Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Starter 1. juni - Blir du med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44671)

Pruttilutt 20-07-11 22:21

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Den boken har jeg :) ...bare ikke lest den enda:rolleyes: Hvis noen vil låne, så er det mulig i og med at jeg har bokstaveligtalt 40 bøker i Isfolket igjen :D

Dollsine 20-07-11 22:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1164970)
Den boken har jeg :) ...bare ikke lest den enda:rolleyes:

Hva heter boka?

bente1 20-07-11 22:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1164959)
Ja, Bentemor, han kan være ålreit. Må vel lære ham mer å kjenne. Merkelig, men jeg tenker jo litt på han. Og nei! Vet dere hva? Jeg har ikke tenkt på Fyren i hele dag?! Jeg trodde det aldri kom til å skje :D Å, så glad jeg ble nå :D HI HI HI

Så bra!!!! Ble jeg glad for å høre også! På riktig vei nå - helt klart;)

Nå tenker jeg at jeg får logge av for kvelden jeg, vi ligger en time foran her og frokost skal inntas kl. 9. Ønsker dere alle skjønnasene mine en riktig god natt :klem:og :suss:fra Hellas

Pruttilutt 20-07-11 22:49

Dollsine: The Secret :)

Bente: Natta <3 Håper du har hatt en fin dag, og at du får en fortreffelig morgendag <3

Rikkem0r 21-07-11 08:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1164946)
En mann med så mye selvtillitt, utstråling og trygghet - og som i tillegg setter kompisen sin på plass for at han har behandlet deg dårlig - se det er en mann etter min smak!!! Han fikk flere sjerner på at han ropte til han Fyren altså!:D

Signerer den asså! :D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1164959)
Ja, Bentemor, han kan være ålreit. Må vel lære ham mer å kjenne. Merkelig, men jeg tenker jo litt på han. Og nei! Vet dere hva? Jeg har ikke tenkt på Fyren i hele dag?! Jeg trodde det aldri kom til å skje :D Å, så glad jeg ble nå :D HI HI HI

Faaaantastic!=)
*ut å løpe igjen*

Rikkem0r 21-07-11 08:16

Velkommen Nybaktekanelboller :blomster:

Dollsine: Kjempefint dikt!=) Og den "syden-dagen" du beskriver frista veeeldig jah.. Spesiellt her jeg sitter på ute på stålholmen, kjente jeg at det hadde gjort seg :ja:

Stadig innom å skriver litt mellom slaga her jeg da :lol: Men det roer seg nok litt ned utover dagen nå=) Fortsatt i ketose igår kveld :) Vi får se hvor det bærer fremover ;) Nå er jeg klar for frokost! :hungry: Også er det treeee lange kvarter igjen...

Pruttilutt 21-07-11 08:37

Bare våken for å pusse nesa, nå skal jeg slumre litt til! Hihi.
Ha en fin frokost, Rikkemor <3 I dag skal jeg i ketosesusseluse

Rikkem0r 21-07-11 08:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1165161)
Bare våken for å pusse nesa, nå skal jeg slumre litt til! Hihi.
Ha en fin frokost, Rikkemor <3 I dag skal jeg i ketosesusseluse

Åååå, sluuumre :love: Det er så nydelig det!=) Nyyyt det <3 Og idag er en fin dag for ketosesusseluse :p

Dollsine 21-07-11 09:36

God morgen! Flere som er oppe i otta ser jeg :p
Våknet kl 08 i dag gitt, mot 1030 de siste dagene. Frokosten er inntatt, avisene lest, maten registrert og jeg er klar for en ny dag. Siden det ikke har blitt annen trim enn opp og ned av gardintrapper de siste dagene står en lang gåtur på plakaten. Noen av dere som blir med?

