![]() |
Sv: Våre ED-dager!
har du sett PRIKK Ruska! :)
|
Så flinke dere er. :heia:
Skrev vel ikke opp gårsdagens, men tror den ble ganske lik dagens: 1 Ingis bolle med skinke og agurk 1 salat med skinke, egg og bittelitt ost 1 ED-bar Omelett |
Sitat:
|
Dagens fra meg:
Kakao Brownie Prailine bar Tror det blir en pannekake og... og kanskje litt blomkål Og jeg kunne drept for en biff! (men tenker bare på noe helt annet...) |
jeg spiste alt for mye kjøttdeig i sta, men det var så godt.
tenkte det var 200 gr, men tror nok det var mer :o - brownie - kjøttdeig... for mye og litt sukkerfri ketshup - vafler |
Dagens:
Karamelldessert som shake.... 1 salat med skinke og fetaost 1 omelett 1 bar 3 cashewnøtter. __________________ |
Torsdagen:
Sjokofrokost Aspargesssuppe + agurk, sjampignong, 3 skiver hamburgerrygg Praline bar Omelett av 2 egg + 2 skiver bacon m/salat og paprika Sjokopudding-shake 1t styrketrening |
Sitat:
|
Bedre med en ts enn en t! Jeg er med på den når som helst jeg! :)
|
Dagens
Kakao Atkisn sjokobar (a bit much!!!) Pannekake Biff i dag, med ratatouille (chili, hvitløk, løk, vårløk, paprika, squash, tomater, sukkererter, en dæsj sitron, og parmesan), og vin... Chianti-dille for tiden! Godt med en dags variasjon i pulvergreiene, tror det er det som kan gjøre det levelig i ti kilo til. Men tirsdag har jeg holdt på i tre uker! Jamen går tiden fort! |
tia går utrolig fort. Og du er super flink indi!
- sjokofrokost - ett egg og to skiver skinke - brownie - vaffel med smør |
Dagens i dag:
v 78,4 Pannekake brownie sjokobar Laks med ratatouille og to glass premier cru... Ingen trening... Eller... har nok gått 8 km i dag til sammen, men det teller liksom ikke! |
her er synderen... og jeg må jo skrive ned det også:o
- capucino - sjoko bar - 30 paranøtter, 26 gr kjeks sjokolade,30 g melke sjoko (sukkerfrie) - 1 knakkpølse - 300 gr blomkålmos, 200 gr kjøttdeig og 6 osteskiver :flau: :rødme: |
stakkars angrende synder... haha...
:) |
hahaha :lol en mett sådan :p
|
Synes dere er flinke jeg. :heia:
Jeg ser at det blir lite ED-retter på meg i helgene, men jeg spiser rene produkter og masse gr.saker....:ja: Litt opptatt med lavkarbopikene om dagen, men jeg følger med på dere! :D |
Det er joSÅÅÅÅ bra Titti! grattis med FIN butikk :klem:
jeg er irritert på meg selv.. en kilo (ja da mye vann) pga gårsdagen. FA.. Jeg som ville sett 80 tallet snart. Nå ikke veie seg før torsdag! |
Sitat:
Og Distrea, vekten hos meg viser 1,4 opp fra i går! Forstår ikke at det går an jeg... om jeg veier all maten jeg spiste i går, så er det jo ikke så mye en gang! Det er jo ikke reell vektoppgang og fett og sånn, men irriterende... Tror jeg må sjekke medisinene jeg går på og jeg, for å se om det er noe der som gjør at jeg samler vann... Og det er jo bare idiotisk å begynne å tenke på dette, men jeg blir liksom bare en smule frustrert... Men søndagsværet er flott da... ut og gå! |
:klem: frustrasjonsklem. Medisiner kan binde vann ja :ja:
Her regner det!.. men jeg er flink og rydder veranda, så den er klar til finværet kommer igjen. ops... skravling i feil tråd... igjen... hehhe:p |
Sitat:
Er vel ikke så mye for dere enda, men snart! :D |
Sitat:
|
fælt så slapp jeg var blitt med å skrive inn maten min da...
Fredagen Sjokofrokost Spinatsuppe + agurk, paprika og 3 skiver skinke Praline bar 150 g kjøttdeig m/sopp og salat Sjokodrikk m/vann (æsj...ikke godt, men hadde ikke mer soyamelk) 1 gl rødvin, 1 plate sukkerfri sjokolade Lørdag Sjokofrokost Sjokopudding-shake Choco-bar 5 stk kyllingvinger, stekt aubergin, sopp, bacon (nam :D) 1 gl rødvin, 1 plate sukkerfri sjokolade ...igjen :_plystre:og litt bacongull....ops 40 min rask gange Søndag Sjokofrokost Sjokopudding-shake 2 egg, 3 skiver bacon, blomkål og sopp brownie (etterpå) og sikkert et glass rødvin Kjøpte meg en 3-liter rødvinsdunk på fredag, så nå blir det vel et lite glass her og der :D og kan definitivt ikke ha sukkerfri sjokolade eller bacongull...da må det i min munn :o kanskje en idé å slutte å kjøpe det... |
Ble faseto-mat på meg idag og, kjøpte kyllingvinger i stort i går, og måtte jo smake når jeg stekte opp alt i dag da. Men greit nok. Ingen seriøs utskeielse:)
Oppsummert: sjokofrokost eplekanelbar capuccino noen kyllingvinger og gratinert blomkål I morgen er det streit fase en igjen!:) |
flinke til å spiser rett også syns nå jeg!
Utskeielsene er tross alt blåbær forhold til hva jeg kunne få i meg i "gamle dager" - 2x brownie - 1 pannekake - 1 capucino - 300 gr blåmkålmos |
Dagens:
sjokofrokost kakao pannekake Ingen trening, og dårlig form, så tviler på om det blir mer mat og! I morgen er en ny dag! |
uff da Indi - du i dårlig form. Her kommer en god bedringsklem fra meg :klem:Håper du får en bedre dag i morgen!
