![]() |
Hva ønsker du deg til jul?
Venner og familie har sånn smått begynt å spørre om jeg har noen gaveønsker til jul. Synes det er litt vanskelig å komme på noe lurt, jeg:rolleyes:
Noen som har noen geniale ønsker/forslag? Trenger jo også tips om smarte ting jeg kan gi:D |
Sv: Hva ønsker du deg til jul?
NYTT BAD! :_ohmy:
Hehe, nei, det må kunne pakkes inn? |
Jeg ønsker meg risfaddere til risprosjektet i thailand :)
|
Mer seriøst svar: Jeg ønsker meg lange armvarmere som går opp til albuen. Det er så mange overdeler med 3/4 arm.
Og kan jeg ikke få et helt bad, en ny stilig badevekt: http://www.obhnordica.se/Default.asp...=2622&AreaID=1 |
Jeg ønsker meg en slik trenings-rokkering. Har hørt fra kjente at det er super trening for midtpartiet...og ny dansematte til playstation, eller rettere sagt danseplate som ligger bedre på gulvet :)
|
For meg sjøl:
- dunparkas - sauskinnsefeller til å ha på hytta Ellers ønsker jeg mest av alt at kulen i brystet til søstra mi er bare en godartet filleting... :nedfor: |
Et fosterbarn står høyest på ønskelisten!:love:
Jeg ønsker meg virkelig en bærbar pc! En liten laptop som er god å skrive på!:D Ellers kan et strykejern være fint. Det gamle blir liksom ikke ordentlig varmt lengre! Og penger til å handle klær på romsjuls-/januarsalg! Nyeste utgave av Bedre uten brød og andre lavkarbo bøker/kokebøker skal jeg alltids få plass til! Dersom noen virkelig vil slå på stortromma vil jeg også svært gjerne ha denne: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...sdwIj8P0TQqHs= En Mitsubishi Outlander hadde gjort seg på vinterføre og har god plass til barnesete!;) |
Ny fancy pulsklokke
Kjernesunn familie-boken |
Ny badevekt hadde ikke vært dumt nei!!! :-)
Åsså ønsker jeg meg klær, sengetøy, sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...), nye kjøkkenkniver, pledd, ullundertøy, raggsokker... ja... listen kan bli lang, lang, lang :-) Gleeeeder meg til jul! |
Jeg ønsker meg stavmikser og digitalt steketermometer :)
|
1 Vedlegg
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Hender jo at jeg lager mer enn en ting av gangen og vil ikke ha masse matsøl på mobilen! |
Jeg ønsker meg nisser i alle fasonger jeg :D
|
På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien:p
I julegaver gir jeg/vi: +Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..) +Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?! +Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut) +Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt) +Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M +Bror 3(10år): ANER IKKE!!! +Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?) +Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill +Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill +Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær:o +Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer Svigermor: Gavekort+toffefe-kort Svigermor sin mann: ?????? (Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi Jente 20år+samboer:vinflaske) Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker) søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre:p) Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe Besteforeldrene hennes får: After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også) Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...:p):):) |
Jeg ønsker meg:
- Stekepanne - Digital bilderamme - Fotokurs - Flanellspyjamas Ophelia: Du har veldig mange søsken! :p |
Sitat:
Men det er gøy! Med mange søsken:D Jeg blir tatt for å være mora da...til de yngste....men det er ikke så rart. Minsten er 1 år...(men mange tror 6 og 8-åringen også er barna mine:p) |
Jeg skal ønske med ny ipod shuffel med skjerm, rockering med vekt, og treningsklær :)
Merker jeg bør snaaaart sette i gang i handle før det begynner å bli køsystem på alle butikker og kjøpesenter :S |
Skjønner jeg er blitt mamma, når det eneste jeg kommer på er: snille barn...
Føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Bortsett fra nytt, stort bad og nytt kjøkken:) Trenger virkelig en svææææær boks med 10`er sikringer, siden varmepumpa, oppvaskmaskinen, internetsen, to av stuene og de to gangene går på samma krets med 10 ampere:o |
Sitat:
Jeg ønsker meg ny mobil, den gamle funker ikke lenger, og så ønsker jeg meg ny treningsjakke og treningsbukse (gavekort på sportsbutikk). |
Ønsker meg nytt kjøkken, jeg...................og stue, og kleskap på soverommet...........Så det er vel bare å begynne å spare til oppussing:_ohmy:
|
Sitat:
|
Sitat:
Skal flytte hele sikringsopplegget opp en etasje.. En gang i tiden. |
ønsker meg ei pille som tar bort 20 kilo fra kroppen min på under ei uke:D
og at jeg deretter kan spise uten å tenke hver gang jeg putter noe i munnen ellers har jeg det jeg trenger:) |
Sitat:
Plutselig blir ikke materielle julegaver kjempeviktig... |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44. |