![]() |
Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Sitat:
Skal se om jeg finner en link.... ;) http://www.fitness24.no/pmglutamin.php Den var ihvertfall norsk :) Noen helsekost butikker selger det nok også men jeg vet ikke hvilke..... |
Er det rart vi bør være stolt av å være kvinner ;)
En feil ved Kvinner!!!!! Da Gud skapte kvinnen, var han kommet til sin sjette dag på overtidsarbeid. En engel dukket opp og spurte: "Hvorfor bruker du så lang tid på denne?" Og Herren svarte: "Har du sett alle spesifikasjonene jeg må ha for å forme henne?" "Hun må kunne vaskes, men skal ikke være laget av plast, ha mer enn 200 bevegelige ledd, alle må kunne byttes ut og hun må være kapabel til å fungere på hvilken som helst diett, hun må ha et fang som kan ha plass til fire barn samtidig, et kyss som kan hele alt fra et oppskrapet kne til et knust hjerte og alt dette skal hun gjøre med bare to hender" Engelen ble forundret over alle disse egenskapene. "Bare to hender?......Umulig" "Og dette er bare standardmodellen?" "Det er for mye arbeid for en dag... Vent til i morgen og gjør henne ferdig da." Det vil jeg ikke protesterte Herren. Jeg er så nær ved å fullføre denne skapelsen som er mitt hjertes favoritt. Hun heler seg selv når hun er syk, og kan jobbe 18 timer i døgnet. Engelen nærmet seg og tok på kvinnen. "Men du har laget henne så myk, Herre" "Hun er myk",sa Gud, "men jeg har også laget henne sterk. Du vil ikke tro hva hun kan utholde og klare." "Kan hun tenke?" spurte engelen. Gud svarte: "Ikke bare kan hun tenke men også ressonere og forhandle" Engelen ble obs på noe, strakte frem hånden og rørte ved kvinnens kinn.... "Herre, det ser ut som om denne modellen har en lekkasje. Jeg sa at du prøvde å legge for mye ting på henne" "Det er ikke noen lekkasje... Det er en tåre," rettet Herren ham. "Hva er den til?" spurte engelen. Og Gud sa: "Tårene er hennes måte å uttrykke seg på, hennes sorg, hennes villedelse, hennes kjærlighet, hennes ensomhet, hennes lidelse og hennes stolthet." Dette gjorde stort inntrykk på engelen; " Du er et geni, Herre. Du har tenkt på alt. Kvinnen er VIDUNDERLIG!" Det er hun! Kvinnen har styrker som forundrer mannen. De tåler vanskeligheter, de bærer tunge byrder. Men de har lykke, kjærlighet og meninger. De smiler når de vil skrike. De synger når de vil gråte. Gråter når de er lykkelige og ler når de er nervøse. De sloss for det de tror på. De står imot urettferdighet. De tar ikke et "nei" for svar når de tror at der finns en bedre løsning. De gir av seg selv for at familien skal ha det godt. De følger en venninne til legen fordi hun har legeskrekk. De elsker betingelsesløst. De gråter når barna deres oppnår noe, og gleder seg over at vennene oppnår premier. De blir glade når de hører om fødsel eller bryllup. Hjertene deres blir knust når en venninne dør. De lider ved tapet av en kjær, men de er sterke når de tror at der ikke finnes mer styrke. De vet at et kyss og en klem kan hele et knust hjerte. MEN, der finnes en feil med kvinnen: HUN GLEMMER HVA HUN ER VERDT! Jeg fikk denne av min datter, for hun ville minne meg på hva jeg er verdt, jeg følte for å dele den med dere her inne, for at dere skal huske hvor spesielle dere alle er, og til dere menn for at dere iblandt trenger å minnes på hvor flotte kvinnene i deres liv faktisk er ;) |
Hopper inn bare for å ønske alle en riktig god påske.....
