![]() |
Det var ikke "she's the one" :( Jeg gadd bare se halve :)
|
I går var jeg på kino og så "Klodenes Kamp" med Tom Cruise og den var bra! :ja:
Jeg er litt lei sånne "hvordan skal vi redde jorden vår - vi må prøve å kjempe mot dette"-filmene, så denne filmen var en god overraskelse. Den har en helt annen vinkling enn andre filmer. Litt rart at tittelen inneholder ord som "kamp" og "war", for det var nesten ikke det... Det er LITE krig. Er liksom ikke noe jorden kan gjøre... Det er rett og slett en film om en far og barna hans, og hvordan de skal overleve. Bra vinkling! Bra film! Ellers må jeg særiøst anbefale "50 first dates"!!! Så den for andre gang i forigårs, og er en av de beste romantiske komediene jeg har sett. Det er Adam Sandler og Drew Barrymore som spiller i den. Kan ikke si noe mer enn: ANBEFALES! |
Jupp... 50 first dates - virkelig artig komedie :stortsmil:
|
City of angels går på ZTV kl. 22 ikveld
|
Sitat:
*hulke* |
Godzilla går på tv3 om 15 min.
|
Hard rain går på tv3 ikveld kl. 21.
|
Jeg ser på A walk to remember, og jeg gråter og gråter.. En utrolig vakker film!
|
Shallow Hal går på tv3 kl. 21 ikveld.. verdt å se?
|
Sitat:
|
Shallow Hal er bra synes jeg! Morsom :D
|
Er noe usikker på orginaltittelen men, "Som sendt fra himmel" ble den norske tittelen på filmen med bl.a. Denzel Washington og Whitney Houston.
Flott film der et presteektepar fikk besøk av en engel som bl.a. hjalp dem på rett kjøl igjen og reddet kirken deres!:) |
Cocktail går på tv3 kl. 22.30 ikveld!
|
Er det noen som har sett "The Island" på kino??
Virker som min type film... *lyst å se*!!! Kritikerne likte den ikke noe særlig, men de liker aldri filmene JEG liker :) |
Girl, Interrupted (Stjålne år - med winona ryder og angelina jolie) - går på tv3 på lørdag.
En fantastisk film!! |
I kveld skal jeg og sambo på kino! Vi skal se The Island. Noen som har sett den? Er den bra? (ikke fortell hva den handler om da http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...lies/snill.gif )
|
Jupp, bra :ja:
|
Noen som har sett "The Notebook"?
|
Herved anbefales en nydelig film : Mr. Jones
Richard Gere spiller en manisk-depressiv og Lena Olin spiller terapeuten hans. En alvorlig og ettertenksom film, men også humoristisk og vakker. Det er en gammel film fra 1992 som jeg fikk lånt på biblioteket. Anbefales! |
Sitat:
|
Sitat:
Og HERREGUD så sexy Ryan Gosling er!! YUMMMM!! :love:http://i.imdb.com/mptv1.gif http://i.imdb.com/mptv1.gif |
Nå har jeg sett "Hotel Rwanda"... En stor opplevelse. En utrolig historie, om hvordan en hotelleier prøver å redde både tutsier og hutuer ved å la dem være på hotellet hans.
Anbefales på det sterkeste! |
jeg så "Requiem for a dream i helgen"... to ganger... den er heftig og rar. og tankevekkende!
og anderledes :ja: |
Sv: Den store film-tråden!
Jeg har nettopp sett "The Life of David Gale".
En helt utrolig, utrolig film, som jeg anbefaler alle å se. |
Sv: Den store film-tråden!
Skulle nettopp til å skrive at jeg anbefaler alle til å se The life of david gale - men så hadde jeg visst gjort det allerede - men en god ting kan ikke sies for ofte! :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42. |