![]() |
Oppfordrer alle lavkarbotilhengere til å stemme
http://www.mozon.no/
Gå inn på mozon og stem på den som gir de beste kostholdrådene;) Slik at vi kan ta knekken på statens feilernæringsråd:cool: |
Nå har jeg stemt. Hjelp til da! Det så stykt ut enda, det er 'mamma' og 'feielernæringsrådet' som leder.
|
Ser fortsatt ikke så bra ut. :eek: Vi lindbergere er jo litt med, men nå må dere atkinsere stå opp. Klokka er snart 12!
Får bare stemt en gang, så jeg får ikke hjulpet dere jeg heller. :mad: |
Sitat:
marianne |
Joda, der var den ! Har stemt!
marianne |
Stem! Stem!
Bare 278 som har stemt, her kan vi få endret resultatet noe, trur eg!
marianne |
Jeg var nr. 277. Det går ikke så fort der, tydeligvis.
|
Jeg var 298 :D
|
nr.341:)
|
406 - *fniiiiis*
|
Jeg har nå stemt 3 ganger... En gang i Firefox, en gang i opera, også nå ristet jeg støvet av Internet Explorer og stemte en gang til... :p Kansje jeg skal slette informasjonskapslene mine og stemme igjen? :snill:
|
431! Klarte ikke å stemme en gang til ved å skifte nettleser jeg...
|
har stemt, skal minst 1 gang til etter hpsråd
|
Jeg gikk inn på linken, men jeg finner ikke HVOR jeg skal stemme.... :confused:
|
476 :p
|
og så var det 480 gitt !!
Det går iallefall ikke på nett leser eller IP adresser. Jeg sletta bare midlertidige internet filer / cookies jeg. Gikk helt ut og inn igjen. Prøver igjen !! :D |
Går nok på cookies - informasjonskapsler. :snill:
|
499 :p
Det går på informasjonskapsler ja... :snill: Dere kan følge med på / stemme på undersøkelsen direkte her: http://stat2.mozon.ezpublish.no/poll.php?pollid=newest |
539
|
Stemte Lindbergh jeg. For selv om jeg lykkes med Atkins mener jeg at den ikke er for alle, og at Lindbergh har en bedre tilnærming.
|
Gjorde jeg også Albertine, men så angret jeg når jeg så hvor lite Atkins hadde fått, og så stemte jeg en gang til fra en annen nett-leser. Atkins:ja:
|
Jeg har stemt Atkins alle 6-7 gangene. Fordi jeg ønsker å synliggjøre at dette er noe jeg tror på. Å stemme Lindberg da blir for meg helt feil.....ikke fordi jeg ikke tror på Fedon, for det gjør jeg. Hovedsaken er vel heller ikke om stemmene kommer til Lindberg eller Atkins, - eller South Beach, men til LAVKARBO. Men hvis vi som bruker Atkins sine ideer i matstellet vårt ikke stemmer Atkins, - hvordan kan vi da synliggjøre og forstå folk til å skjønne at det ikke er farlig eller kjedelig slik det står i avisa ??? Vi må jo stå fram for å få folk til å se at det ER noen som spiser sånn og at det funker ...
.....mener jeg da.....:p |
756!
|
Jeg stemte Lindberg fordi jeg har mest sans for hans opplegg på sikt, selv om jeg i begynnelsen går på Atkins. Føler også at Lindberg har fått veldig mye ufortjent kritikk i Norge, selv om det er Atkins som blir hetset mest akkurat nå for tiden kanskje.....:confused:
Uansett, jeg har nå stemt på begge "guruene" mine:D Ikke ment som noen forsvarstale dette Nille, men jeg følte meg litt truffet av innlegget ditt over her;) . Veldig enig med konklusjonen din da, at vi får frem LAVKARBO er viktigst:) |
818 :p
Men Nalana? Vet ikke du at Atkins sitt opplegg på sikt er identisk med Lindberg sitt da? :p Lavkarbo er nå gjevne med SEF! :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30. |