![]() |
Vil til fotograf, men tør jeg?
Så det var en tråd her inne om drømmer, jeg har en liten en- nå som jeg har blitt slank har jeg så lyst til å få tatt noen skikkelig tøffe/sexy bilder hos fotograf, type pinup med undertøy/skjult nakenhet.Men så er det selvtilliten da....Jeg er jo ikke noen 18 åring med perfekt hud, ikke er jeg sylslank, magen har litt sideflesk igjen, baken er for stor(vil den alltid være:p) osv,osv,osv,,,,, Får kommentarer fra venninner og ektemann om at jeg ser SMASHING ut men....Ser liksom for meg at fotografen kommer til å le seg ihjel hvis jeg kommer der og forteller hva jeg har lyst til å gjøre selv om han tar på seg masse slike oppdrag....Hjelper jo ikke at det er masse perfekte ungjenter på hjemmesidene deres heller, ser ikke mange slitne 2 barnsmødre liksom.....huff, det ender vel opp med at e aldri blir gjort....Men hadde vært så gøy å ha, for angret slik på at jeg ikke hadde noen skikkelig fine bilder når jeg var "rund" fra når jeg var tynn før...... Hva synes dere? Galskap at en sliten men tynn 2 barnsmor vil gjøre dette??:o (Bildene skal kun være for egen del....)
|
Sv: Vil til fotograf, men tør jeg...??
Go for it! Hvis du visste hvor mye de fotografene gjør i Fotoshop med bilder av i utgangspunktet perfekte folk, så hadde du gitt blaffen i å grue deg!
Det er en menneskerett å forfølge sine drømmer! :-) |
Sv: Vil til fotograf, men tør jeg...??
Hopp ut idet! Lykke til :):heia:
|
Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?
Det er fotografens jobb å få sitt objekt til å se bra ut. Og fotografens skyld om resultatet ikke blir bra.
Og det er fotografen veldig klar over, tar sin jobb seriøst. Vil anbefale deg å troppe opp og hilse på fotografen, da merker du fort om kjemien stemmer. Ikke vær redd, det blir garantert mye bedre enn du våget å håpe på. ;) Lykke til! |
Go for it! Gubben min hadde blir glad for noe slikt. :)
|
Som min lure mamma pleier å si:
Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man aldri gjorde! Bilder kan man kaste, men man kan ikke trylle frem noe som aldri har blitt utført.. Mitt råd: Hopp i det og kos deg!! :D |
Jeg har vært inne på tanken selv, som en gave til min kjære,
men har ikke tørt enda.. Til deg sier jeg selvsagt: GJØR DET! :heia: og fortell gjerne her hvordan det gikk :ja: |
Stilig!!!
Det må du bare gjøre!!! Absolutt! Fikk lyst selv jeg, selv om jeg nærmer meg 40 og alt det der :p |
GJØR DET! Gjorde det selv for noen år siden, da jeg hadde kvittet meg med 24 kg. Ville ikke gå til en offentlig fotograf, fikk en eks til å gjøre det, han hadde godt kamera. Er stolt av de sexy bildene. :)
|
Minner meg litt om eit eller annan britisk program "how to look good naked" med ein stilgurufyr som heiter Gok Wan. Der endar dei opp med stilfullt nakenbilete til slutt. Skikkelig kult!
Go for it, girl! :) |
ååååh! Dette må du bare gå for! Jeg har bilder på veggen av meg og sønnen min fra da jeg var på det største. Kunne godt tenke meg å ta nye bilder nå som jeg ser litt mer smashing ut;)
|
Gjør det! En god fotograf vil få fram det mest smashinge i deg!
|
Søsteren min (34) fikk laget en serie som julegave til mannen sin. Hun er også tobarnsmor. Selv om hun aldri har vært direkte overvektig, så har hun hatt noen kilo ekstra i naturlige perioder av livet. De bildene er i alla fall kjempebra!! De er sexy, uten å være snuskete, og skikkelig lekker så hun ut ;) Ikke no' photoshopping, men gjennomtenkte positurer og lyssetting. De er megafine, rett og slett. Bare å hoppe i det!!
|
Det er noe jeg har tenkt på selv når jeg er ferdig faktisk. Så ejg sier gå for det. Tror ikke du kommer til å angre et sekund.
|
Når jeg var 30 syntes jeg jeg var for tjukk. Nå 20 år etter ser jeg på bildene fra den gang og synes jeg så fantastisk ut. Kjekt å ha de bildene nå. Lykke til med fotoshooten din.
|
Dette må du bare gjøre! Er du redd for å være nervøs, så ikke vær det. Det er fotografens jobb å være nervøs, fortalte en av skandinavias beste akt-fotografer meg. I verste fall kan du jo ta et glass vin før du kommer dit - for å roe nervene. :)
Jeg håper virkelig at du satser og hopper ut i det! Det er bare moro, og små skjønnhetsfeil som en kvise her og der eller litt strekkmerker fjernes enkelt og greit i photoshop. Hvor i landet holder du til, forresten? |
Jeg bor i Trondheim :-) Har funnet noen aktuelle fotografer, så nå skal jeg bare fikse på noen tenner, før jeg hopper ut i det....Har noen før og nå bilder av meg her...kan ikke skylde på mye klær på før bildet heller, for det er bare en tynn bukse og genser under jakken...vet ikke om man ser STOR forskjell men ser det på fjeset tror jeg.... Altså 17 kg i forskjell bildene er tatt i april og desember...
FØR: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._7550442_n.jpg ETTER: http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._4630171_n.jpg |
Har svart i bildetråden også, men en god ting kan ikke gjentas for ofte; Du har blitt riktig snaisen!! Ikke "bare" i ansiktet det vises.. Du er ei flott dame! :klem:
|
FY FLATE!!!! Du er jo en diamant! (Og dette fra ei jente på 19. år ;)) :D Gå å få tatt bilder, og tro meg; fotografen kommer til å fryde seg over jobben sin den aktuelle dagen ;)
|
Sitat:
|
Ja kom deg til fotograf! :) Kjempefin jo!
Og jau, ein ser stor skilnad på bileta. Definitivt. :) Wow! |
Sitat:
|
Gled deg, de bildene blir nok bra! Vises STOR forskjeell på bildene- blitt superfin:D:)
|
Har du vært hos fotograf? Eller i alle fall bestilt time?
Har lyst til å gjøre noe slikt selv jeg :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29. |