![]() |
Oss august-ferskisene!
Var flere som ville ha veiedag sammen med noen som har starta på så og si samme tidspunkt.
Skal vi ta førte offesielle veiing og måling nå på mandag? Så blir det hver mandag framover og annenhver for måling? Vært fint om vi alle hadde skrevet noe slikt også:
Gleder meg til dette jeg!!!!!:) :D :) :D |
Sv: Oss august ferskisene!!!
Sitat:
|
Sitat:
Ja, det er jeg med på! Mål: 63 kg Høyde: rager 163 cm over bakken :D Vekt nå: 85,6 Vil bare legge til at siden mandag har jeg "mistet" 2 cm av leggene og overamene, og 3 cm på lårene :heia: Gleder meg jeg og!! :spent: |
Du dæven.. det var noen cm det da!!!! Knall bra
|
|
På mandag måler vi dette:
|
Egentlig så skjønner jeg ikke at det går an :confused:
Men målebånd lyver ikke, så dagen idag har jeg brukt til å fortelle alle hvordan det har gått:rolleyes: Kan vann ta så mye plass..? |
Sitat:
kan kjøpes på grete roede sia. tror jeg betalte 40 kr |
Jeg er med!
Startet så smått i juni, men med ferie, lange jobbedager og for mye søtsug har det blitt for mye utskeielser, så jeg står egentlig på stedet hvil. Begynte igjen nå på mandag. Mål vekt: 54 kilo høyde: 163 cm vekt nå: 73,1 kilo tatt av fra før: 2 kilo cm midje: 81 cm |
Jeg starta fredag 10. august
Vet ikke om jeg vil fortelle om min juksemetode enda ....ehh gjør det allikevel. Altså ....jeg har .....tja , (nei i ut med det!) ...bestemt meg får å gi Xtravaganza en sjanse. Vet de er litt uglesett pga VLCD opplegget og posematen, men jeg synes totalpakken er så bra, med treningsveiledning, mental trening og gruppecoaching. Men jeg er veldig avhengig av dere her inne, så jeg vil gjerne være med på en sånn tråd. Jeg spiser ikke mye poser og ligger over VLCD nivået, men er i ketose. Har derfor kjøpt Ketolyseboka og bruker denne som erstatning - håper det er godt nok så jeg kan være med på denne tråden Her er mine vital mål
|
Vi er jo her for å støtte hverandre og dele erfaringer, så velkommen :)
|
Tror jeg vil være med dere, jeg... Jeg startet ketolyse torsdag for to uker siden - det blir 2.august, det... Mnd før det gikk jeg på en sånn kombinert VLCD-kur (Noka og MinCur + litt mat...), som jeg gikk ned 7 kg på...
Jeg veier og måler hver dag, men det er kanskje ikke spesielt lurt... jeg skal veie og måle mandag, så er jeg med og lager liste jeg også... :) Foreløbig har jeg gått ned 10 kg siden jeg begynte på kur i juli... |
Sitat:
Da er jeg med i gjengen. :syklubb: Gleder meg til å se kilone renne av sammen dere |
Sitat:
- 168 høy - veier nå 74,5 - starta på 81 - målet er selvfølgelig å komme ned på 60, men er veldig fornøys om jeg kommer rett under 70 - 22 år har mål og sånn fra mandag av, men jeg målte meg ikke før jeg hadde gått ned en del kilo (hadde ikke så veldig tro på det her ra begynnelsen av, men måtte jo seff prøve det, og det viste seg at kiloene raste av meg med en gang så har desverre ikke målene fra før jeg starta) Målene nå er i vert fall: Vekt: 74,5 (før 81, som sagt) Bryst: 99 (før 101, vil helst ned til 50 :p ) Midje: 92 (før 96, måler midja hvor jeg har "lovehandles" for det er de jeg helst vil ha bort) Hofte: 98 (før 101, måler hoftene på det "tykkeste", rett under rumpa, blir nesten rundt begge lårene, dere skjønner!!) Lår: 64 (nå 61, måler også lår på det tykkeste) Føler jeg, i forhold til andre, har gått ned mer på vekta enn jeg har gått ned i cm, men har mistet alle cellulittene på lårene da :D og det er jeg super glad for!!! Det er jo ganske vesentlig å vite hvor folk måler hen da, tror ikke jeg måler på de "vanligste" stedene, som rundt magen, ikke rundt midjen osv... Arm, legg og andre ting kommer neste runde, har ikke tenkt på å måle det jeg, vi snakkes :D |
Sv: Oss august ferskisene!
Hei hei..
Jeg starta for en uke siden..forrige fredag. Så har fredag som veiedager. Så har veid meg idag. Start: 10.08.07 Høyde : 166 cm Veier nå: 93,7kg Starta på : 97,8kg Mål: i første omgang 80 kg Alder: 39 år. Mål: Hals: 39cm, 38cm(idag) Bryst: 116 cm, 112 cm(idag) Liv: 106 cm, 103 cm Hofte: 133cm, 130 cm Rompe: 126 cm, 125cm Lår: 70 cm, 67 cm |
Jeg blir med!! Har veiedag på mandag fra før av, blir GJERNE med å holde litt track på tingene:)
|
Jeg vil også veldig gjerne være med på det altså!
Jeg begynte på onsdag, så har holt påi tre dager nå. Og i dag har jeg fått lapp i postkassa om at boka og startpakka har kommet, så nå kan jeg finne ut hvordan det eeegentlig skal være. Hehe :) *Mitt Mål: 60 kg. *Høyde 166 (Mål høyde 173:D) *Nå: 88 kg *Tatt av fra før: 2 kg Nå skal jeg inn å leite etter det geniale målebåndet! |
Sitat:
Mål vekt; 55 kg Høyde; 163 Vekt nå; 68 kg Tatt av fra før; 2 kg Christine;) |
Det høres bra ut snuppa!!
Høyde : 164 Vekt : 66,7 Har slanket meg fra 94 kilo ved en egendefinert diett og vil nå gå ketolysedietten et forsøk for å komme ned på den endelige målet 55-60 kilo :D Måler resten på mandag og legger inn oppdatering av vekt :D.
|
|
knall bra at så mange blir med. Og Lindabatn... kult at vi var så like da. Har vi noe å sammenligne med..tihii
|
Blir gjerne med jeg og.
Er helt ny her inne. Men har gått ned ca 7 kg fra før. Vekt nå: 83.2 Mål vekt: 60 Høyde:163 |
:D Flinke dere er... kul tråd detta...
|
henger meg på her jeg....har også veiedag på mandager
:) |
mine mål
start midje 75 lår 62 og 61 hofter 96 vekt nå 70,5 høyde 172 målvekt 62 63 alt ettersom |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32. |