![]() |
3 kg opp på like mange dager!
Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG??? Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv. Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord? |
Sv: 3 kg opp på like mange dager!!!!
Det er mest vann og litt fett:)
|
Sitat:
|
Må si jeg gleder meg. Dette gjør meg bare enda mer lavkarboholiker enn før!!!
|
Ja og tusen takk for god klem!!!!
|
Sv: 3 kg opp på like mange dager!
Sitat:
Stakkars deg, det er virkelig synd at du har gått opp 3 kg på like mange dager. Jeg føler virkelig med deg i denne sorgens tid. Livet er så urettferdig enkelte ganger. Mens andre kan spise hva de vil uten å legge på seg, så er det blodig urettferdig at ikke du kan det. Ikke gi opp, og snu i tide. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Shit happens!
Du går de fort ned igjen, er nok mye vann :) |
Sitat:
:klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Egentlig burde du bare kjørt på med alle sju slagene, så hadde du liksom gått inn for det om ikke annet :D
|
Re: 3 kg opp på like mange dager!
Ikke noe å få panikk over. Minst 2 av 3 er nok bare vann og dritt, bokstavelig talt. Vent ei uke før du går på vekta igjen hvis det stresser deg :)
|
Føler meg skikkelig usj, men det blir vel bedre. Vekta har begynt å tikke nedover og om bare denne forbaskede stormen kan gi seg slik at jeg kan komme meg på heia vil jeg være fornøyd :)
|
OM du skulle ha lagt på deg 3kg fett i jula måtte du ha spist 21.000 kcal mer enn du forbrente i samme periode. Og for å ha fått til det måtte du vel nesten ha spist i ett i disse tre dagene. Så ta det med ro, hoveddelen av dette er vann som forvinner i løpet av en ukes tid eller så. Husk at problemet ikke er det du spiser mellom jul og nyttår, men kostholdet mellom nyttår og jul...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
har tatt ein liten ferie fra lavkarbo no i jula og fram til igår..
har lagt på meg ein del kilo eg også... :( på lavkarbo blir eg mett, men med vanlig norsk kosthold blir eg ikkje mett.. glede meg til å gå på lavkarbo igjen og ha det bra i kroppen og med meg sjøl.. :) |
Har ikke nærmet meg vekta jeg, men kjenner at også kroppen min er full av vann nå etter disse juledagene. Det er ikke spesielt behagelig altså. Fingrene er hovne og klærne er trange.
Tilbake på den smale sti, så renner det nok kjapt av igjen :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ja, jeg håper virkelig det var en spøk. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03. |