Været er tilbake til typisk trøndervær her, overskyet og 12-13grader. Typisk meg å finne på arbeidsoppgaver innendørs når det endelig går an å være ute hele tiden. Men...så kjenner jeg meg selv, og vet at jeg ikke orker å bare være ute og sole meg. Takk for solarium sier jeg:D

Prutti: måtte bare sjekke - The Secret har jeg begynt å lese et par ganger, men jeg satt med en følelse av overdrivelse, nesten litt "halleluja"stemning så jeg la den bort. Skulle kanskje ikke gjort det?

Rikkem0r 21-07-11 11:49

Har alle sovna igjen :confused: :p Jeg kjeder meg litt i lunsjen her ja, nesten alle de andre går motsatt lunsj av meg joooo.. Og jeg er et sosialt vesen og trenger noen å leke med :p Kanskje jeg bare skal være snill å komme tilbake "på jobb" tidligere så han andre får litt ekstra lang lunsj :rolleyes: Det blir han sikkert glad for, han må jo sitte i 1,5t møte etterpå også stakkar... DET er kjedelig det... Godt vi går annenhver dag så jeg slipper det hver dag ihvertfall :D

Pruttilutt 21-07-11 12:56

Dollsine: Leste ca 3 sider, så gav jeg fullstendig opp. Tror hele boken kunne vært skrevet med én setning "Positive tanker avler positive opplevelser". Det er uansett en tankegang jeg bruker følge når jeg er i stand til det. Boken og prinsippet er to forskjellige ting som handler om det samme, bare at jeg tar ikke 214566 millioner for å fortelle dere akkurat dét :p

Rikkemor: Så snill du er! Jeg elsker, i motsetning til deg, å spise i fred. Antar det er et tjukkiskompleks. I dag skal jeg holde meg hjemme, ingen uvelkomne impulser her, takk!

Tusen takk til Dollsine og Sanna for koselige kommentarer i bloggen min <3 Tror dere nettopp redda den fra å gå i søpla :p

MariaB 21-07-11 14:05

God dagen!

Rolig dag i dag?

Her er det for en gangs skyld ikke pøsregn...denne sommeren er en vits altså! Værsyk er en god beskrivelse av meg i dag...
Skal straks ut å handle en masse usunn mat ettersom min kjære har fødselsdag i helga, og det skal være kalas ;)
Og jeg burde burde BURDE gått meg en tur eller no...den fysiske aktiviteten min er tragisk for tiden!

Rikkem0r 21-07-11 14:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1165433)
---
Rikkemor: Så snill du er!
---

Heheh, tror ikke han kollegaen min er like enig :p Jeg tenkte.. Stakkar han må i det møtet og sånn, jeg kommer tidligere tilbake jeg da... Det endte med at all den ekstra tiden gikk bort i en diskusjon om det var han eller jeg som skulle går i det møtet(pga at han gikk sammen med en som ikke gadd gå i møte forrige uke, gikk han hele uka- det er ikke mitt problem føler jeg), jeg vant den og han er i møte nå :engel_ikk
Jeg skal jo gå imorgen og tenkte å være snill å ta et par dager fra imorgen liksom.. Men å skifte ut og inn av det arbeidstøyet hele dagen for å fly i møte når han som kommer rett fra lunsj allerede er i sivil, næææ det gidder jeg ikke :rolleyes: Likevel klarer jeg å få litt dårlig samvittighet da, fordi jeg vet hvor hat det møtet er... Meeeen snill fra imorgen igjen :snill:

Pruttilutt 21-07-11 14:21

Aner ikke om det regner ute i dag - har så skitne vinduer:p
Nettopp stått opp etter er par timer ekstra med våkenslumring med Oprah osv.
Spist en Skyr (6 karb) og det var NAM! Liker de der jeg. :rolleyes:
Om en time eller no' skal jeg steke svinekjøtt og lage stroganoff. Frister veldig!
Kanskje lapper til kvelds, må bare huske ta opp baconet.

Kom til å tenke over div. grunner som kan gjøre formen min så laber. Så kom SMS fra mamma med "Enda mensen?", og ja. kontinuerlig siden 1. juli, og før det var det noen dager på, noen dager av fra 22. juni. Hurra.

