Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Den store felles ED-tråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37530)

Elinemor 12-08-11 10:24

Sv: Den store felles ED-tråden

Noen som har prøvd Atkins-barer mens de går på ED?
Synes det er litt kryptisk det som står på dem, nemlig at de inneholder stoffer som kompenserer for karboene, slik at "netto karbohydrat" blir to gram per bar. Men de er jo ganske gode da, jeg har brukt dem litt til kos og som tursjokolade i sommer (ofret Kvikklunsjen, med store kvaler:-)

streber 12-08-11 10:37

Ikke prøvd det, men vil tro det er en adskillig bedre utskeielse enn mye annet:)

Veiedag her, ikkeno spennende nei-stått helt stille. Men vannprosenten var litt opp og fett litt ned, det er nå bra:)

God helg godtfolk:)

Titti 12-08-11 15:04

Hexenberg sa det var helt greit m atkins, men de er jo større enn eurobarene.

grotingeling 12-08-11 17:44

Hei og hopp
Da har jeg tatt steget ut av ED og over på Atkins, men jeg kommer til å følge med i tråden videre uansett.
Her er jo så mange herlige mennesker :klem:, også vil jeg jo gjerne følge med dere og høre hvordan det går :D

Titti 12-08-11 19:00

Ja, jeg blir het uansett jeg også:ja:
hvis jeg får lov:)
vet ikke helt hvilken retning jeg tar, mulig jeg må ta noen uker med eurodietten e.l. For å gå ned sommerkiloene, men foreløpig prøver jeg meg på vanlig lavkarbo og ser om det hjelper.

Hvordan går det på Atkins da, Tingeling? Går du ned?

grotingeling 12-08-11 19:05

Har ikke veid meg etter oppstart, dessuten kom tante rød 1 uke før tiden - men jeg har i alle fall "mistet" litt vann de siste dagene.
Blir spennende på mandag:spent:

streber 12-08-11 19:06

Jaaaa dere må være her ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! :eek:Fåkke gåframeinei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tassa69 12-08-11 19:51

Skull egentlig veie meg i dag, men var på nattevakt, pluss er vanvvittig oppblåst mage og full av PMs, men har vel gått ned en kilo til siste uken:-)

grotingeling 12-08-11 22:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av streber (Innlegg 1181321)
Jaaaa dere må være her ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! :eek:Fåkke gåframeinei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går ingensteder uten deg vettu :klem:

streber 12-08-11 22:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 1181480)
Går ingensteder uten deg vettu :klem:

takk:D

Titti 13-08-11 00:40

:):):)

tassa69 13-08-11 18:17

Hmmm, ikke helt fornøyd me dagen....dvs fikk mensen, YES, da går vannet snart ut av kroppen igjen....men har vært ganske kvalm, og spiste bare halve omeletten, og tok to barer i løpet av dagen, eneste jeg orket.....men men, i morgen ny dag og nye muligheter:-)))

tassa69 14-08-11 18:26

Hmmm, kjenner jeg er lite sulten i dag, er det vanlig at man ikke blir så veldig sulten etter en stund???...hva gjør dere?:-)

Titti 14-08-11 19:05

Ja, etterhvert så blir en litt likegyldig til maten, hvis en kan kalle det mat da;)

tassa69 14-08-11 19:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 1182799)
Ja, etterhvert så blir en litt likegyldig til maten, hvis en kan kalle det mat da;)

Ok, fant en pakke jeg ikke har prøvd før, så nå står coscousen og godgjør seg, takk for svar:-)

Titti 14-08-11 20:46

Kos deg. ;)

Titti 14-08-11 20:47

Jeg selv har ulvehunger i dag, men sånn går det dagen derpå etter en fuktig fest med mye alkohyler og mat....

tassa69 15-08-11 09:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 1182867)
Jeg selv har ulvehunger i dag, men sånn går det dagen derpå etter en fuktig fest med mye alkohyler og mat....

hehe, ja det vil jeg tro...men deilig med en fest i blant da:-)

tassa69 15-08-11 09:59

Flere som har hatt det sånn?...ekstremt oppblåst av PMS, en uke etter start på euro, og fått mensen nå, men syns egentlig det går veldig tregt dette...håper på ett vekt fall når mensen er ferdig om noen dager.....har gått på kuren i 17? dager, og gått ned ca tre?...ikke så mye vel?..og føler meg gravid med denne magen:(

Titti 15-08-11 13:32

Synes 3 kg høres flott ut jeg:)

streber 15-08-11 16:23

Ikke noe galt med minus tre kilo nei !

tassa69 15-08-11 18:58

ok takk:-)...spørsmål, når man kommer i fase 2, og kan spise kjøtt, fisk eller kylling, kan man spise krabbe og reke da????*håper*:-)

Titti 15-08-11 20:07

Det kan du:ja: men det er mye salt i det, så det kan påvirke vektA ett par dager etter.

tassa69 15-08-11 21:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 1183747)
Det kan du:ja: men det er mye salt i det, så det kan påvirke vektA ett par dager etter.

oo, lovelly, jeg elsker krabbe:-)

streber 15-08-11 21:47

Kos deg med krabbe!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.