![]() |
Sjokolade med 0 karb
Var i Charlottenberg nå, og der hadde de fått inn lav-karb sjokolade med 0 karb i seg....den smakte veldig godt til ettermiddagskaffen nå :)):p
http://www.carbzone.se/low_carb_morkchoklad.html |
Sv: Sjokolade med 0 karb :))
Den lette jeg etter i stockholm, men fant den ikke... irriterende å høre at den var god!
|
Sv: Sjokolade med 0 karb :))
haha..sorry..men den var faktisk god...smakte ikke som de mørke sjokoladene i hele tatt :)
Men nå får du jo tak i den på grensa...så løp og kjøp :D |
Sv: Sjokolade med 0 karb
hvilken butikk i ch.berg?
|
Sitat:
|
Sitat:
Fant forøvrig melkesjokoladen til Cloetta på Eurocash, og den var goooood! |
Whaaat? Hvor i butikken finnes dette nå da? Spredd, eller samlet i spesialhylle? Var der på torsdag, men da hadde de ikke engang cloetta sukkerfri sjokkis.. Alt jeg fant av interesse var da alfalfafrø og psyllium (mye billigere enn å kjøpe ferdig fiberhusk!).
På överskotten fant jeg masse sukkerfritt godis fra deBron, men ble så inni granskauen dårlig i magen av det, noe jeg ikke har blitt av annen sukkerfri sjokkis til nå.. |
Sitat:
Pasta'n ligger ved den vanlige pastaen, står low-carb på den, de har forskjellige typer pasta. Sjokoladen ligger i den hyllen som er lengsr til venstre før kassene, der er all sukkerfri godis også. Dere må nok ta en tur til snart ;) |
Sitat:
Ja man skal ikke spise mye for magen rumler....men den konfekten er bare mmmmmm deilig.....så lurt å kjøpe inn til jul og høytider når alle andre sitter der med godisen sin :D |
Blir en kjapp tur over i morgen ;) Smågodtet ved Eurocash er jeg ikke begeistret for - det smaker så likt vanlig smågodt at jeg mistenker at det ikke er riktig :p
Sjokoladen og slik jeg har funnet der, har stort sett bare hatt fruktose i stedetfor sukker, og har dermed ikke vært interessant for min del til nå. Skal ta en titt til neste gang, for de bør jo snart få inn ekte sukkerfritt! Jeg har forresten forelsket meg fullstendig i cavlier-sjokoladen med banan. OMG! Jeg kunne dødd for en slik plate *slafs* Takk for tipsene, forresten, jeg håper nå jeg klarer å finne frem i butikken der - den er så himla diger at jeg går meg halvveis vill hver gang ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Brødene står i en slags papp-hylle forran de vanlige brødene, og de har 3 forskjellige farver, rød, grønn og blå...posene altså :)) Det grønne er sunnest, og det rød er en slags loff, og den blå har blåbær i seg ...nam nam:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sender den siden fra low carb, der står alle produktene og karb-innhold i de forskjellige varene :) Det står alt under produkter... http://www.carbzone.se/ |
Og viktigst: Er brødet GODT? Kjøpte to brød fra lowcarbselection.no forrige uke, og ble mektig skuffa...
|
Sitat:
De får inn de brødene hver Torsdag, så i morgen er det helt ferskt :) . Det er ferdigskjært, så jeg bruker å ha de i fryseren, så tar jeg opp 3 skiver til neste dag.... Du må sende tilbakemelding visst du kjøper det hva du synes :rolleyes: |
Er det noen av de andre butikkene ved grensen som har, feks ørje siden eller svinesund?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Samtidig er jeg jo litt redd for at veien tilbake til den gamle brødskiva kanskje blir noe kort om jeg overdriver, så det er bra det er oppskåret og passer i fryseren. Svenskene er jo generelt flinke til å lage brød som holder leeeenge (f.eks fiberrost - det kunne ligge på benken i mange dager uten å bli tørt) i forhold til hva man lager her til lands. Tilbakemelding skal bli! |
Sitat:
|
Siden det ble litt snakk om brød her, så vil jeg bare legge igjen en link jeg fikk på en av de andre trådene. De har visst bringing hjem enkelte plasser, og ser ut som de har levering på veldig mange plasser.
http://www.spisdegslank.no/index.php?name=Innhold |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08. |