Trenger fettet, men har ikke særlig lyst på kaffe.

Og ja, i går kjøpte jeg også en ny deodorant fra Dove (liten, rosa sak) som hindrer håret å vokse :D Mon tro om det funker å gni det der på leggene også? HI hi HI

bente1 21-07-11 14:34

Koselig å komme inn her og lese det dere har skrevet i løpet av dagen:)
Kar akkurat gjømt meg inne i airconditionen etter en dag ute i solen, både lang tur og soling. Nydelig område, men bratte bakker opp og ned, så blir hard trening i varmen å rusle rundt, puh, temmelig kokt her jeg sitter. -Men deilig da:D

Nå er det litt avslapping med bok og en kopp kaffe før vi skal dusje og gå ned og få oss litt mat nede i landsbyen vår. I dag har sønnen min ønsket seg pizza, så da tar jeg også min pizzadag i dag. Så i kveld blir første gang på turen jeg går ut av ketose. Lurer på hvordan det vil føles:eek: får jeg sukker-sug og magesmerter eller hva:confused: Ja,ja, vi får se, jeg må gjøre meg den erfaringen og:)

Prøvde å snakke med sola i dag jenter, for å sende litt til dere også, men det høres ut som den ikke vil lytte til meg....

Håper du kommer deg i ketose i dag Pruttilutten, krysser fingrene for at det går greit for deg, alt er så mye greiere i ketose:p Deo på leggene - hihihi....

manne 21-07-11 15:13

Her har guttene og jeg akkurat kommet hjem fra blåbærtur i skogen med ei venninne av meg og den eldste sønnen hennes... nå står det 4 liter blåbær på benken som venter på å bli vasket og fryst ned i passe store porsjoner.. Blåbær er nam!

bente1; Strålende sol og varmt i Fredrikstad.. :D

rikkemor; Det er jo ikke din feil at han tjommisen fra forrige uke ikke ville på møte.. :rolleyes:

MariaB; er det ikke en reklame som sier at alt er ikke bare burdeburde? :p

pruttilutt; jeg hadde dilla på Skyr naturell, men nå har jeg ikke spist det siden begynnelsen av juni... *noterer på handlelisten*

manne 21-07-11 15:16

Dollsine; har en gådate med en lillesøster senere i dag... :D

Er det forresten flere her som bruker Endomondo eller lignende program for å holder oversikt over trening? Jeg har en HTC-telefon og har lastet ned programmet der... + at man logger seg inn på nettet + Facebook. Utrolig praktisk og ikke minst motiverende... :D

Rikkem0r 21-07-11 16:01

Håper kroppen din takler pizza'n fint Bente=) Jeg vet at kroppen min er ikke spess glad i det sånn brått, og magen blir veldig urolig.. Det er ikke kos på ferie, så jeg krysser både fingre, tær, armer og bein for deg :snill: Nå er det bare 3 timer igjen av arbeidsdagen her og, tiden flyr asså :D
Nå vil jeg jammen ut å gå meg en tur å kikke litt jeg :rolleyes:
Heier forresten masse masse på at du skal komme i ordentlig form og drag igjen Prutti'n :love: Du er en så fantastisk støtteperson for alle oss andre, så jeg håper inderlig at du skal få litt driv over det hele selv så du bare kan ha det godt <3

Pruttilutt 21-07-11 16:18

Å, Rikke, du er så søt :love: Jeg har en god start, spist god middag og planlegger en eggekaffe litt senere :) Hadde aldri klart "veien videre" uten dere :blomster: Hva skal du gjøre når du er ferdig på skiftet? Er det arena for sosiale aktiviteter på ståløya?

Pruttilutt 21-07-11 16:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma (Innlegg 1147590)
God morgen!! Bare kort innpå for å si at jeg lever *ler* Har ferie, så pc`n har måttet vike for andre aktiviteter:) Har skjedd MYE her siden sist, og har ikke hatt ork til å lese igjennom sidene, men noe har jeg fått med meg. Hurra for de som har nedgang, så godt det må være! Og til dere som står stille/går opp, ikke gi opp!!

