![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
|
Goood morgen Dollsine og alle dere andre =)
Idag våknet jeg aaaltfor tidlig, lå å vrei meg frem og tilbake fra 6 eller no og duppa av og våkna, av/på frem til 8.. Også så usannsynlig kvalm jeg er.. Trodde etterhvert at det var fordi jeg var sulten, men mat gjorde det ikke bedre... Så ligger her på sofaen og synes synd på meg selv nå da:/ Lykke til med fargevalg og maling Dollsine =) Det er gøy med oppussing og nye farger, ting og sånt :D |
Dollsine: Kanskje det er noe galt med vekta di? :rolleyes: :( Håper så indelig at det løsner snart!!
Og fjelltur blir det mulig, var jo meldt elendig vær fram til tirsdag - men var 40 grader her inne i natt, så kan umulig bli så fryktelig kaldt disse dagene. Men vi har turløyper og planer om å dra ut med båten og finne litt middag. Koke fersk fisk i byssa på båten? Må passe meg litt nå kjenner jeg :rolleyes: Rikkem0r: Ikke bli syyyyk! Fiks deg cola zero. Håper det ikke blir noe mer enn uvelheten og kvalmen, men at du slipper flere runder der-du-vet. <3 I kveld antar jeg at jeg er i ketose igjen. Jeg har 16 kroner fram til jeg får skattepengene en gang, så må vel ta turen innom NAV og si "hjeeeeeeelp". Trenger stix siden jeg ikke har vekta lengre. Og jeg trenger noen elementære ingredienser: Fløte, egg, og smør. Er flink å handle for mye, så det blir liggende mye snadder i fryseren. I nøden spiste fanden fluer? Nå skal jeg vaske søvnen bort og steke noen kjøttbullar, så ta fatt på denne merkelige dagen. |
Hei alle sammen!
Da er jeg tilbake fra ferie :D Orker ikke å lese alt dere har skravlet om den siste uka, men skal oppdatere meg i vekttråden etterpå ;) Ferien ble en ukeslang utskeielse med karbohydrater i alle former og varianter :p Jeg var heldigvis forbredt på det, og det var ikke vanskelig å stramme inn igjen igår. Vekta viste 600 gram opp, og det er HELT greit :) Hadde faktisk trodd det var mer, for magen har est ut! Men det er nok bare luft og vann! :p Hvordan er det med dere da? :D |
MariaB velkommen hjem fra ferie!=) Håper du har kost deg masse og kjempebra at du er flink og klarer å stramme rett inn igjen :)
Pruttilutt: Jeg har sluppet unna turer inn på det lille rommet foreløpig heldigvis=) Jeg la meg til å sove litt på sofaen istad bare for å slippe å være kvalm :p Hjalp med en liten halvtime der, før jeg ble brutalt vekt av tlf som ringte.. :p Er fortsatt ikke pigg, men har vært ute en tur å henta leiebil til morgendagens utreise og kjøpt litt mat.. Prøver meg på litt grilla kylling og satser på den blir i magen uten for mye krangling :o Og ikveld skal jeg koooose meg med bringebær, bare fordi jeg vet at jeg ikke får noe bær på de neste 2 ukene så da blir det litt ekstra kos i kveld :snill: Her har sola plutselig kommet frem også.. Hvis det er noen som savner vestlandsvær nå i sommer er det bare å komme til østlandet, for det er her det har gjemt seg :ja: |
Og pruttilutt, er det idag du skal på båttur/hyttetur/fjelltur?? :):):) Er'n kjek denna kameraten eller? :p
|
Sitat:
