![]() |
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Veiedagen er kommet! I dag stoppet vekta på 89,5 kg! Under 90 kg - jippi! Nå er det bare 7,5 kg til min andre delmål :-)
Er det flere her som har veiedag i dag? |
Sitat:
Er det ikke godt å se atvdet fungerer? Jeg har veiedag hver dag, en uvane/vane jeg etterhvert må venne meg av med. Bruke klærne som løsner rundt meg kansje :D fin måle metode det og. Jeg har også små delmål og det er hver kilo ;) Tirililltove |
Sitat:
|
Ja var det ikke herlig, en seier det når klærne blir for store.
Fik på en bukse jeg ikke har fått på på et par år, og den gikk igjen, men litt buheng over kanten ennåå:D så vent litt til, men fikk den ikke over lårene sist jeg forsøkte. Det går i cm selv om kiloene ikke " raser" av, men det er jo bedre for huden å følge med når det ikke går for fort sier ekspertene.;) Stå på alle sammen |
Sitat:
Så ja, det er noe du kan bruke i stedet for vekt om du føler det går litt tregt. En motivasjonsfaktor også, i mitt tilfelle! Har deppet litt over sakte nedgang de siste ukene, men halleminn! Jeg ser endelig forskjell! Og som du sier; det er jo bedre for huden å følge med når det ikke går for fort sier eksperten. Me e goe! :D |
Har veiedag i dag. Har vært syk og verken drukket eller spist riktig. Kroppen tviholdt på kg og jeg gikk opp 1,5 kg enda jeg var i ketose. Må ærlig innrømme at jeg ble veldig skuffa og håper det løsner neste uke.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kroppen har nok med å få deg frisk. En helt naturlig reaksjon fra vårt perfekte system, når vi foret det riktig.
Du får det nok igjen senere. |
Tickeren som
Hadde vært fint med desimaler og ikke bare hele kilo på tickeren min, noen som akn hjelpe?
|
Sitat:
|
Sv: Tickeren som
Sitat:
|
Takk, det var punktum som var tingen!
|
hallooooo
Her er det stille om dagen... HVordan går det med dere? Jeg har gått ned en kg denne uken, så det er bra:) Hvor mye smør spiser dere om dagen? |
Hei. Ja, nå har jeg også vært litt stille disse dager, men det er fordi det har vært veeeldig travelt på skolen.
Men nå er jeg en kort tur i oslo (bor jo vanligvis i århus), og selv om det er mandag så har jeg ingen vekt å veie meg på her. Jeg er veldig spent, og gleder meg litt til å komme hjem til vekten :-p Angående hvor mye smør jeg spiser daglig, har jeg ikke noe tall på det, desverre. Håper det går bra med dere andre :-) Gratulerer så mye med en flott vektnedgang, solsikke!! :-D |
Her står det stille desverre.
Smør, det går en pakke i uken, noen ganger må jeg begynne på en ting, spørst hva jeg lager og slikt. |
Hei Kanskje
så forferdelig kjedelig. Jeg var der selv, og det er så demotiverende. Har du sjekket alt du spiser på diett.no? Og har du prøvd skaldeman50+? Det hadde stått gruelig still lenge for meg, men hjalp med skaldeman. Jeg prøver også å begrense kalorier, men det blir jo fort over 2000...pga smøret... Jeg har dog droppet alt av grønnsaker, og spiser sjeldent salat og synes det er greit. Må ha fløte/rømme, men har nok begrenset meg med det endel og. Diett.no har hjulpet masse, fikk meg noen overraskelser der. Også er det litt artig å ha oversikten på alt der. Jeg har holdt på i snart 3 mnd, og merker først nå litt forbedring i energi og lignende... håper du ser resultater snart:) |
Nå er jeg hjemme igjen. Og når jeg gikk på vekten i morrest, ble jeg veldig overrasket. Den stoppet på 89,9 kg!! Jeg som har fulgt skaldeman 50+ slavisk de dagene jeg har vært i oslo, skjønner ingenting nå. Men det skal sier jeg spiste en god del spekepølse i går, og bacongull.. men jeg føler ikke at jeg har så mye vann i kroppen heller. Veldig kjedelig. Men jeg skal ikke få helt panikk. Får se hva vekten viser på mandag.
Hvordan går det med dere andre? :-) |
Hei igjen Avokado, 400 gram er jo ingenting, det kan være vann, eller litt andre dovaner på tur? Stå på og du får det igjen at du har fortsatt selv på tur, det er bra GJORT AV DEG!
Jeg går ofte litt opp og ned før kroppen slipper taket og går ned, så lenge det er noen hundre gram, venter jeg bare. Så langt har det fungert, det går litt ujevnt,men nedover.Hele 9 kilo nå, fantastisk, har ikke skjedd på mange år, har som regel klart og sulte meg ned 3 kilo og så opp, gjerne med en kilo ekstra opp, slik har vekten økt og økt. Nå ser jeg lysere på min fremtidige kropp:) Til påske skal jeg spandere noen nye klær, har nok i skapet som burde passe nå, men synes jeg fortjener det - som det sies i reklamen:rolleyes: |
Sitat:
Jeg har begynt å legge inn alt på Diett.no. bortsett fra vaniljedråper, kakao og søtning, men jeg bruker veldig lite av det. har begrenset meg både med grønnsaker og med fløte/romme osv. Vekten viste 1 kg ned i går !!!!! Håper det nå begynner å gå nedover, at jeg er på vei ned av platået som jeg har stått på :-) |
Gratulerer med 1 kg ned, kanskje! :-)
Jeg for min del, har falt for karbofristelsen. Så i går hadde jeg en skikkelig sprekk. Og sånn som i dag da jeg var på butikken, hadde jeg så lyst på alt mulig av grønnsaker og frukt. Så jeg har tenkt litt på om jeg skal gå over til fedon.. men så er det at jeg ikke vet helt om jeg kommer til å gå ned i vekt med den mengden karbohydrater. I de siste dagene har jeg vært skikkelig matlei. Blitt kvalm av tanken på mat med fett og det jeg har spist den siste tiden, så jeg er litt i tvil om jeg greier å holde meg til 3 g karbo pr måltid i mange måneder til. Så i dag har jeg spist hva jeg vil av grønnsaker og frukt. Tror jeg skal lese litt rundt her på forumet, og se om jeg blir klok på en filosofi som kan passe meg bedre. Er jo i grunn ikke noe glad i fete matvarer, og i tillegg veldig kresen. Men elsker grønnsaker og frukt. Så i kveld skal jeg i tenkeboksen, så håper jeg på å ha en plan klar til i morgen :-) God søndagsettermiddag til alle sammen!! :-) |
Sitat:
|
Heisann :)
Har bestemt meg for å gå ned 35-40 kilo, denne gangen for å holde på det. Gikk på lavkarbo tidligere også, men etter at jeg sluttet gikk alt i dass. (bokstavelig talt.. :() Er ikke morro i det heletatt å gå rundt i skjemmes av hvordan jeg ser ut, og i å med at jeg er 16 år er det ikke mange andre som sliter med like mye som jeg drasser med meg. Så starter vel på i morgen eller tirsdag på lavkarbo igjen. Har ei venninne som går på det også, å føler meg mye mer motivert denne gangen! :) Skal bestille meg brødmiks og og atkins sjokolade (hvis søtsuget blir for stort i helgene) fra spisdegslank.no. Ser virkelig frem til å gå ned i vekt! Forumet her er en kjempefin ressurs, med så mange positive mennesker her inne! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18. |