![]() |
Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?
Sitat:
|
Sitat:
Men, hva pokker skal vi diskutere da...? :-) - |
Hvorfor henge seg opp i bagateller, når det finnes trær:geip:
|
Sitat:
Hehe...den biter jeg ikke på Kula :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
For naturen er det helt klart mer optimalt om flere blir vegetarianere. |
Sitat:
Mulig du har rett, men er det egentlig slik? I løpet av en dag klarer jeg meg med 300-500 g animalsk føde for å holde meg mett. Jeg har aldri prøvd, men det aner meg at jeg måtte ha spist ganske mange kilo agurk for å holde meg tilsvarende mett... - |
Lavere strømpriser :lol:
Før måtte jeg alltid ha 24 grader i huset,nå nøyer jeg meg med 17-18,fryser ikke heller :D |
Sitat:
|
Sitat:
(For ikke å snakke om slutter å brenne tonnevis med kjøtt for holde prisene oppe ...) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Husk på at dette er synsing, og ingen diskusjon! Jeg, for eksempel, syns at jorden er ganske flat. Hva syns du? - |
Sitat:
På den annen side har jeg praktisk talt helt sluttet å avgi denne type gasser etter at jeg kuttet ut kornprodukter. Det må tas med i regnskapet. - |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ku og ku, fru Blom! Ok, til og med Litago har introdusert gutte-kuer... - |
Sitat:
Takket være jordbruk, som er en angrep på naturen selv, så har jordbruk klart å fø flere mennesker, slik at menneskepopulasjonen har eskalert ubegrenset. Og ekspandert til alle verdenshjørner. For naturen sin del, så hadde det vært fordel for mennesker å gå tilbake til røttene og levd som jeger/samler. Riktignok vil det bli hunger og nød og flere milliarder vil dø av sult. Men slik er naturen, den dreper dyr for å holde ting i system som har fungert i millioner av år. "circle of life" |
Sitat:
Du har dessverre helt rett i dine betraktninger... - |
Jeg tenker at dette ikke er så mye å reagere på, da vi ikke vet bakgrunnen for dette. Jeg husker at vi gjorde litt det samme hvis det var spesielle dager. Jeg var en av de barna som hadde med kake eller muffins på skolen hvis jeg hadde bursdag, og på lørdager fikk jeg lørdagsgodt. Det hendte det gjerne at jeg fikk en Kvikk Lunsj hvis vi var på skitur.
For meg er dette litt hysterisk, så lenge man ikke gjør dette hver dag. Jeg kan ikke fatte hvorfor man skal bry seg så mye om hva andre gjør, hva jeg gjør med min kropp er ingen andres business strengt tatt, og vi har ingen forutsetninger for å vite hvorfor det var slik. Kanskje de feiret bursdag og hadde med seg seg dette. Uansett, jeg synes det er en større uting å være så fordømmende. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00. |