![]() |
Aktivitetsutfordring for +30 gruppen
Då tenkte jeg at vi kanskje kunne legge litt til på sommerutfordringen vi har på gang. Min ide er at den som først kommer på noe bra, legger det inn som utfordring for den dagen. Det skal være små fysiske ting som ikke tar mer enn 5-10 min, men som i det lange løp kan bety noe. Jeg tror det bare kan bli gøy å se hva folk kommer opp med. Er noen interessert?
Mitt forslag for i dag 9. mai er: 3 sett med 10 knebøy hver - de som vil ha en litt mer utfordrende øvelse kan ta et litte hopp mellom hvert knebøy (og for å gjøre det litt morsomt å se på for de som har publikum så kan man ta et lite klapp mens man er i lufta):D |
Sv: Aktivitetsutfordring for +30 gruppen
Ser jo nå at det er feil navn på tråden... skulle vært 30+ gruppen...
Hvis noen vet hvordan man kan forandre på det, eller hvis noen moderatorer tar seg en tur innom hadde jeg vært veldig takknemlig for hjelpen...:rolleyes: |
Kjempeflott tråd!
Er med på 10*3 knebøy jeg :) |
Hvordan gjør man det da????+
Bare tuller.. er med med en gang :) |
Jeg og er selvsag med. En ting til, sisteman inn på kvelden eller førsteman inn på morgenen legger ut ny utfordring for den dagen. Tror det holder med en til dagen, sant?
|
Da er jeg dagens første og får den store ære :) Vanskelig å finne på noe da.. Men jeg får ta en sjangs
Innsiden av lårene er min store sorg, så her er en videosnutt på youtube.. Gjør sånn... http://www.youtube.com/watch?v=tuUkxgYDbvA |
Det blir en utfordring ja, siden denne pc'n ikke vil vise snutter fra youtube :)
|
Jee, ny utfordring!
Sitat:
Ups! Nå så jeg at det var et par øvelser til der. Men for å følge med i filosofien i tråden med små utfordringer så tror jeg dette er nok. Og så vet jeg ikke hvordan jeg skulle forklart alle de andre...:rolleyes: |
hehe, jeg så ikke at det var mer enn en øvelse.. Jeg kan ikke dette treningsgreiene så jeg tenkte innsiden av lårene var en bra ting å trene og da måtte jeg jo se der jeg hehe... :)
|
Sitat:
|
Takk for forklaring Milena :) Skal prøve å se om jeg har forstått det riktig :)
|
Vist dere har lyst kan jeg gi dere adressen til ei som har mange slik fine små trenings filmer på bloggen sin? Jeg har brukt dem noen ganger men med jeg trener 6 dager i uka så er det ikke mye jeg orker når jeg er hjemme.
|
Du kan godt legge ut en link (tror nok det skulle vært lov)!
Og siden ingen har vært frampå i dag så legger jeg ut dagens utfordring: 11.05: Sette på den kleineste sangen du liker fra 80/90-tallet og danse alt du kan! For min del så blir det Boom Boom Boom Boom som var en stor hit da jeg var russ:rolleyes:! |
bombadilla life!
|
Her var vi elendige....
Idag så skal vi ta armhevinger mot kjøkkenbenken eller spise bordet.. Gå så langt fra som du klarer å fullføre armhevingene med.. 10*3 :) |
Sitat:
|
huff fantasien er så dårlig... hva skal vi gjøre idag mon tro... hehe nå vet jeg det... strekke armene over hodet 30 ganger slik som man gjør med ungene når man sier hvor store er du? sååååååå stor hehe... gjorde det når jentungen var liten og hadde gangsperr i flere dager etterpå... :D
|
Legger ut en utfordring nå jeg...selv om det er ettermiddag.
Ta så mange situps ("uten hofterull") du klarer! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ok, da foreslår jeg:
tre sett med 10 can-can spark (sånne når damer står på rad og holder sammen og sparker høyt med bena) med hvert bein. Og så kan det jo bli gøy hvis man har publikum og lager litt show;). |
Her har det vært rolig :rolleyes: en stund...
Ny utfordring: tre sett gange ti med knebøy, enten vanlig, eller for mer støtte, lent inntil en vegg! |
Hei! Synes dette var en kjempegod idè, men ser ut som ingen er her inne lenger? Hva med å prøve å få i gang tråden igjen?
I så fall kommer jeg med dagens utfordring: Skyggeboks, 30 slag med hver arm. Anenhver arm og husk å få med hoftene på hvert slag. Super trening! :boxing: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09. |