Her skal påsken gå med til trening, og litt mere trening, siden konkurranse sesongen's første stevne kommer første helgen etter påske :D Kos dere og nyt fridagene, må dere alle få nyte solen :) |
Lykke til, Tone:klem:
Fine ord du har lagt inn til oss. Takk.:klem: |
Sitat:
De ordene er jo veldig sanne da, vi er ikke så flinke til å se hvor flinke vi er vi jenter ;) |
|
Hei Tone
Lenge siden vi har hørt fra deg, og jeg lurer på om alt går bra - og etter planen? :klem: |
Ja, hvordan går det med deg og Rocky !?! :klem:
|
Hei alle glade :D
Det går bra med oss, står nesten på vei til Danmark for å konkurrere noe som blir kjempespennende. Prøver å oppdatere hjemmesiden på dressurhesten.com, og da blir det andre ting som blir litt på vent dessverre. Vekten blir ikke like fort borte nå som tidligere, men det har nok litt med at jeg nå spiser frukt og knekkebrød av rug. Det ble ikke mulig å holde den treningsmengden på lavkarbo som jeg gjorde en stund. Kroppen trekker seg derimot sammen, for det ble mye nytt under turen til mamma i Tyrkia, og det var 3 størrelser ned noe jeg er godt fornøyd med. Så tusen takk for omtanken, jeg ramler nok innom igjen men akkurat nå er det mange jern i ilden, og siden det er en billett til prøve VM i enden, om det går bra i Danmark, ligger det veldig høyt på prioriteringslisten ;) Det finns masse flotte bilder av "den vakreste firbente i verden" på dressurhesten.com, de ble lagt inn etter at vi vant alt vi startet på Hamar for noen uker siden :D Så jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, ta vare på hver dag de blir det vi gjør dem til ;) En stor sommer :blomster: til dere alle!!!! |
Hei Tone
Flott å høre at det går så bra med dere begge :klem: 3 størrelser ned er fantastisk :D Skal følge med på dressurhesten :) |
Sitat:
Så får jeg se om jeg får bort de siste 10 kiloene innen NM midt i august, hadde vært skikkelig morsomt, men det har kommet så mye annet bra ut av dette, så det blir som det blir :D Følg med der du, jeg er litt flinkere til å oppdatere den ;) |
1 Vedlegg
Vedlegg 2475
Da er NM ferdig, jeg klarte nesten vekten, men hva gjør vel nesten når jeg klarte ett annet mål ett HELT år før tiden :D , for vi skulle egentlig ikke bli Norges Mestere før neste år var planen :D Håper dere alle har det bra, nå reiser jeg på en velfortjent ferie, før jeg skal til det første uttagningsstevne til paralympics 2008, som er i Moorsele i Belgia i slutten på september. Etter det skal jeg operere bort hud, før jeg rir Nordisk i København i November så lykke til alle dere her inne, stikk innom på http://www.dressurhesten.com/konkurranse.html er litt flinkere til å være innom der :) |
Så gøy! :) Lykke til!
|
Sitat:
|
Da er det under 1 døgn til feriemodus, nå ja den er vel alt der et sted om jeg kjenner etter :)
Om 26 timer lander vi på Karphatos, og i 2 uker skal jeg ikke se, langt mindre ri en hest :) Gubben tror jeg får abstinens, men jeg finner vel en løsning om det skulle gå så ille :D Kommer hjem 3 september og da er det hard trening fra den 4, skal til Danmark igjen for å trene rundt midten av september og derifra går turen til Belgia. Så dagene frem dit skal nyyyyyyytes i solen, sjøen og med en mengde bøker som skulle vært lest for lenge siden. Reisefeberen har begynt så vidt å gjøre sin innmarsj ihvertfall ;) |
Sitat:
God ferie! :klem: |
Sitat:
Vi har også vært der før, og gleder oss. Skal bo i Levkos, så det blir ikke sene kvelder akkurat ;) Bare tidlige morgener med strandliv :D |
En liten hilsen fra varmen her til alle glade :)
Og en stooooor sol til de som ikke er like glade :stortsmil Her er alt bare VARMT, deilig men ack hva jeg lengter hjem til hestene. Skal bli godt a ri igjen pa mandag ;) Kos dere og en stor klem fra varmen :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58. |