![]() |
Tupperware
Er det noen som vet om en nettbutikk som selger Tupperware?
De har så utrolig mye fint som jeg vil ha men som jeg ikke får kjøpt. Jeg vet jo at det er sånn man vanligvis kjøper på "Tupperware-party-hjemme-hos" men det hadde vært mye greiere å bestilt på nett liksom. Noen som vet? MorStine??? |
Sv: Tupperware
Sitat:
|
Ohoi :D Hvordan blir det med porto da?
|
Sitat:
JIPPI, nå ble jeg glad:D Jeg elsker Tupper tror jeg:D Sendte deg PM jeg:) |
Flott at det ordnet seg. Men som et annet tips så kan man se her hvor ens nærmeste distributør er. Kan ringe dem. Jeg ringte, og når de skulle kjøre ut varene til sine forhandlere rundt omkring så tok de med det jeg ville ha også. Kjempeservice! :D To dager etter jeg ringte så hadde jeg varen i hendene.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Går det an å få tak i en katalog/ brosjyre der man kan se varene før man bestiller?
|
Du kan se på www.tupperware.no
|
Åh, jeg skulle gjerne hatt mer i Avanti-serien. Favorittserien min :D
Vet du om noen som holder visninger i Sarpsborg/Fredrikstad-området? (og vet du om det er noen morsomme vertinnegaver utover :cool: ) |
Oh, det går jo mye i en smartpost pakke :) Grubler litt jeg og så sender jeg en pm til deg MorStine..
|
Hei Karbolia!
Jeg selger/leverer Tupperware over hele Østfold/Oslo området, da jeg bor i Rygge. Du må gjerne ta kontakt med meg helt uforpliktende på PM. Det er alltid noe nytt i TW. Men våren/sommeren er oftest helt spesiell da TW er toppen uansett hvor du befinner deg på denne årstiden. På hytta, stranda, camping, hagen, stua... Dessverre får vi ikke vite på forhånd hva som kommer. Men at det er noe spesielt det vet vi. Håper å høre fra deg. Sitat:
|
Noen som anbefaler noe??;)
|
Sitat:
(men jeg lurer på om jeg ikke ender opp med å være så feig at jeg bruker venninnen min som mellomledd... :rolleyes: ) |
Sitat:
|
Sitat:
|
har nylig kjøpt meg plastglass med lokk i avanti-serien - kjempefine! Kjøpte dem for å bruke til å fryse ned smoothies. Vet jo at Avanti-serien ikke er til å fryse, men tenker at om de blir behandlet pent i fryseren så bør det gå? Fyller dem selvsagt ikke fulle.... Noen som har erfaringer??
|
Sitat:
|
Om det er noen som bor i Bergen og omegn så er jeg også konsulent! ;)
jeg har mange gode tips og favorittprodukter,send en PM om du lurer på noe! :D:D:D:D |
Kan selvfølgelig også sende over hele landet! ;)
|
Sitat:
Helt greit at min ble fjernet asså,men da må det være likt for alle. Samme med koden til iHerb,står jo koder i mange andre tråder her inne. Kanskje tid for en gjennomgang av div tråder? :) |
Sitat:
Sitat: Sitat:
Vi moderatorer klarer ikke få med oss allt, desverre. Gerd Moderator |
Ambefaler virkeli å kjøpe den lille boksen man kutter løk med, alla
denne ; http://www.tupperware.no/produkter/herb-chopper Bare noen år siden jeg kjøpte min så den er ikke lik :) Er fantastisk til å hakke alt me :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39. |