![]() |
Oppgradering av forumprogramvaren
Jeg kommer til å oppgradere forumprogramvaren i kveld. Der vil da bli litt nedetid.
Etter oppgraderingen vil noen funksjoner ikke fungere som de skal:
Takk for at du bruker lavkarbo.no og er med på å gjøre det til den enestående plassen det er! :ja: |
Sitat:
Okey da, flink du HP:) |
Nå er'n borte...
*hulke* |
Dette er den av de 1000 tingene jeg skulle ha gjort som jeg har prokrastinert mest over :cool:
Forumet bli lukket så snart Don har skrevet ferdig journal innlegget sitt :snill: Estimert nedetid: 15 minutter. Det overlever dere nok :p |
ok! skal stålsette meg :D :D synes du gjør en fin jobb, HP!
|
Ja det er jo så spennende håndballkamp nå så....siste minutter....:eek: 25-23 til Norge. nå 25-24mog nå 26-24...Hjelp
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol: :stortsmil :stuart:
ser det for meg :D :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
ja!! :) du fikk meg tilogmed til å svitsje kanal!! (e'kke så innmari sportsinteressert...) :)
|
Sitat:
|
Jeg er altså innmari spent om det blir noen forandringer når saker kommer opp igjen her, jeg! :)
|
Ïkke noe videre synlige forandringer med det første. Men det åpner for at jeg kan gjennomføre endel planer da :cool:
Men noen nye finesser for deg å leke med blir det da :p |
Sitat:
|
Hvor lang tid skal vi gi Don da? 45 minutter nå... :p
|
Forumet stenges kl 22:20 :)
Da har jeg gitt Don 1 time - hvis han ikke har avbrutt innlegget da. :p Har fått gjort endel annet på 1000-ting listen min nå, så nå er det på tide å få denne unna! :cool: |
Der var vi tilbake! :) Nå er det bare litt kulissarbeid igjen :cool:
|
Wiiih! :cool:
|
Da var forsiden tilbake :D
Resten får vente ;) |
Jeg var litt treig, såg tv og skrev litt og såg tv.... ;) Men jeg mista hele det lange innlegget i min journal da jeg trykka send :mad:. Er det ikke mulig å få det frem på noen måte?
Ok, hvis ikke så får jeg skrive det på nytt en dag, det jeg husker. |
Jeg synes 1 time var rimelig tid jeg da :snill:
Men det er ingen måte å hente det tilbake på, med mindre du finner det på din egen maskin, men det tvilier jeg på :) |
du får lage et sammendrag, da DJ :) ;)
|
Har gått glipp av all actionen, jeg! :o
Vel, bra jobba HP; det var nede så kort at ikke engang jeg merket det :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39. |