![]() |
Mange psykopater her inne
Hehe... Forskere ved Cornell-universitetet i New York har nå kartlagt at personer som snakker for mye om mat kan være psykopater
http://www.side3.no/article3254948.ece Får vel håpe at det er noen flere kriterier for en slik diagnose..? eller er det kanskje på tide å trekke seg fra hele forumet og holde kjeft :D |
Sv: Mange psykopater her inne
Ikke slik vi diskuterer her tror jeg.
|
Sitat:
Jaja- da er i såfall alle på min arbeidsplass psykopater de også :p - vi prater nesten alltid om mat mens vi spiser lunsj :rolleyes: -Tror det gjelder de fleste andre arbeidplasser også?? |
Mat er jo fantastisk emne, alle har jo et forhold til det! Men i motsetning til været er jo dette noe vi kan kontrollere, da. ;)
|
Shit, avslørt!
|
Hehe.. Godt vi har flinke forskere :)
"Psykopatene i undersøkelsen brukte flere underordnede konjunksjoner, som «fordi», som forskerne forklarer med en psykopats interesse for årsak og virkning" Faan, jeg har både en interesse for årsak og virkning ...og mat. Lover ikke godt for meg dette :( |
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020060.gifpSYKOPAT ...IKKE JEG NEI...:D
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002035E.gif |
Oh shit ja:eek: Jeg er vel over gjennomsnittet intr. i mat så da er vel jeg en større psykopat da eller:confused:
|
Om ikke annet kan vi jo nå klassifisere drevon og ernæringsrådet med god backup i dokumentasjon! :D
|
Sitat:
|
Det får meg til å minnes en skitur med en tidligere kollega for nesten 25 år siden; det ene øyeblikket dreide samtalen seg om mat og neste om menn. Vi var begge single på den tida. Vet ikke helt hva forskerne ville ha sagt om de to samtaleemnene i sammenheng. :D
|
Oi! Da er jeg psykopat:_ohmy: He, he:)
|
Sitat:
|
*lister meg stille ut, uten å si et ord*
|
Sitat:
|
:eek: Har ikke vært her..................................
|
Sitat:
Og bare vent, her er et sitat fra artikkelen: Sitat:
Mye rar "forskning" i avisene. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmm, så for meg en skikkelig krangletråd jeg nå, med noen sure oppgulp om hvaslags fæle mennesker som henger her inne. Men dette var jo bare kjedelige greier :p
|
Er ikke psykopati, men en form for ortoreksi ;)
|
Sitat:
|
Her inne er det vel ganske naturlig å snakke om mat, ettersom det jo er et slags kostholdsforum. I dagliglivet snakker jeg i grunn ikke så innmari mye om mat, så jeg antar jeg går klar for psykopatdiagnosen. Ja, og vent -jeg har medfølelse og sånn. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11. |