Hadde lyst å dra på fisketur, men vet ikke riktig om det blir rett å dra med han :p Nåvel, det er jo bare en fisketur og mat det er snakk om. Og jeg trenger fylle opp fryseren... Kjekk og kjekk, fru Blom. Han er morsom, søt, festlig, smart og full av tatoveringer, men han får ikke hjertet til å slå raskere. Kan jo være fordi han er bestevennen til Fyren. First thing's first. Var nede i byen i stad, innom NAV for å ordne med diverse og for å handle de mest elementære tingene jeg trenger; egg fra landlord, fløte og smør. Manglet 50 øre, men idet jeg tenkte tanken da jeg gikk mot kassen så jeg ned på gulvet og jaggu lå der ikke en liten rød en ;) Blir fettfaste nå framover med kun eggemelk og koteletter. |
Den kan jeg jo se, litt mer trivelig når man ikke drukner av å se opp mot himmelen :)
Ja first thing first men er det gjør ofte godt med litt annet å tenke på ;) Han høres uansett ut som en skikkelig åreit fyr da og det er jo supert med en fiskekompis :snill: Heldig med den 50-øra da! :) Ikke alltid "Karma's a bitch" ;) |
Han er en ganske jordnær fyr selv om han har den verste seksuelle utstrålingen jeg har vært borti. Bare så synd han faktisk ikke... nei. Glem det :p
Fisketur blir det nok, jeg vil han skal lage mat til meg. MASSE mat. Helst med gulrotstuing. Snaaaaaaaaaafs. Jeg har _alltid_ hatt gullhår når det kommer til økonomi, så selv i nøden hjelper en 50 øring stort. :rolleyes: |
Hehehe, høres ut som om du har litt å tenke på fra før der ;)
Mmmm, gulrotstuing.. Det pleier vi å ha på jobb innimellom :D Synd den er full av mel og melk.. Ooog gulrot.. Heheh :p Ja, er det 50 øre man trenger så er jo den lille penga gull verdt! :D |
Men jeg undrer... Gulrotstuing av fløte, vann, JBKM og smør? Gulrøttene synes jeg er OK. Eller? :p
|
Ja, for en gang i blandt må jo det være ok?:D Husker ikke Kh-innhold i gulrota akkurat nå jeg men husker det er litt i de, og no snakk om at den blir "verre" når den er oppvarma? Men det har vel med GI å gjøre og da er jeg innpå felt jeg har dårlig peil på :D
Men uansett litt gulrot for å lage supernamme gulrotstuing en gang imellom, DET må være lov :ja: |
Rikkemor: har du vært hjemme i fire uker allerede?! Syns nettop du kom hjem jeg!
Prutti: håper du får fisk om du drar ut da! ;) og flaks på butikken da! Tja...flink og flink... Jeg er fortsatt ikke helt i ketolyse modus, men jeg har strammet kraftig inn:) |
Jeg synes også at jeg akkurat kom hjem! :p Heheh.. Men sånn er det hver gang... Fria går så ekstremt fort, trøsten er at tia ute på jobb også går fort :snill: Og allerede neste fri begynner jeg jo på skolen, så da kommer hvertfall tiden til å fly unna! :D Gleder meeeeg=) hihihi :p Og jeg synes du er kjempeflink som strammer inn med en gang uansett jeg :ja:
|
Må bare fortelle! Nettop sittet her å storkost meg med en kaffe latte (eggmelk med dobbel expresso). Fikk Stevia i posten på fredag og du verden hvor fantastiskt deilig!
Ett dypt sukk unnslipper mens 1,5 åringen min slikker i seg skummet som ligger igjen i bunnen av koppen. Jeg elsker Stevia!!!! |
Sitat:
Har vurdert stevia litt.. Hvor kjøpte du? Det er som sukker bare mye mer konsentrert og sunnere er det ikke? |
Er det noen av dere som vet hvor en får kjøpt sukkerfri gele ?
Kanskje det er på nett, for her i ødemarken er det umulig å oppdrive.... |
Sitat:
|
Sitat:
Har så lyst til å lage en ostekake..... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Selv hadde jeg ikke turdt å sove i bilen siden man hører om så mye rart som kan skje og siden vi har små barn...men vi så flere som tydligvis overnattet på betjente rasteplasser. :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04. |