![]() |
Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Sitat:
|
Sitat:
Jeg nøt hvert bit av maten, det smakte helt fortreffelig! mmm.. :) Og, jeg har vært i ketose tror jeg hele tiden etter.. Men om jeg skulle ha ramlet ut litt så.. ja, spist er spist. Man må kunne ha noen små sprekker av ig til, men dog ikke ofte ;) |
Jeg sprakk i går! Var borte på middag, men jeg forsynte meg bare av kylling og salat, og ikke couscous og brød. Drakk bare vann! :visemuskl
Så kom desserten... Tre tønner med deilig italiensk iskrem :sikle: Det ble vel fire kuler, tenker jeg. Uansett! Var borte på middag igjen i dag, og tok kun kjøtt og salat, ikke poteter. Tok ikke dessert, engang! I morgen har jeg gått på lavkarbo i en uke, og skal ha første veiing. Jeg er så spent! :goodluck: |
hei igjen og velkommen ti de nye
jeg har fått komentarer i dag om at jeg har blitt mindre hehe og det var jo koselig ...ser det ikke noe serlig på vekta da ..men, men ...cm er nesten viktigere altså. |
Nå laget jeg meg skinkesalat. Den var nydelig! :) Kan anbefale den! :)
Oppskriften fant jeg her: http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/salat/skinkesalat/ |
Sitat:
|
Hei og hopp!
Helgen er snart over og håper de fleste har klart å holde seg unne fristelser.. Selv har jeg stått imot godterikjøret til resten ac familien, koste meg med babybel ost og god salat og føler ikke jeg forsaker noe. Har holdt meg HELT unna søtsaker og har ikke søtsug i det hele tatt:) og det er rart i og med at jeg kunne spise lassevis med godteri i helgen tidligere... men jeg er målrettet og SKAL ned til 90 kg. Spent på veiedag i morgen, må innrømme at jeg har "jukset" litt og kikket på vekta og har visst stått stille i flere dager, men føler at mageflesket er på vei bort. Fikk på meg en bukse på fredag som jeg ikke har brukt på over ett år.. var greit med en opprydding i klesskapet - så da hvor mange kule skjorter og bukser som var gjemt bort i takt med at vekten/omfanget har økt, nok en fin motivasjon for å komme seg ned i vekt. Lykke til allesammen med veing i morgen! |
Må si at det kom litt vann i munnen da jeg skulle finne frem godteriskåla og chips til ungene og gubben i grå... sukket stille for meg selv ute på kjøkkenet.. Tror det er det største suget jeg har hatt etter godis i løpet av disse 4 ukene.. Men det gikk nå greit :)
Jeg er også spent på veiedagen i morgen. Må vel være ærlig og si at jeg har smugkikket på vekta tidligere i uka, da stod jeg på det samme.. Tør ikke ha store forhåpninger men.. Håper jo at den viser litt mindre ihvertfall. Har vært flink og holdt meg unne brus hele uka, hadde litt nå i helga. Blir spennende å se ja! Lykke til, til alle dere andre også i morgen! Håper vi alle får en god start på den nye uka :) |
Jeg er også spent. Spiste faktisk en spiseskje med fløteis i dag. Regnet og regnet og tror faktisk ikke det ble mer enn 5 karber i hvert fall. Skrekk og gru:eek:. Måtte spise litt is for skammens skyld rett og slett:confused:. Så angrer jeg etterpå at jeg har vært så høflig:(
Men i morgen er det veiedag uansett. Veier meg stadig da, men vekten svinger så opp og ned at jeg ikke vet... Men hver uke er det litt mindre enn forrige så da svinger det i vei nedover tenker jeg....;) |
Nå er det bare timer igjen til 2. veie dag. Gru gleder meg. For motivasjonen sin del er det jo enklest att vekten viser nedgang:D men uanstt så skal jeg ikke gi meg. Jeg har ikke veiet meg siden forige mandag.
Lykke lykke til alle sammen med veie dag i morgen:cool: |
Veiedagen igjen:
Vekt 03.10: 77,2 Vekt 10.10: 76,8 Vekt 17.10: 75,7: Ned 1,5 totalt (på to uker), 1,1 den siste uken Mål: 68 kg Veldig fornøyd med det :o og er spent på hvordan det går med dere andre? |
Veiedag;
03/10 - 110,0kg startvekt 10/10 - 105,4kg ned 4,6kg 17/10 - 104,3kg ned 1,1kg |
Her har vekten stått stille.
