Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Aprilskravletråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42552)

vaskeklut 28-04-11 19:59

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Åååh, jeg var så dum at jeg bestilte meg atkinsbarer fra iherb.com, og nå klarer jeg ikke slutte å spise de, selv om jeg VEEEET jeg får masse luft og rumling i magen av de. Er det mulig å bli så teit da?:o

Nupsida 28-04-11 20:06

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1092399)
Åååh, jeg var så dum at jeg bestilte meg atkinsbarer fra iherb.com, og nå klarer jeg ikke slutte å spise de, selv om jeg VEEEET jeg får masse luft og rumling i magen av de. Er det mulig å bli så teit da?:o

Åååå, hvilke er det du har kjøpt? :)

vimsen85 28-04-11 20:08

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Ja, det er fullt mulig. Jeg fikk en pakke en gang jeg skulle ha mensen. Da spiste jeg FIRE barer på rappen :O

Jeg fant igjen matlysten min i en bolle med fullpakket tomatsuppe http://matvraksblogg.blogspot.com/20...omatsuppe.html
Hurra!

Minni1 28-04-11 20:08

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Jeg kan ikke ha slikt liggende Vaskelklut. Da spiser og spiser jeg.



Men HURRA.
Jeg tok en sukkerfri sjokolade og leste på baksiden på karbinnholdet. Kunne spist halve i forhold til men mitt karbnivå og inntak idag....men

JEG LA DEN TILBAKE.:D

Og det var helt greit.

Er så utrolig glad i meg selv akurat nå.

vimsen85 28-04-11 20:11

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Og jeg løy visst. I to og en halv skål med tomatsuppe. Mett!

Så flink du er Minni!

vaskeklut 28-04-11 20:14

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 1092404)
Åååå, hvilke er det du har kjøpt? :)

Kjøpte de som heter caramen nut chew bar. OG DE ER SÅ UTROLIG GODE!!!:eek::o

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1092406)
Ja, det er fullt mulig. Jeg fikk en pakke en gang jeg skulle ha mensen. Da spiste jeg FIRE barer på rappen :O

Jeg fant igjen matlysten min i en bolle med fullpakket tomatsuppe http://matvraksblogg.blogspot.com/20...omatsuppe.html
Hurra!

Uh-oh. Hvordan gikk det? Jeg tør ikke spise mer enn en i frykt for å virkelig bli fastboende på badet :o Holder med luft i magen altså!:rolleyes:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minni1 (Innlegg 1092407)
Jeg kan ikke ha slikt liggende Vaskelklut. Da spiser og spiser jeg.



Men HURRA.
Jeg tok en sukkerfri sjokolade og leste på baksiden på karbinnholdet. Kunne spist halve i forhold til men mitt karbnivå og inntak idag....men

JEG LA DEN TILBAKE.:D

Og det var helt greit.

Er så utrolig glad i meg selv akurat nå.

Nei, ikke jeg heller tydeligvis :p Så flink du er som la den tilbake! :heia:

vimsen85 28-04-11 20:18

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Det gikk overraskende bra. Va god og luftig og sprang en tur på do, men ikke så ille. Spiste en gang en hel plate cavalier og en pose sukkerfri vingummi. DET VAR VONDT! Da hadde jeg syke kramper i magen..Det skal aldri gjenta seg!

Nupsida 28-04-11 20:39

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Ååå, de så gode ut!


Var ene gangen vi hadde vært i sverige og jeg hadde hamstret med meg en hau med sukkerfritt godteri, og dum som jeg var heiv jeg i meg en hel hau. Dette var på kvelden, og jeg merket jeg fikk litt luft i magen men tenkte ikke så mye over det.
Våknet midt på natten og trudde seriøst jeg skulle føde! Magen var DIGER og jeg hadde sånne kramper. Satt og lurte på hvordan jeg skulle komme meg opp av senga da det plutselig slo meg at jeg er jo ikke gravid :P Men, helsikke å vondt det var! :S

Anarko 28-04-11 20:43

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Jeg har en intens matlyst for tiden! Liker det ikke, for det tærer på samvittigheten. På den positive siden fant jeg en kjole i skapet mitt i dag som jeg ikke kan huske å ha kjøpt i hele tatt. Den ser fin ut på, og jeg følte meg sommerslig og fin :D

Edla 28-04-11 21:43

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... :( Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?

Nnem 28-04-11 21:57

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Edla (Innlegg 1092518)
Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... :( Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?

Den maltitol vet jeg at man evt besøker toalettet med, men usikker med sukralose.

vaskeklut 28-04-11 22:56

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Edla (Innlegg 1092518)
Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... :( Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?


Jeg vet ikke hvilke andre nettsider man får kjøpt det på, men de inneholder maltitol ja. Det er derfor man bør være litt forsiktig med de, med mindre man ønsker å tilbringe resten av dagen/kvelden på do :o

Edla 29-04-11 07:52

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Veiedag for Frökrn Fryd idag! Og jammen meg var det ikke en fryd å gå på vekten og da! Den stoppet på -1,2kg og det er supermotiverende at den bare fortsetter å fyke nedover!

grotingeling 29-04-11 08:16

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Heia Edla :heia:

Edla 29-04-11 08:23

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
Nå sjekket jeg min dagbok på et annet forum og jeg har faktisk gått ned 1,6 kg siden forrige fredag! Snikveide meg på mandag og det hadde jeg glemt så fra mandag var det 1,2kg ned. Godt at ferien er over! :P

ekenna 29-04-11 09:45

Sv: Aprilskravletråden 30+
 
I dag er jeg så glad altså! :) Måtte bare få si det.

God helg alle sammen! Håper dere får en fortreffelig dag ^^

Nå skal jeg ned til mormor og morfar, de har nemlig bestilt seg en innføring i lavkarbo :p Og så måtte jeg lære dem å lage lavkarbo vafler. Hehe, søte de :love:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no