![]() |
Jeg sa Ole Paus (også), ikke sant? KUnne høres ut som tekst han hadde skrevet, dyp mann det...
|
Marianne hadde Ole Paus! Så da får hun slenge ut en ny før hun går og er sosial!! :p Og så får vi vel svaret i morgen? :)
|
Mannen min ligger på sofaen i stua og hører på Jim Croche på sin mp3-spiller - jeg tror jeg skal joine ham! :) Men da må jeg ta med den bærbare, hvis vi skal høre på sammen.
Natta babes! :klem: |
OK - Da smosje. ...tenker...
|
Yess Marianne !! Denne var litt makaber da..
:p Gir vi oss nå eller får vi ny sang ? |
Siste sang:
"I believe in miracles, where are you from, you...." :p svaret kommer i morgen... |
Makaber? Oops, nå har jeg vært morsom igjen uten at jeg visste det :p
|
Ja, ja, okei da - svaret kommer nå, men DA er det slutt!
Føler liksom jeg legger onga på nytt jeg...:rolleyes: |
Sitat:
dom andra! |
tjohei du aline! her kom du til akkurat riktig tidspunkt! vi trenger er motspiller, for marianne skal kose seg med kjærsten sin (tenk for en prioritering a du...!:p )
Gøy på julebord?!?!?!? :stortsmil |
Sitat:
Jeg tenkte altså at vi skulle sitte i hver vår sofa og høre på musikk så klart! :o Men svar på I believe in miracles først da! |
Forresten så hører jeg sånn tungpuste-lyder fra stua :rolleyes:
|
jeg har det på tunga...... men..... uff!
|
Ramones har en låt som heter I believe in Miracles, men det stemmer ikke helt med "where are you from" etterpå... Også tror jeg Pearl Jam har covra den.. Men.. Det stemmer ikke helt serru serru. Så det må være en annen...
|
I believe in miracles, where are you from, you....
Where did you come from, babe How did you know I needed you How did you know I needed you so badly How did you know I give my heart so gladly Yesterday I was one of the lonely people Now you're lying close to me, making love to me (Ikke noe som helst å gjøre med sofa-seangsen tidligere i avsnittet her altså, ingen assosiasjoner fra min side ;)) NATTA! |
The Ramones - I belive in miracles, men det er vel ikke den,,,, for teksten passer ikke. Jeg vet at resten går.... you funky thing..... og jeg kan synge den !!
Ted Taylor - You funky Thing ? |
Sitat:
nei sangen vet jeg ikke! |
James Brown har også spilt den inn... You Funky thing... er det den eller ??
|
OKey, nå har alle gått og lagt seg, ------ da får jeg legge meg jeg og da !
Natta !! :klem: |
You Sexy Thing - Tom Jones
"come on, come on, come on... get through it..." Noen som er oppe og vil være med? :D |
Er oppe... men fikset ikke den, nei! Hint?
|
Videre:
"Love's the greatest thing that we have... I'm waiting for that feeling, waiting for that feeling, waiting for that feeling to come..." |
Niks, sorry. Fikk ikke tak i den, nei.
|
Får vel la den stå til i morgen, da... ;)
Natta! :sove: |
Nattens mysterium var:
You sexy thing av Barry White, også sunget av Hot Chocolate. Men jeg ser Scilla har laget nytt spørsmål selv om hun ikke hadde helt rett...;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52. |