Fikk mensen på fredag, så regner med at det er grunnen. Litt skuffet siden jeg har kuttet ut tyggis og cola zero, men håper på et større tall neste gang. Jeg kommer forresten til å bytte veiedag til fredager. I helgene både drikker og spiser jeg altfor lite. Er mye lettere når jeg er på jobb. Tommelen opp for dere andre som har klart å gå ned denne uken :ja: |
10/10: 70,5 kg
17/10: 68,9 kg Ned 1,6 kg :p Godt fornøyd! Tempoet har gått litt ned siden sist. Det er vel normalt at det flater ut etter pangstarten... Og så har jeg ikke fått beveget noe særlig på meg siden jeg har vært syk. Har savnet sterkere halsdrops enn IFA, for å si det sånn! Lykke til med ny uke, folkens :D |
Veiedag igjen:
03/10/11: 125.5 10/10/11: 120,7 -4,8kg 17/10/11: 117,6 -3,1kg Totalt så langt: 7,9kg. :w00t: |
Først må jeg få gratulere alle, flinke er dere alle sammen:)
Veiedag min: 03/10/11: 106 10/10/11: 103 -3kg 17/10/11: 102,2 -0,8kg Totalt så langt: 3,8kg. :w00t: Håper det snart blir to sifret:D |
Gratulerer til dere alle med vektnedgang
|
Gratulerer så mye til dere med flotte vekt tap! Flinke dere er! :)
Her står vekta stille :( Tror jeg ønsker meg en ny badevakt som det ble nevnt tidligere her ;) Får vel igjen for den pangstarten jeg hadde... Begynte den 19.09 26.09: - litt over 3 kg 3.10: - litt over 3 kg 10.10: - 0.6 kg Så jeg gikk jo fort ned 7 kg da.. Må vel bare prøve å finne noe tålmodighetskrem jeg kan smøre meg med, og håpe på bedre resultat neste uke.. *haff* er jo kjedelig å stå stille.... |
Æsj, opp igjen, jo!
3. okt: 82,2 kg 10. okt: 80,6 kg 17. okt: 81,4 kg |
Hm. Fin vekt i forrige uke; ned 3,1 kilo. Den siste uka har jeg derimot gått opp - 300 gram. Får bare fortsette i samme stim - tror rett og slett lavkarbomuffins og ditto brød fungerer som festbremsere for min del. Kjenner jeg får lyst på mer mat av det.
Menmen; stødig kurs framover. Og gratulerer til alle som har sett den rette sida av vekta, og/eller målebåndet denne høstkalde mandagen! |
Jeg gikk ned MYE første uken og var superoptimistisk, uken etter var nesten alt sammen på igjen :rolleyes: Nesten så jeg lurer på om kroppen slipper masse vann med en gang man starter opp for så å hente seg litt inn igjen.
Jeg har veiedag i morgen jeg da. Mandag morgen er så travel (og trøtt) at jeg ikke orker å styre med veiing. Tar litt tid å komme seg etter helgen :o Foreløpig har jeg ikke gått ned så mye på vekta, men jeg har definitivt fått mindre omkrets! Kjøpte nye støvletter i vår og de var så trange i skaftet at de kløp meg i leggen når jeg brukte dem. Så ble det plutselig varmt i været og altfor klamt til høye støvletter, men i dag tok jeg dem fram igjen. Hadde et par sko liggende i bilen tilfelle jeg ikke orket mer, men jammen meg har jeg klart å gå med dem i hel arbeidsdag! Ikke kløp de meg i leggen, og ikke ble jeg klam på beina fordi de var for trange heller. Oh lykke! :D |
målebånd ja! takk for påminnelsen ;)
Jeg har ikke målt meg før, men tenkte å måle i dag. Så kan jeg kanskje se litt forskjell der hvis vekta ikke viser så mye ;) Gubben mener at lårene er blitt mye mindre, og rumpa ;) Det er lårene og bak på ryggen det meste sitter.. Håper virkelig jeg kan bli kvitt det :) Lykke til videre allesammen :) |
I dag var første veiedag!
10/10: 95,1 kg. 17/10: 94 kg. Én ting er at vekten har gått ned, men jeg kjenner meg så mye lettere! Føler at kroppen har det så godt nå. Dette blir bra :D |
Lykke til videre Gurooo. Dette skal vi kalare alle sammen:)
|
Sitat:
Glad for at jeg meldte meg inn i oktoberklubben! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25. |