![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
For en fin brud!! :)
Og hallo til alle nye :D Jeg holder fremdeles på med en blanding mellom fase 1 og 2, har gått på det i over 2 månder nå tror jeg :confused: Jeg er inne i en manisk vektperiode for tiden, haha. Eller den er ikke manisk men jeg har ikke vært så flink å følge opplegget de siste ukene :( Og nå er jeg veldig redd for å legge på meg, så kanskje en vekt vil få meg til å bli flinkere, håper det! Har gått ned 10 kilo til nå, men har fremdeles en liten haug igjen, hehe. |
Så flott, Ulvi. Grattis med 10 kg :heia:
hadde en tøff dag matmessig i går, men klarte å stå han av, ble en lite neve nøtter bare for å stagge den verste sulten. Fikk tatt meg en treningsrunde med jillian og gikk opp og ned til byen i går, kjøpte en colalight mens ungene fikk is, så jeg synes jeg var flink. Var klar for en zumbarunde, men våknet med vondt i halsen og litt feber her, hmmm, kjøre på med paraset og satse på det går fort over. En tur skal jeg hvertfall gå i dag!! :ja: Ha en fin dag videre dere:klem: her skinner sola i dag. Skal sette meg på trappa og ta en kopp kaffe og nyte synet av mine nyutsprungede rosa roser :hearts: |
Gratulere med 10 kg ned Ulvi:)
Håper du har hatt en fin dag titti! Her har d regnet i hele dag. Ganske surt Har vert å bada med snuppa iformiddag ellers bare vert hjemme. Sliter med å få i meg nok mat, i dag hadde jeg meg en dessert til frokost (bruker di som shake) en kjeks etter badinga. litt blomkål og brokoli stappe t middag og en bar til kvelds. Tenkte å lage meg en pannekake etter barna er i seng! Nå har jeg gått en uke på ED å vekta viser fra 104,7 til 101,3 altså 3,3 kg ned. Er ganske fornøyd meg det :D Ha en fin kveld jenter:):) |
Så flott :heia:
|
blæ...for en dag. Går bare å tenke på mat å e sulten:mad::mad::mad:
|
Minsa , er du sulten, spiser du, av grønnsakene på lovlig listene , eller av ed mat . Skal slippe å sulte :)
|
Hør på Streber :ja:
sulten sjøl her....;) |
hadde meg et egg med masse agurk til, det var det jeg trengte for å gjøre dagen min bedre :)
|
Ja, egg hjelper. :ja:
HAr jeg vært skrubbsulten når kvelden kom så har jeg noen ganger kokt meg et eller to egg og hatt en skje smør og litt salt oppi. |
Sitat:
samme her,pleier jeg gjøre også- lurt ja! (bortsett fra at jeg er på feriekosthold uten mer enn et snev av fornuft NÅ da he he, fornuft fra slutten av juli igjen) |
:lol:
|
http://3.bp.blogspot.com/_XV3AcX8nRT...400/Friday.jpg
Nå har jeg vært i vedlikeholdsmodus i 6 uker faktisk, du verden som tiden flyr. Merker at motivasjonen til å ta fatt på resten av kiloene holder på og komme tilbake, så i august er jeg nok klar til ny innsats :D:boxing: Litt oppgang har jeg riktignok hatt denne perioden, noe pga økt vannansamling i kroppen (=tante rød), noe vann pga myyyyyye salt mat (spekemat har vært en favoritt de siste ukene), noe pga blodtrykksmedisinen :( og dessverre noe pga for mange innvilgede unntak fra opplegget. Det meste er nok min egen feil :cool:, men holder i disse dager på med en innstraming. Alle eventuelle søknader om unntak må gjennom en ekstra vurdering, noe som vil resultere i færre godkjenninger :p Ha en fortreffelig fredag alle sammen, nå skal det jobbes ;) |
Hei Grotingeling :klem:
Så flott at du henter deg inn igjen. :) |
Lurer på hvordan det blir md en liten sprekk om eg holder meg unna karbo? Er nemelig på hyttetur i helgå å syns dette er veldig kjipt! Tenker at jeg har litt kjøtt til middag med masse grønnsaker litt egg å bacon t frokost å ed uten om!! Gjerne litt bacongull me pepsi max mens andre gomler på alt aent godt! Ha en flott helg å stå på :)
|
Altså, vi skal jo ha vanlige liv mens vi holder på å slanke oss:)Da er det å skeie ut med vanlig lavkarbomat, som du beskriver rette måten å skeie ut på.:) Jeg har noen slike "sprekker" på et år, det kan forsinke nedgang, men gjør ingen annen skade, på meg hvertfall. Må jo innrømme jeg eier ingen selvdisiplin i sommer, jule, påskeferie+ kanskje et par spesielle helger på et år, men ellers er det ED og litt utskeielser med lavkarbo, men det sistnevnte gjør hvertfall ikke kroppen ille. Jeg holdt på med ED flere måneder før 1. høykarbo utskeielse da. Greit å ha kommet godt i gang!
