![]() |
Sv: Augustskravletråden 30+
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Og sånn forresten! Jeg som egentlig har SYK edderkoppfobi har turt å holde i den største og ekleste edderkoppen EVER!!!! jeg kan slenge ut en link med bildebevis til den som vil se. jeg er så STOLT!!! :D |
Sniker meg bare inn for jeg hadde så lyst til å fortelle noen at nå er jeg minus 16 kg.. Bare 37 igjen :humre:
|
Gratulerer så mye, lucifina! Bra jobba :D
HER er forresten link til bildet :D (De med noia for edderkopper trenger ikke se på..!) |
ÆÆÆÆÆsj! Du er tøff! Jeg hater slike edderkopper!
|
Hei alle sammen!
Nykommer her, jeg er på dag 2 av lavkarbo-kosthold. Jeg prøver meg litt frem for å se nøyaktig hvilket opplegg jeg skal følge, jeg regner med veien blir til mens jeg går! Som dere se av tickeren min, ønsker jeg å gå ned 33 kg. |
vil bare tipse dere om å ta en titt på bloggen min, å legg gjerne igjen et spor
hva synes dere? http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/ |
Velkommen Linn79! Veien blir til mens du går ja, og husk på at du stortsett alltid finner stor hjelp i forumet :)
|
Sånn, nå er jeg tilbake i gamet :rolleyes: Er ikke helt på plass med kostholdet enda (dvs har kuttet snop og mye karber, men er ikke helt nede i 15 karber enda), men har vært superflink til å trimme de siste tre ukene!
|
Åh, jeg er så forelska i den fine kjæresten jeg har fått meg, jeg :love:
Måtte bare få det ut noen plass :o |
Så moro med ny kjæreste! Grattis!
|
Gratulerer med kjæreste :)
|
Hei alle!
Bare innom og hilser på! Skjer så mye en gang, at jeg har lite tid til pc-slarving! Vekta forrige uke viste nedgang på 2 kilo, og veiedagen min på onsdag sa OPP 100 gram. Jeg hadde en sprekk forrige helg, på slektstreff. Drakk øl og spiste dessert. :rolleyes: Men, men denne uka har det vært bra og jeg er i ketose igjen! Ellers har vi hatt oversvømmelse i garasjen, 50 cm vann. Alt er ødelagt. :mad: |
imorra blir det tur til gardermoen for å plukke opp min kjære :D hele 4 uker blir han :love:
|
Sitat:
100 gram er ingenting å bry seg om, det er en vanlig variasjon. Fokuser heller på de 2 kg du har gått ned ;) |
Sitat:
Ja, akkurat det med vekta denne uka tar jeg ikke så tungt! Koste meg på slektstreff, drakk øl og møtte masse folk! :p |
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37. |