![]() |
Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Jeg var på helsekost butikken Life i dag. og gud! jeg fikk totalt sjokk!
det var jo 38,7 karber i en nutrilett bar? dette ødelegger HELE dagsintaket ? har noen døtti ut av ketose pga disse? spørsmål nummer 2: på en lørdagskveld, (som bartender) løper jeg 9 timer i strekk. og ja, jeg har hatt skrittteller, og jeg fikk 74 000 skritt på en vakt. :eek: da var det RIMELIG mye å gjøre. på en "normal" vakt har jeg mellom 30-40 000 skritt. ødelegger det hele greia med en sånn bar da?:confused: |
Sv: Atkins/Nutrilett/fedon barer ?
Hvis du går på ketolyse må du nok holde deg til karbene du skal ha, du kan ikke gjøre sånn som vanlige slankekurer gjør, spise mer en dag og mindre en annen dag. Desverre.. :( Poenget er at spiser du for mange karb så faller du ut av ketose - og da kan det ta to-tre dager for deg å komme deg inn igjen..
|
huff. var det jeg mistenkte! bleh. :(
|
men takk for svar :):klem:
|
My pleasure :D
Men du kan jo alltids ta med deg ting på jobb da. Vet ikke hva du brukte å spise før? Er sikkert noe du kan "erstatte" det med? Jeg har alltid vært gla i brød, så spiser litt ketolysebrød og oopsi'er, og det hjelper kjempemasse. Er litt mer avvent med brød, må liksom ikke ha det, men er veldig enkelt å heller ty til det enn å sprekke da :) |
Ja Nutrilettbarene er bare sukker, så de bør du holde deg unna. Men Fedon sine er vel akkurat i godkjent-grensa.... Inneholder ikke de rundt 10-12gr da?
Atkins er klart best, med sine 2gram :D Men skal jo EGENTLIG ikke brukes på Ketolyse da... :rolleyes: Selv om JEG gjør det innimellom. Bedre enn ingenting når man er sulten :) |
Disse Atkins barene inneholder vel bare 2 karbo, så om du er nøden ville jeg heller gått på en sånn enn nutrilett ja.
|
Sitat:
Sitat:
|
Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Og Atkins-barer er jo 100 ganger bedre enn Nutrilett! :)
|
noen som veit hvor jeg kan kjøpe atkins barer da?:) på nett?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ser de har på www.lavkarbopikene.no
|
De har de på Ica også
|
takk herligheter<3
|
Jeg har spist 1/2 til 1 Atkinsbar daglig, jeg har ikke gått ut av ketose og den bar`en gir meg virkelig følelsen at jeg også kan unne meg noe "snop", så for meg fungerer det utmerket! :-)
|
Jeg tror alle Rimi selger dem :)
Jeg får mine fra Crownhouse USA, og kan leske meg med ALLE variantene :D Den jeg spiste i går var en "aple caramel nut chew" :p |
Man får kjøpt de på coop og meny også!!!
|
Sitat:
skal også på yoga :) |
Sitat:
|
Min lokale MEGA har kun Nutrilett og Fedon barer.....
|
Sitat:
Eventuellt... er det noen som har erfaring med hvor det er billigst å kjøpe disse? På helsekost? eller på butikk? |
Ingen som har bestilt dette fra nettet, eller som har erfaring med pris?
|
www.dialife.dk har det meste :)
|
Sitat:
Om man MÅ spise barer så er Atkins sine de beste når det gjelder sammensetning og antall karber. Men være OBS om vekttapet stanser opp. Da er baren det første man bør kutte. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23. |