|
Sitat:
MEN, så lenge du holder deg til rene proteinkilder og grønnsaker i henhold til listene (ingen ferdig sauser/dressinger ol), bør det ha minimal betydning. Bacon har normalt en del salt i seg, og salt vil hos de fleste binde vann = vekt øktning (eller stillstand). Det handler om å være besvist på konsekvensene, og du kan oppleve at vektreduksjonen stanser opp en kort periode. Jeg sier kan med trykk, for vi er alle forskjellige med kropper som reagerer forskjellig. Du kan jo velge å følge fase 2 på hytteturen, dvs ha 1 måltid pr dag med kjøtt/fisk+grønnsaker og de resterende med ED-produkter. Hvilket måltid du velger å spise "normalt" er valgfritt ;) Håper du får en fantastisk helg og en koselig hyttetur, uansett hvilket opplegg du går for :klem: |
Hei streber - her var vi synkrone igjen gitt :lol:
|
Jeg stilte et spørsmål for en tid tilbake, og kan ikke se at noen svarte, hadde vært veldig greit å bli "opplyst":
"etter å ha lest endel om ED, skjønner ikke helt opplegget med å introdusere frukt og karbohydrater gradvis. Jeg har jo ikke tenkt til å spise noe særlig av det i fremtiden, en lavkarbolivsstil var jo planen. Hva har egentlig ED med lavkarbo å gjøre?" Noen som har tanker rundt dette? |
Hei Metalgirl, ser at Streber allerede har lagt inn info-posten om eurodietten
Sitat:
Selv har jeg testet ut hvor mye karbohydrater jeg "tåler" før jeg går opp i vekt, og for meg blir regelmessig inntak av f.eks. frukt for mye. |
Takk for det Grotingeling, jeg følte ikke at jeg fant svaret på den linken, men, nå som du ga meg inn med teskje så føler jeg at jeg er klar for Eurodiet :) Gruer meg som en hund. Jeg er ganske kresen på hva jeg gidder å spise, og lavkarbo har vært genialt for meg, rent bortsett fra at kroppen min produserer sukker pga stress, og jeg sluttet å gå ned etter 6 kg. Jeg vet ikke om noen annen måte å leve på, jeg er ikke så glad i å slappe av, samt har en veldig stressende jobb, så jeg er jo egentlig fornøyd med livet som det er, er om mulig blitt enda mer stressa av å få vite at jeg stresser for mye..... Ironisk. Håper uansett at eurodiet kan få meg ned på et akseptabelt nivå, og at jeg kan fortsette å leve på lavkarbo etter det. Krysser alle fingre og tær... takk for raskt svar :)
|
Lykke til :heia:
|
Noen som kan gi meg mailadressa til dem vi bestiller hos
Hulda ,kanskje send den gjerne på PM har ikke passord til nettsiden ,,mistet den så viss noen har ,, |
Sitat:
????Mener du Eurodiet? Da må du ha din egen lege erklæring og kode. Her er link til forsiden til Eurodiet. http://eurodiet.no/i/login.aspx Beklager om jeg har feiltolket spørsmålet ditt, ble usikker på hva du spurte etter:o |
Hun har erkæring, men har mistet koden/passordet til bestillingssiden - har sendt PM med epostadressen til Hulda ;)
|
ikke vet jeg hvem denne Hulda er å hva hun har å gjøre med bestillingene, men samma det, som min mor sier, arkine har fått svar og det er jo poenget:D:p
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12. |