![]() |
IKKE vær denne fyren (litt humor må man ha)
|
Sv: IKKE vær denne fyren (litt humor må man ha)
Jeg er han første. Er rimelig sikker på at kjærsten min er han andre, så derfor trener vi på separate treningssenter!:) Kunne ønske det fantes fler av "coachen". Er ikke de aller fleste mannfolk som "The face"? Og som "showoffen"? Hvis de kan, så viser de det vel?:p
|
Tror det er veldig mange show offs, meatheads og faces. I alle fall der jeg trener. Jeg er nok litt the face, men egentlig mer en grynter.
|
Hehe, det er kanskje mest unggutta som trener i flokk som er mest showoffs!;) Kunne ønske det fløy noen rundt i styrkerommet og ba folk rydde opp etter seg.:p Det hadde vært noe!
|
Jeg er "The Noob"!
|
Absolutt! Stripp stanga og legg vekter og hantler tilbake på plass!
Det er en spesiell fyr der jeg trener, meget show off, coach, face og faktisk noob. Sjelden vært så redd for at noen skulle skade seg på nedtrekk som han. Saken er at han henger fra seg jakka på et apprat, bruker et annet og vimser rundt gymmet mellom sett, og blir dritsur når noen bruker apparatet han tar pause fra (og ikke markerer med vannflaske elelr anent at er i bruk) |
I sta var det noen som bare hadde strødd vekter som hadde lagt på EZ-stanga utover gulvet. Like greit! Ørten vekskiver som ligger i to hauger på gulvet. Skjønner ikke at det er så vanskelig..
Vi har en som er sykt showoff!:p Sånn som tar knebøy på ball og lignende vettu.:p KASTER hantler i gulvet og hører på syyyyyyyyyk hard core techno music med tidenes dårligst isolerte hodetelefoner.. Love it! |
Høres ut som en real sjarmør!
|
Bare håper han ikke skader seg mens jeg er der, jeg.. Er dårlig på sånt. Men en gang må det skje når man står der på en svær ball og skal bøye med 60 kilo på skuldra!:)
|
Sitat:
Hvis man IKKE er som "The Face" og heller ikke grynter, løfter man ikke tungt nok... Grynt ivei! :-) - |
Grynter med god samvittighet, og er veldig enig, Kula, dog er det mye ansikter der ute...
|
Sitat:
At man lager lyd, er helt naturlig når man skal kjøre maksløft. Det mobiliserer og øker fokus. Rare ansikt er bare teit. Finnes ingen grunn i hele verden for å se ut som en dust. |
Sitat:
Med din instilling virker det som om det er viktigere å ikke skjære grimaser enn å få maks utbytte av treningen. ;) - |
Sitat:
Jeg vet av svært får løft man kan ta med ansiktsmuskelaturen. Men, mener du at du får noen effekt av å se ut som en rosin, så må du gjrene det. |
Sitat:
Før denne diskusjonen har jeg faktisk ikke ment noe som helst om å skjære grimaser når jeg løfter tungt. Nå vurderer jeg å starte en egen Facebookgruppe for de som ser ut som inntørkede druer på gymmen der jeg trener ;) Stå på! - |
Sitat:
Det er velkjent at man ikke løfter med ansiktet - men det er også velkjent at det man gjør med resten av kroppen gjerne fører til ulike uttrykk i ansiktet. Spørsmålet blir da gjerne "bør man avse krefter til så se ut som et blankt ark mens man løfter tungt?" Og bør kvinner inneha samme uttrykk når de føder, som når de stryker klær? |
Sitat:
Selvsagt! Hvis ikke blir de lett seende ut som duster :) - |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Takk for oppklaringen! - |
Sitat:
|
Allerede i videregående var jeg ganske ekkel med diverse rødstrømper. Har hevdet hele tiden at jeg er like kvalifisert til husarbeid som alle andre. At endel av dette er direkte møkkjedelig er en annen sak.
|
Sitat:
Jeg ser (og høres) antageligvis ut som jeg mangler et par kromosomer rett som det er, og jeg har ikke tenkt til å unnskylde meg for det :) |
Jeg lager ikke masse grimaser, men du hører meg :)
Som sagt, har jeg i ryggraden å slappe av i muskler som ikke er nødvendige. Går jeg mot 1 max, så ser jeg sannsynligvis noe rarere ut enn vanlig, bla rød i topplokket. |
Jeg har begynt å lage ansikter i det siste!:) Veldig pen. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59. |