![]() |
fettfordeling
Fant dette på TN sitt forum, kan kansje være av intresse for noen her også.
Sitat:
På den annen side så skal det jo gå fort når jeg bare er kommet lavt nok i fettprosent. |
Sitat:
|
....også vil du få bedre resultater jo mer konsekvent du er i kostholdet siden målet med lavkarbokosthold er hormonell balanse. :) (ja, vet at de fleste har som mål å endre vekten, få bedre velvære osv, men den underliggende årsaken er den hormonelle balansen en oppnår ved kosten. :) )
|
Sitat:
|
Sitat:
Innlegget omhandler fettfordeling hos kvinner.:) |
Sitat:
|
Så lenge du ikke stresser og spiser riktig, så vil jo både testosteron, kortisol og adrenalin komme i balanse, og da vil du jo ha en fettforbrenning som en kvinne... Eller enda bedre: Som en kvinne på lavkarbodiett... (har hørt det er visse fordeler med å spise lavkarbomat skjønneru...:p )
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.tn.no/forum/display_topic...PagePosition=1 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
*sukk* (og et var et innmari tungt et og !!) Jeg har nå drevet med kaloriunderskudd, lavkarbodiett, forbrenningstrening og tålmodighet i månedsvis. De to første 100% de siste to årene, - de to siste Iallefall siden 1. desember. Og hvor mye er forsvunnet ?? Jooooooda, hele 1 cm !! Yippy !! :o Jeg visste det nok jeg..... jeg er en av de det sto om i avisa. Jeg har feil gener. Mine gener er ikke muskelbyggende :( Nå skal jeg på apoteket for å kjøpe MCT olje - :p |
Sitat:
NÅR FETTPROSENTEN HAR BLITT LAV NOK...leste jeg, gjorde jeg ikke? Hadde vært interessant å høre hvor lav fettprosent... |
svært lav, for meg kan det i værstefall bety at fettprosenten må ned til 6- 8 % før magerutene synes.
For jenter så tipper jeg at man må under 15 - 18 % før det tar skikkelig på problem områdene. Husk nå at det her er snakk om fitnessutøvere! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jaja, jeg er jo fornøyd med kroppen MED klær på. Og jeg føler meg vel ! Og jeg ER sunn & forholdsvis frisk. I dette landet er det jo ikke mange månedene jeg løper rundt i bikini eller badedrakt heller ! Og ellers,( - ja Anne, som du sikker husker, det har jeg jo sagt før). Uansett hvordan jeg har sett ut har jeg aldri fått noen klager fra det motsatte kjønn på min kropp eller utseende.....snarere tvert i mot tror jeg menn liker damer som ikke sliter buksene fra innsia og ser ut som "stick insects". Myke og gode damer er best ! Så sier vi ikke mer om det ! :p Nå spora jeg jammen helt av her !! :D |
Sitat:
|
Jeg er veldig skeiv fordelt når det gjelder fett, nesten alt ligger på magen.
Etter ca 14 dager var det kun på lårene at fett prosenten var godt ned. fra 12 til 10,5 mm. Mens magen var like fet. Kansje like greit å bare måle lårene i starten.:rolleyes: |
Sitat:
|
Stakkars Lise! :(
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå ble jeg redd om jeg kanskje må ned på noen og 70 kg for å bli slank?:eek: |
Sitat:
Hvis man er heldiger med genene enn det jeg er så kan man godt ha synlige mageruter med en fettprosent på 12-15 %. |
Sitat:
Det finnes fotomodeller som passer på å ikke ligge på siden når de er nakne fordi at da får de valker på siden... Det finnes massevis av store og små jenter som ikke er fornøyd med kroppen sin, og det vil vel til en viss grad synes... Det finnes massevis av ikke-perfekte jenter som ER fornøyd med kroppen sin - og det synes! Så jenter - er dere ikke 100% fornøyd er trikset å late som dere er det ;) Jeg trodde nå forresten menn likte nakne damer uansett jeg :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42. |