Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   12. januarfolk! Ny oppdateringstråd (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24169)

Stellamor 16-02-09 09:48

12. januarfolk! Ny oppdateringstråd

Den andre ble så lang.

Jeg har veiedag på mandager, og vekta i dag viser ned 600 gr. :)

Lizzi 16-02-09 10:45

Sv: 12.januarfolk! Ny oppdateringstråd!

Jeg har veid med i dag jeg og. 800 g ned :D Totalt 8 kg ned siden 5 jan. :heia:

Enig med at tråden ble vel lang. var med i et forum en gang hvor vi langde ukes tråder. Hadde det vært noe? Da skrev vi bare ukenr sammen med tittelen.

Areola 16-02-09 12:02

Hva er galt med lange tråder?

Om man trykker på den grønne firkanten foran tittelen, hopper man direkte til første uleste innlegg.

Everio 16-02-09 12:08

Så flotte nedganger :heia:

Jeg har byttet veiedager til fredager. Blir så deppa over å gå opp i vekt hver helg!

Tulla 81 16-02-09 12:54

Grøss og gru...
Etter jobbreise og karbohelg er jeg pt. 64,6 kilo... Går ikke akkurat riktig vei, men jeg har meg selv å takke.
Ny uke, nye muligheter.
8 kilo igjen enda... Føler jeg har hatt det samme målet siden nyttår... Ikke bra!

Dere andre er så flinke!

angel71 16-02-09 13:04

Gratulerer med flotte resultater alle sammen :)

Endelig har det løsnet for meg også etter 1 mnd med vekten omtrent stillestående. Hadde utgangsvekt 12. januar på 76,9. Lå i 1 mnd på 75,9.og hoppet opp 2 også litt ned og slik også og ned igjen...

De siste 2 ukene har jeg gått ned 600 g. Det er jeg veldig happy for, den peker nedover igjen og jeg er overlykkelig :D:D Og totalt siden 12. januar har jeg nå gått ned 2,1 kg. Tickeren viser igjen totale målet mitt.. jeg vingler litt med det og delmål hehe.. men har bestemt meg det er tickeren til jeg er i mål :)

Så om dere kommer på et platå eller fler.. fortvil ikke. Bare fortsett videre. Plutselig løsner det igjen :)

Stellamor 16-02-09 14:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Areola (Innlegg 653763)
Hva er galt med lange tråder?

Om man trykker på den grønne firkanten foran tittelen, hopper man direkte til første uleste innlegg.

Er ingenting galt med lange tråder, men er vel mer oversiktelig å starte en ny når man passerer 150/160 innlegg?

S@nne 16-02-09 14:48

Hei!
Jeg hiver med med her om det går greit...? Siden 12 januar har jeg gått ned 4,8 kg, men de siste to ukene har jeg kun gått ned 400 gram i uka. Syns det går litt sakte, men er veldig glad for at det går nedover i hvertfall. :)

Bee 16-02-09 17:42

Hiver meg på her jeg også hvis det er greit.

Starta på ketolyse for n'te gang 12. januar, og har siden da gått ned 6.5 kg.

De to siste ukene har jeg gått ned hele 100 gram. Imponerende. :p
Har 3-5 kg igjen til målet er nådd.

Lizzi 16-02-09 19:30

Her var det mange fine resultat:D
,- og så lenge vekta går riktig vei må vi vel være happy:)

smil! 16-02-09 19:57

ville bare titte innom og si gratulerer til alle sammen jeg!! så flinke dere har vært!!!
lykke til videre!!:)

Snehvit 18-02-09 14:59

Gratulerer alle sammen!!! Dere har vært superflinke!

Har dessverre ikke gått så bra med meg... Begynte sammen med dere 12. januar, og har bare gått ned 1 kg... Og det skjedde første uka! Så jeg er litt frustrert for tiden, men gir ikke opp håpet! SKAL klare 10 kg til sommeren, og dermed basta! Kampen mot kiloene gir jeg ikke opp! Og JEG skal vinne!!!!:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

Kpia 18-02-09 15:58

Hei,

Henger meg på denne tråden:o
Begynte ca 15. januar, og har gått ned 5 kg siden da. Synes det går sakte, men jeg har lært at jeg skal være tålmodig, og faktisk tenkte på at jeg har lagt om livsstilen min litt. Målet er uansett 8 kg til og jeg håper at jeg klarer det innen sommeren.

