![]() |
Ed produkter til salgs
Jeg ønsker å selge følgende:
6 stk pasta 10 stk hot chocolate 5 stk vegetable cream soup 4 stk chocolate cereals 4 stk chicken cream soup 15 kr pr.stk |
Sv: Ed produkter til salgs
Sitat:
Send meg en mail eller en PM. |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
*solgt*
|
Sitat:
Send meg en mail eller en PM, så avtaler vi. |
Jeg har til salgs:
3 stk Potetsuppe 5 stk Bar-vanilje og karamel 5 stk Pannekaker 12 stk Soyanøtter 2 stk Risotto 2 stk Coscos 1 stk Aspergessuppe 4 stk Omelett m/ost 6 stk Cappuccino 4 stk Brownie 3 stk Creme Brulee 3 stk Caramel dessert 5 stk Sjokoladekjeks Kr 15 pr stk + frakt. Eller kjøp alt for 800,- inkl. frakt. |
Sitat:
Send meg en mail eller en PM, så kan vi avtale der. |
Noe er solgt, men jeg har fortsatt til salgs:
2 stk Risotto 2 stk Coscos 1 stk Aspergessuppe 4 stk Omelett m/ost 6 stk Cappuccino 3 stk Creme Brulee 3 stk Caramel dessert Selges for kr 15 pr. produkt + frakt |
Sitat:
*solgt* |
Jeg er desverre en av dem som ikke tåler produktene, og har derfor en drøss å selge. Skal sjekke nøyaktig hva jeg har når jeg kommer hjem, men det er i hvert fall en god del müslibarer, couscous, paella, risotto, et par poser creme brulee, soyanøtter og sjokoladekjeks. Selges for 15,- per stykk + frakt (eller hvis dere bor i Oslo kan vi møtes, og du sparer frakt). Legger ut komplett liste når jeg kommer hjem. Send en pm hvis du er interressert.
|
Sitat:
Hei! Jeg bor i Oslo og kan være interessert i det du har. Mvh Laila __________________ |
Da har jeg hatt vareopptelling:
4 risotto 4 paela 10 coscos 4 Fransk potetstuing 3 sjokoladekjeks 7 soyanøtter 1 metthetsbar 2 Creme brulee 2 red fruit müslibar 3 Apple Raisins müslibar 2 fiken/sviske müslibar 3 chocolate cereals 15 kroner per produkt eller 650,- hvis du kjøper alt + frakt (Jeg prioriterer de som vil kjøpe alt) Skriv en PM hvis du er interresert, Trinelise :) |
Solgt
|
Hei ;)
Har følgende produkter tilsalgs: 9 hot chocolate (pr. stk 27,-) = 243 16 fransk potetstuing (pr. stk 31,5,-) = 504 4 paella mix (pr. stk 31,5,-) = 126 3 creme brulèe (pr. stk 27,-) = 81 8 skinkeomelett (pr. stk 27,-) = 216 9 grønnsakssuppe (pr. stk 27,-) = 243 9 grønn ertepurè m/baconsmak (pr. stk 27,) = 243 Samlet verdi: 1656,- Selger alt til halv pris :hungry: ...og prioriterer de som vil kjøpe hele beholdningen. |
Sitat:
|
Har følgende produkter tilsalgs:
3 creme brulèe (pr. stk 27,-) = 81 9 grønnsakssuppe (pr. stk 27,-) = 243 9 grønn ertepurè m/baconsmak (pr. stk 27,) = 243 Selges til halv pris! |
Jeg bytter gjerne bort supper, omeletter, noen sjokofrokost eller faktisk også noen brownies dersom noen har PANNEKAKER eller BARER med vanilje/karamell å bytte i. :D
|
Et lite lass av omeletter (mest ost) selges til halv pris.
|
Heia
Jeg selger (eller bytter i noe annet) Chicken soup 3 poser og grønnsaksuppe 4 poser. Halv pris + porto:) Vil gjerne kjøpe Karamell/vanilje barer og sjokoladefrokost. Paella og pannekake er også ønskelig. |
Har sendt deg en PM (Avjo)
Jeg bytter gjerne bort supper, omeletter, noen sjokofrokost eller faktisk også noen brownies dersom noen har PANNEKAKER eller BARER med vanilje/karamell å bytte i. :D |
Jeg BYTTER BORT
4 poser pasta 4 poser skinkeomelett 4 poser brownies Lang holdbarhetstid, kjøpte for bare to uker siden. Ønsker å BYTTE TIL barer, sjokoladekjeks, hot chocolate, chocolate cereals, soyanøtter eller annet du sender forslag om. Kanskje du vil bli kvitt noe som jeg klarer å få ned, men ikke du? SEND PM |
Måtte smile litt av tickeren din i dag.....håper den har feil BMI: :D
Å gå ned i BMI fra 14.4 til 9 ville mildt sagt være livsfarlig. :p Sitat:
|
Takk, jeg så det var noe rart, men tenkte ikke mer over det. Legger jeg BMI inn selv, eller er det ticker factory som regner ut? I såfall må jeg jo ha lagt inn noen feil tall??? Hmmm. BMI-en min er nok langt over 30, ja...
Sitat:
|
Ja, du legger inn tall og så fikser tickeren BMI. Men du må f.eks huske å gjøre om pounds til kilo. Kanskje det var der det gikk galt? :D
Sitat:
|
NOEN SINE FAVORITTPRODUKTER BYTTES BORT
Jeg bytter bort det jeg vet er mange sine favorittproduker, dersom du har enten pannekaker, sjokoladekjeks eller vanilje-karamellbarer å bytte mot. :) Bytter da i tilfelle bort:
|
Setter tre produkter til på byttelista mi...
Jeg BYTTER BORT 4 poser pasta 4 poser skinkeomelett 4 poser brownies 3 poser fersken- og aprikosdessert Lang holdbarhetstid, kjøpte for bare to uker siden. Ønsker å BYTTE TIL barer, sjokoladekjeks, hot chocolate, chocolate cereals, soyanøtter eller annet du sender forslag om. Kanskje du vil bli kvitt noe som jeg klarer å få ned, men ikke du? SEND PM |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00. |