Dette har jeg spist i dag: Sjokofrokost Sjokopudding-shake Choco-bar 7 kyllingvinger (veide 6 stk og det var 178 g MED alle beina, så da tok jeg siste stakkarn som lå på stekebrettet også :D) + stekt aubergin og salat Brownie eller cappuccino etterpå 1t 15 min trening i dag (Distrea: les 1 ts og 15 ml :lol: ho ho) Magen min romler noe så grasat i dag... mon tro om den ikke likte helt de Chlorella-tablettene jeg har begynt å ta...:rolleyes: |
Håper du blir bedre i morgen indi! :klem:
ruska: MEGET bra, det må jeg si! :p god på trening du.. her kommer det alltid noe i veien :o Forstår ikke hvordan jeg hadde til til å jobbe :rolleyes: - cappucino x2 - praliene bar - vafler :) |
Sitat:
Jobbe - nei, hvem har vel tid til det?? :D |
allo allo? ingen her? nei nei, da får jeg vel legge inn min ED-dag i ensomheten da :o
Sjokofrokost Agurk, sopp, brokolli og 3 skiver skinke etter 1,5 time ble det spinatsuppe Chocko-bar Ed omelett m/auberginer, blomkål og 4 skiver hamburgerrygg Cappuccino eller sjokopudding-shake etterpå Er oppblåst og rar i magen i dag - føler som om jeg har lagt på meg 4 kg rundt livet :mad: ikke skal jeg ha mensen heller....fanken... |
:D tittei... her er jeg! men har ikke lsyt... vanskelig dag i dag. Det har ramlet inn litt ymse lavkarbo greier som ikke er ED i dag.
så her må jeg jo bekjenne mine synder :o - Eple&rosin bar - cappucino - vaffel 6 skiver gulost 15 paranøtter og to never bacon gull :o |
Sitat:
To never bacongull......hvordan klarer du å stoppe opp etter det? Jeg spiser halve posen av gangen jeg :o Synes du er flink jeg - dette er jo slettes ikke ille :) |
det er nok til at vekta ikke vil ned... og heller litt opp :o
så denne uka blir det dårlig med vekttap tenker jeg:( |
Åjaaa.... har hatt fin kveld, drukket masse masse vin... (en kjekk premier cru, og en ny rød argentinsk malbec (kanskje alle malbec er argentinske, jeg vet ikke)) og det ble blåskjell og ørret... veldig god mat. Og jeg syns jeg er flink så klarer å si fra at jeg ikke spiser poteter... så kan jeg få en salat i stedet? :)
Dagens 79,2 kakao sjokofrokost blomkål og sopp blåskjell, fjellørret, salat og egentlig litt for mye vin (but I don't f****** care) En bit av en sjokobar... |
Sitat:
Jeg lurte meg opp på vekta i dag :o - den viste ned 500 g siden torsdag...vet jeg ikke burde klage, men nå synes jeg det går treigt altså Så i dag blir det fase 1 - for så kommer helga og ut på tur - da blir det nok fase 10 eller noe sånt :lol: |
Bare kort innom med dagens:
Sjokofrokost brownie pannekake 1 speilegg Sopp og kyllingvinger Sulten i dag, det har kanskje med mye vin i går:rolleyes: |
hehe, kanskje det indi ;)
jeg har vært på venninne lunsj i dag :sikle: - sjokofrokost - salat med kjøttdeig og rømmedressing :sikle: - brownie ... får ta en capucino til kvelds |
Var på koooooselig lunsjbesøk hos min søster idag, og hun stilte med lunsj, så min dag på flytende føde døde egentlig før tanken var ferdigtenkt! Sikkert like bra. Er så lett å tenke at jeg bør være flinkere og ordentligere når ikke vekten går den veien jeg vil...
Men nå skal jeg droppe medisiner med rare bivirkninger og se om ikke det hjelper! Dagens: kakao Reker, halv avokado, noen asparges, et kokt egg, to cherrytomater Blomkålcurry, (sto ingenting om sukker på posen så jeg tok sjansen) Sjokobar seinere |
så koselig, indi! og det var ikke så ille mat heller.
her har det ikke blitt så strengt som jeg egentlig ønsker, kjenner jeg er litt smålei produktene :o - pannekake - capucino - 3 lavkarbo pølser (150 gr) - 2 egg 4 skiver laks |
Ingen som skjerper seg og rapporterer her?? Huff da... :)
Matmessig en stooor katastrofedag for meg i dag, men legger det ikke på meg. Eller, det kan jo være at det er akkurat det jeg gjør! Men litt spesielt i mitt hjørne av verden, så jeg får heller komme sterkere tilbake. Og når en er våken mitt på natten smaker det godt med kyllingvinger, og så har jeg spist ute to ganger i dag, både lunsj og middag. Så sånn ser det ut: Fem kyllingvinger Edpannekake Gonbao-kylling, uten ris seff, men spiste litt vannkastanje og minimais Edcappucino Lam indrefilet m to-tre helt unødvendige potetbiter og to tre like unødvendige nachos, en halv quesadilla til forrett Og så hadde mini kjøpt yoghurtrosiner... så det ble sørenmeg litt sukker på meg og. 1 glass vin Men sticksen er rosa den... |
jeg kommer løpende til når jeg ser noen jeg veit du! :D
"spiste litt vannkastanje og minimais" er ikke dette lovlige grønnsaker? de andre tingen du nevne... de har jeg allerede glemt :p min dag ser slik ut: - kakao - praline bar - 2 egg og 70 gr røkelaks - brownie |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41. |