![]() |
Er det 0 karber i baconsvor?
Er det tilfellet at man kan spise baconsvor, siden det er oppgitt 0 i karber på posen?
|
Sv: baconsvor
Jepp, og det smaker helt nyyydelig. :D
|
Sv: baconsvor
Mmmmm. Akkurat spist en pose!!!!!
Sikkert ikke bra pga. saltet!!! Salt binder vannet i kroppen, og det er vel ikke så greit. Men det er jo godt, av og til!!! |
Sv: Baconsvor
Har dere foresten reagert på forskjellen på de store og de små posene (øffer)?
De små posene har harde baconchips med masse ekkelt talg i, mens de store posene har sprø, luftige og smakfulle baconcrisp. Er det bare meg som reagerer på det???????????????????????? |
Sitat:
Det er fordi det behandles på forskjellige måter. De store er det som regel mere karbohydrater i også pga tilsetninger. Synes de i de små posene er best faktisk. :D Jeg liker det der talglaget (fettet) som du skriver om. Hihi... |
Sitat:
I Maarud sin lille pose med baconsvor er det 0,5 KH pr 100 gr, mens i Bacongullet er det 2,5 KH pr 100 gr. Øffer har jeg faktisk ikke spist siden jeg begynte på kuren! :eek: Det må jeg gjøre noe med i helgen. :D |
Jeg syns de små posene er best.
|
Jeg liker også de små posene best.
Saltet binder vann :ja: Så det er ikke det lureste å spise rett før veiedag ;) |
Tuller dere? Derer LIKER vel ikke det talget?
Hehe. Rare mennesker... :-) Det står 0 g karbo på de store posene også da, så jeg regner med det går for det samme med karbene i hvertfall. Uansett så syns jeg det er rarta det er forskjell på produktet om du kjøper forskjellig størrelse på forpakningen. Dersom jeg kjøper en halv liter tine lettmelk, så forventer jeg å få samme produktet som når jeg kjøper en liter tine lettmelk. Sånner det bare, og sånn skal det være. Samme produkt, forskjellig forpakningsstørrelse. :-) |
Øffer..er det de posene som er gjennomsiktig? De er jo FÆLE!!! Smaker harskt. Urk!
|
Ja det stemmer det. Men bare de små posene. De store posene har crispye, gode, herlige baconcrisp...
|
Ja,jeg spiser de store posene jeg å :D :D Eller de små brune :D
|
Så om det er 0 karb, så kan man unne seg med en pose på lørdagskvelden??
Nå ble jeg veeeldig glad! Har ikke kosa meg med noe ekstra enn mat. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Puh..
Så "vektstagneringen" har bare med vann å gjøre. Men lønner seg uansett å drikke litt ekstra med vann på lørdagskvelden med baconsvor på bordet? |
Sitat:
Jeg prøver å få i meg minst en halvliter ekstra vann lørdagskvelden, søndag og mandag. Da kjenner jeg at vannet er borte igjen... ( Har lett for å bli hoven i beina og merker det fort der) |
Tror det er myyye sunnere å skjære noen rå grønnsaker i stenger og dyppe dem i en hjemmelaget dip, laget av rømme med noen deilige krydderier i...:uskyldig:
|
Jeg spiste en sånn liten pose igår! Uten dårlig samvittighet :D HERLIG!
|
Liker ikke de små posene jeg eller :knegg: Æsj får helt noia av den fleskeranden.
Men den store posen *nam* Den jeg har spist står det 2.5 karber på, men 100 g er mye da, de veier jo ingenting. |
øffer stor pose har ikke fleskerand, men 0 karber? Hvor kjøper man detta da?
|
Den fra Maarud er best. Har ikke sett noen andre store poser, bortsett fra Bacongull...
|
Jeg kjøpte på smart club. Dobbeltsjekket nå, og det er null karber i den ja.
|
På Øffer sin står det jo ikke noe om ingredienser?
Eneste som var på meny var øffer og maarud tror jeg. så jeg kjøpte øffer. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19. |