![]() |
Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?
er det umulig å ned 10 kg til 10 desember nr man veier 75,2 kg? vil virkelig klare det
|
Sv: har et mål om 10 kg til 10 des, umulig?
Tja.. Det er 11 uker til 10 desember. Det vil si at funnet må gå ned litt under en kilo hver uke. Første ukene går du kansje ned flere kilo og da blir fortsettelsen en halv kilo i uken. Det går helt fint.
Det jeg stusser på er at du kun er 72 kilo. Aner ikke hva din bmi er. Dersom du har lav fettprosent i utgangspunktet tror jeg du vil slite. Hadde du vært 150 kg med mye vannvekt hadde muligens 10 kilo forsvunnet i løpet av 3 uker. Men for all del. Folk har klart det før. Det skader ikke å prøve. Kan jeg spørre hvorfor det er viktig til 10 desember? |
Ser nå at du veger 75 og ikke 72. Men mener det samme.
|
har ganske høy fettprosent, skal på første kjæresteturen i desember. har bmi på 27,4
|
Ok. Jeg tror du kan klare det dersom du kombinerer lavkarbo og tung trening.
Lykke til:) |
trener spinning jeg:)
|
Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?
Gjør et forsøk og gå helhjertet inn for det. Ingen sprekk og utsettelsen. Tiden går fort og vips så er vi i desember.
Det er mulig å gå ned 10 kilo på 11 uker. Men det er bare du som kan bevise at du kan klare det;-) |
10 kg på 11 uker er ikke noe lett plett når man er så lite overvektig.. Har ikke du også PCOS? Jeg syns og tror det målet er litt overkill.. Men det er ikke noe verre enn å prøve? Når du det, så når du det.. Gjør du det ikke så har du uansett kommet et stykke på vei.
|
ja vil så gjerne klare det og, men er det ille når prosenten på diett.no blir 67% fett, 27% proteiner og 6% karbo? leste her inne at ei lå på 9% i karbo og at det da var 12 karbo eller noe
|
er denne fordelingen ille? 85 gram fett, 19 gram karbo og 68 gram protein
|
Tror Glitter mente fettprosent på kroppen i tidligere innlegg, ikke i forhold til mat.
|
Du har rett spinnerette :)
Dersom fettprosenten i kroppen din er lav kan det bli vanskelig å gå ned 10 kg på 11 uker. |
Sitat:
Dersom karbohydratene dine hovedsaklig kommer fra grønnsaker, og en mindre del fra meieriprodukter så syns jeg ikke du skal bekymre deg. Regner med at du vet hva som er lavkarbovennlige grønnsaker. :) Vil du gå ned mye på kort tid, så ville jeg ha tenkt litt på mengden kalorier også. Ikke lavkaloridiett, men heller ikke langt over det som er normalt. Altså litt fokus på grønnsaker og ren mat. Kanskje begrense fløten og lavkarbosnop/atkinsbarer. |
ja var det jeg mente og, har 35% fett på kroppen
|
Sitat:
|
å ja, jeg vil bare så gjerne klare 10 kg til 10 des, da jeg og kjæresten reiser på vår første tur sammen da til london og har en mistanke om at han kommer til å fri da
|
Dersom kjæresten din vil gifte seg med deg og vil fri på den turen, så kan jeg love deg at han ikke bryr seg om du har gått ned 1 eller 10kg til den turen. At det hadde vært fint for deg å klare det er en annen sak. Han er jo sammen med deg nå og liker deg nå;)
Gjør ditt beste, spis strikt og ingen utskeielser og gjør det beste ut av det. Ikke se ned på deg selv om du ikke klarer det. Som flere her sier, det er heftig å gå ned så mye på så kort tid når man er så lite overvektig. |
joda vet han er glad i meg og liker meg for den jeg er, men om jeg ikke går ned 10 kg til 10 desember så avlyser vi turen, slik er det bare
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvorfor det? Må nyte livet selv om man har kanskje 10kg for mye! |
Sitat:
Er det du som har bestemt at sånn er det bare? Er noen kilo viktigere enn frieriet? |
Sitat:
|
jeg skal nå målet mitt før han frir, slik er det bare, derfor har jeg satt meg som mål om 10 kg til 10 des
|
Sitat:
Kan du ikke heller si at dere drar uansett, men om du klarer 10 kg så gjør dere noe ekstra mens dere er der? |
Synd du begrenser livet ditt på den måten, men det er det såklart du som bestemmer helt selv.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28. |