For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete:rolleyes: Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?:confused:

HVOR er dama? Har hun forlatt oss? :(

Rikkem0r 21-07-11 16:31

Mmmm, eggekaffe hørtes godt ut nå :D Og så bra at du har fått deg en god middag og at du finner støtte i oss også, som vi får så mye av hos deg=) Lurer på hva jeg skal finne på til middag idag :confused: Torsdag er jo den ufordragelige komle-dagen her ute :( Men luuuurer på om jeg så noe om laks? Eller: Dampet loksefilet tror jeg det sto, og okse damper man vel ikke:confused: Jeg heier på at det er laks i allefall :p
Ja, litt sosialt er det gjerne mulig å få til :ja: F.eks bordtennis, dart, tv (i den grad det er sosialt.......), trening (har squash-hall), kaffeslabberas osv=) Men vi har så mye møter etter vi er ferdige på jobb, så blir ofte litt seint for det.. Idag er det HMS-møte fra 20-22 og da tenker jeg nok at jeg er klar for å finne senga ganske rett etter møtet :rolleyes: Blir så trøtt atte hjælp vøttø!
Også må jeg si..: Jeg har vært sååå teit denne turen... Jeg tenkte: Hmmm, kjekt å ta med no sjokolade ut da (Sukkerfritt).. Just in case liksom...! Ææææ-æææ, just in case my ass.. Da har jeg gjort det til lovlig kveldskos nå da vøttø(åpna den igår).. Jeg spiser jo så og si aldri sjokolade hjemme, men fordi jeg var så dum å skulle helgardere meg der blir det jo sjokolade nå da.. Jaaaajaaaa, så sånn går nu dagan.. :o

Rikkem0r 21-07-11 16:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1165582)
HVOR er dama? Har hun forlatt oss? :(

Spurte etter hu her om dagen jeg og for synes det var veeeldig lenge siden.. Tror hu er borte :confused: Leker gjemsel med oss kanskje:confused:

Pruttilutt 21-07-11 17:05

Pass deg for sukkerfri sjokolade, stappet med maltitol som gjerne kunne hett toilettol... ;)

Håper middagen blir laks, for det er jo godt og ypperlig ;)
Da var det gjort! Fiskemannen kommer på kaffe etter han er ferdig på jobb i morgen. HE HE HE!

Sanna 1 21-07-11 17:21

En ørliten titt innom for å si at jeg lever......
Huset fullt av aktive barnebarn i alderen 1,5 til 13 år.
Noen som tror jeg kan kose meg i go'stolen ? :p
Joda ! Etter kl. 22.00 :sove: Men jeg koser meg !!

Rikkem0r 21-07-11 18:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1165615)
Pass deg for sukkerfri sjokolade, stappet med maltitol som gjerne kunne hett toilettol...

Håper middagen blir laks, for det er jo godt og ypperlig
Da var det gjort! Fiskemannen kommer på kaffe etter han er ferdig på jobb i morgen. HE HE HE!

Heheh, toilettol *knis* Neida, jeg stapper ikke i meg asså =) men det blir jo fort et par biter som jeg egentlig burde spart meg for da... Men jeg kan jo kanskje dele med meg så den blir fortere tom :p
Ooooh, fisherman tomorrow :D Det blir staaas ;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1 (Innlegg 1165626)
En ørliten titt innom for å si at jeg lever......
Huset fullt av aktive barnebarn i alderen 1,5 til 13 år.
Noen som tror jeg kan kose meg i go'stolen ? :p
Joda ! Etter kl. 22.00 :sove: Men jeg koser meg !!

Heheh, skjønner godt det blir litt slitsomt ja :ja: Men bra du koser deg likevel da =) Er vel ikke så ofte de er der heller kanskje, så du får bare nyyyte familietiden :love: Og så roen når de sover, jeg har nemlig alltid fått høre det av mamma- at jeg var skjønnest når jeg sov :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.