Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Hva ønsker du deg til jul? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38091)

Fofa 10-11-10 07:23

Hva ønsker du deg til jul?

Venner og familie har sånn smått begynt å spørre om jeg har noen gaveønsker til jul. Synes det er litt vanskelig å komme på noe lurt, jeg:rolleyes:

Noen som har noen geniale ønsker/forslag?

Trenger jo også tips om smarte ting jeg kan gi:D

mam 10-11-10 07:29

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

NYTT BAD! :_ohmy:

Hehe, nei, det må kunne pakkes inn?

kamp 10-11-10 07:30

Jeg ønsker meg risfaddere til risprosjektet i thailand :)

mam 10-11-10 07:38

Mer seriøst svar: Jeg ønsker meg lange armvarmere som går opp til albuen. Det er så mange overdeler med 3/4 arm.

Og kan jeg ikke få et helt bad, en ny stilig badevekt: http://www.obhnordica.se/Default.asp...=2622&AreaID=1

sæterjenta 10-11-10 07:44

Jeg ønsker meg en slik trenings-rokkering. Har hørt fra kjente at det er super trening for midtpartiet...og ny dansematte til playstation, eller rettere sagt danseplate som ligger bedre på gulvet :)

TrillTrall 10-11-10 08:01

For meg sjøl:

- dunparkas
- sauskinnsefeller til å ha på hytta

Ellers ønsker jeg mest av alt at kulen i brystet til søstra mi er bare en godartet filleting... :nedfor:

Kitt 10-11-10 08:09

Et fosterbarn står høyest på ønskelisten!:love:

Jeg ønsker meg virkelig en bærbar pc! En liten laptop som er god å skrive på!:D

Ellers kan et strykejern være fint. Det gamle blir liksom ikke ordentlig varmt lengre!

Og penger til å handle klær på romsjuls-/januarsalg!

Nyeste utgave av Bedre uten brød og andre lavkarbo bøker/kokebøker skal jeg alltids få plass til!

Dersom noen virkelig vil slå på stortromma vil jeg også svært gjerne ha denne:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...sdwIj8P0TQqHs=
En Mitsubishi Outlander hadde gjort seg på vinterføre og har god plass til barnesete!;)

christine76 10-11-10 08:22

Ny fancy pulsklokke
Kjernesunn familie-boken

MadamMim 10-11-10 09:16

Ny badevekt hadde ikke vært dumt nei!!! :-)

Åsså ønsker jeg meg klær, sengetøy, sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...), nye kjøkkenkniver, pledd, ullundertøy, raggsokker... ja... listen kan bli lang, lang, lang :-)

Gleeeeder meg til jul!

knh 10-11-10 09:46

Jeg ønsker meg stavmikser og digitalt steketermometer :)

herregud 10-11-10 10:26

1 Vedlegg
Vedlegg 7545

TrillTrall 10-11-10 10:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MadamMim (Innlegg 964500)
sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...),

Bruke alarmen på mobilen? ;) Ellers har vel Clas Ohlson slike til en slikk og ingenting? Men jeg skal ikke være kjepphøy - når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg en sånn sjøl! :lol:

Kitt 10-11-10 10:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MadamMim (Innlegg 964500)
sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...),

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 964591)
Bruke alarmen på mobilen? ;) Ellers har vel Clas Ohlson slike til en slikk og ingenting? Men jeg skal ikke være kjepphøy - når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg en sånn sjøl! :lol:

Jeg har 3 (:p) digetale kjøkkenur (eggeklokker)!
Hender jo at jeg lager mer enn en ting av gangen og vil ikke ha masse matsøl på mobilen!