Det hjelper så mye å lese i forumet om hvordan andre har det på godt og vondt. Føler liksom ikke at man er så alene om å slanke seg da...:rolleyes:
Uansett er det så mange som er så flinke her, selv var jeg ganske stolt da jeg kom meg gjennom barnebursdag og familiebursdag for datteren min med lavkarbo-kaker. Jeg bakte selvfølgelig vanlige kaker til de andre, men da jeg også hadde alternativer, trengte jeg ikke å "sprekke" for det. Ostekake og Suksessterte er nydelig...:p

Veier meg hver dag, og vet at det kan bringe frustrasjon og forvirring, men det har også vært litt motivasjon. Nå har jeg "rød uke", og regner ikke med at vekta rører så mye på seg i noen dager fremover..

Everio 20-02-09 08:26

Oppstart ketolyse 12.01.2009
Veiing 19.01 - 3,6 kg
Veiing 27.01 - 1,4 kg
Veiing 02.02 - 1,1 kg
Veiing 09.02 - 0,1 kg (mens)
Veiing 13.02 - 1,2 kg

Veiing 20.02 - 1,2 kg

totalt 8,6 kg, og superfornøyd med det :D

Lizzi 20-02-09 15:49

Hei folkens.
Da kryper uka seg mot slutten... og jeg har etterlengtet ferie :) Denne uke har gått sånn passe, litt for lite trening, og jeg syklusen gjør at det ikke blir den store vektnedgangen.
Dere får ha fin veiedag på mandag, jeg er i Eilat (huff så leit ....) og skal kose meg med sol og ferske grønnsaker :D

xCamilla 20-02-09 19:04

Jeg er for andre gang igang med ketolyse dietten.. sist var i 2006, og med et bra resultat!=)
Gleder meg igjen til å sette igang!=)
Flinke alle dere andre her har vært! Håper jeg klarer å hive meg på lasset;)

Cathrine83 20-02-09 21:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snehvit (Innlegg 656335)
Gratulerer alle sammen!!! Dere har vært superflinke!

Har dessverre ikke gått så bra med meg... Begynte sammen med dere 12. januar, og har bare gått ned 1 kg... Og det skjedde første uka! Så jeg er litt frustrert for tiden, men gir ikke opp håpet! SKAL klare 10 kg til sommeren, og dermed basta! Kampen mot kiloene gir jeg ikke opp! Og JEG skal vinne!!!!:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

Stå på videre, dette klarer du :).

Tulla 81 23-02-09 12:03

Da er det mandag igjen, og etter litt karbo i helgen har jeg i dag tråkket på vekten. Gruet meg veldig, men jeg fikk opp 64,5 kilo. Nå er det bare å bite tenna sammen og komme seg nedover igjen...
Lykke til alle sammen!!

Bee 23-02-09 12:05

Ny vekt: 62 kg.

Nedgang siden 12. januar: 8 kg. Totalt 21 kg.

Everio 23-02-09 14:05

Sv: 12. januarfolk! Ny oppdateringstråd!

Så flinke dere er :heia:

smil! 23-02-09 14:26

så flinke dere er alle sammen!! lykke til videre!!:)

Stellamor 23-02-09 20:41

Veiedag igjen: opp 100 gram.
Jeg tror jeg har eggløsning, så er nok derfor.
Uka har ellers gått like bra som uker jeg har gått ned.

Fortsatt MASSE LYKKE TIL alle sammen!!!

S@nne 24-02-09 10:00

Ikke noe ned denne uken... :(
Håper det er fordi jeg her hatt mensen..

Bee 24-02-09 10:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av S@nne (Innlegg 661994)
Ikke noe ned denne uken... :(
Håper det er fordi jeg her hatt mensen..

Det kan så godt hende. Selv sto jeg stille i 3 uker. Fra eggløsning til jeg var nesten ferdig med mensen.;)

Lizzi 25-02-09 08:52

hei
her var det mange flotte resultat :)
Selv er jeg pa ferie pa et all inclusive hotell, prover sa godt jeg kan med maten, men har ikke helt oversikten. Star over ris, poteter og brod, spiser salat til alle maltider men vet at jeg ikke er i ketose da jeg bare matte smake pa en kake og ta en ol. jaja ;) Av alle ting severes det kake til alle maltider.... selvfolgelig ikke det :) men holder hardt noen ganger...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.