdb.com/title/tt0129290/ |
American History X var veldig, veldig bra :ja:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03. |