Gerd 10-11-10 10:58

Jeg ønsker meg nisser i alle fasonger jeg :D

Opheliia 10-11-10 13:13

På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien:p

I julegaver gir jeg/vi:
+Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..)
+Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?!
+Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut)
+Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt)
+Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M
+Bror 3(10år): ANER IKKE!!!
+Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?)
+Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill
+Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill
+Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær:o
+Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo

Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding

Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer
Svigermor: Gavekort+toffefe-kort
Svigermor sin mann: ??????
(Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi
Jente 20år+samboer:vinflaske)
Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker)
søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre:p)
Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon
Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer
Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe

Besteforeldrene hennes får:
After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også)

Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...:p):):)

Cyan 10-11-10 14:28

Jeg ønsker meg:
- Stekepanne
- Digital bilderamme
- Fotokurs
- Flanellspyjamas

Ophelia: Du har veldig mange søsken! :p

Opheliia 10-11-10 19:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 964702)
Jeg ønsker meg:
- Stekepanne
- Digital bilderamme
- Fotokurs
- Flanellspyjamas

Ophelia: Du har veldig mange søsken! :p

Jeg vet....tenk når de starter å få barn! La oss si at alle sammen får 3 barn hver.....3 x 8= 24 tantebarn... jeg tror vi må innføre den regelen som mange har, at etter konfirmasjon/fylte 18 år får en ikke gaver:o Pr dags dato har vi ikke den regelen i vår familie, fordi familien min er egentlig veldig liten, hvis du ser bort i fra at jeg har det antallet søsken:rolleyes:

Men det er gøy! Med mange søsken:D Jeg blir tatt for å være mora da...til de yngste....men det er ikke så rart. Minsten er 1 år...(men mange tror 6 og 8-åringen også er barna mine:p)

Augustina 10-11-10 20:21

Jeg skal ønske med ny ipod shuffel med skjerm, rockering med vekt, og treningsklær :)

Merker jeg bør snaaaart sette i gang i handle før det begynner å bli køsystem på alle butikker og kjøpesenter :S

nellie 10-11-10 20:32

Skjønner jeg er blitt mamma, når det eneste jeg kommer på er: snille barn...

Føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Bortsett fra nytt, stort bad og nytt kjøkken:)
Trenger virkelig en svææææær boks med 10`er sikringer, siden varmepumpa, oppvaskmaskinen, internetsen, to av stuene og de to gangene går på samma krets med 10 ampere:o

aslaug 10-11-10 20:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Opheliia (Innlegg 964675)
På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien:p

I julegaver gir jeg/vi:
+Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..)
+Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?!
+Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut)
+Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt)
+Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M
+Bror 3(10år): ANER IKKE!!!
+Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?)
+Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill
+Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill
+Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær:o
+Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo

Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding

Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer
Svigermor: Gavekort+toffefe-kort
Svigermor sin mann: ??????
(Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi
Jente 20år+samboer:vinflaske)
Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker)
søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre:p)
Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon
Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer
Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe

Besteforeldrene hennes får:
After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også)

Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...:p):):)

Du er jo kjempeflink å planlegge med tanke på alle du/dere skal kjøpe til!!:D:D

Jeg ønsker meg ny mobil, den gamle funker ikke lenger, og så ønsker jeg meg ny treningsjakke og treningsbukse (gavekort på sportsbutikk).

jegerjenta 10-11-10 20:54

Ønsker meg nytt kjøkken, jeg...................og stue, og kleskap på soverommet...........Så det er vel bare å begynne å spare til oppussing:_ohmy:

TrillTrall 10-11-10 20:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 964881)
Skjønner jeg er blitt mamma, når det eneste jeg kommer på er: snille barn...

Føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Bortsett fra nytt, stort bad og nytt kjøkken:)
Trenger virkelig en svææææær boks med 10`er sikringer, siden varmepumpa, oppvaskmaskinen, internetsen, to av stuene og de to gangene går på samma krets med 10 ampere:o

Legge opp en ny kurs kanskje? :)

nellie 10-11-10 21:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 964902)
Legge opp en ny kurs kanskje? :)

kjenner du noen som gjør det gratis?:p
Skal flytte hele sikringsopplegget opp en etasje.. En gang i tiden.

arkine 10-11-10 21:24

ønsker meg ei pille som tar bort 20 kilo fra kroppen min på under ei uke:D
og at jeg deretter kan spise uten å tenke hver gang jeg putter noe i munnen

ellers har jeg det jeg trenger:)

Mosepjusk 10-11-10 21:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 964462)
Ellers ønsker jeg mest av alt at kulen i brystet til søstra mi er bare en godartet filleting... :nedfor:

:klem:

Plutselig blir ikke materielle julegaver kjempeviktig...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.